تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

اخبار چارتر اصفهان

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

امروز با شما هستیم با معرفی اخبار چارتر اصفهان

سفر به اصفهان در تموم فصول زیبای خداوند خالی از لطف نیست چون این شهر بزرگ و زیبا با داشتن مکان های گردشگری بسیار نه تنها در ایام تعطیل بلکه دربقیه ایام سال دارای گردشگران و توریست های بسیاری است که اغلب از کشورهای آلمان و چین و ژاپن و… برای بازدید از این شهر هنری و فرهنگی دیدن می کنند.

بازدید از این شهر فقط توسط توریست ها و گردشگران خارجی صورت نمی گیرد بلکه توسط گردشگران داخلی نیز همه روزه بازدید به عمل می آید اگر شما نیز قصد سفر به این شهر را به تنهایی و یا به همراه خانواده دارید اخبار چارتر اصفهان  را دنبال کنید و برای گرفتن بلیط با قیمت مناسب و ارزان مطلع شوید به خصوص در ایامی که تعطیل نباشد .

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم پس با ما همراه باشید:

از اخبار چارتر اصفهان چه می دانید؟

آیا با اماکن دیدنی اصفهان آشنا هستید؟

[/stextbox]

 

اخبار چارتر اصفهان
اخبار چارتر اصفهان

از اخبار چارتر اصفهان چه می دانید؟

بلیط چارتر پرواز به اصفهان کاملا مقرون به صرفه است . شاید شما هنوز از بلیط چارتر و اخبار چارتر آگاهی چندانی ندارید از این رو ما شما را با مفهوم بلیط چارتر اصفهان آشنا می کنم گاهی اوقات شرکت های هواپیمایی تعداد زیادی بلیط را با قیمت پایین عرضه می کنند.

تا هر چه زودتر آن ها را بفروشند اصفهان از جمله شهر هایی است که همیشه میزبان گردشگران داخلی و خارجی است و بلیط چارتر اصفهان از جمله بلیط های پر طرفدار است از این رو اگر یک بلیط چارتر چون به صورت عمده خریداری شده و با قیمت ارزان به فروش می رسد.

نکته ای که در مورد بلیط چارتر باید خدمت شما کاربران گرامی عرض کنیم این است معمولا برای رزرو بلیط چارتر زمان زیادی ندارید چون این گونه بلیط ها چند ساعت به پرواز مانده به فروش م رسند پس شما زمان زیادی برای جمع کردنوسایل و بستن چمدان سفرتان ندارید .

از اخبار چارتر اصفهان چه می دانید؟
از اخبار چارتر اصفهان چه می دانید؟

 

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]فدک، همسفر رویاهای شیرین شما[/stextbox]

آیا با اماکن دیدنی اصفهان آشنا هستید؟

شهر اصفهان یکی از شهر های پر جمعیت و تاریخی کشور ما ایران به حساب می آید که همه ساله مسافران زیادی از اقصی نقاط کشورمان به این شهر سفر می کنند تا از اماکن تاریخی و دیدنی شهر اصفهان دیدن کنند و همین طور گردشگران خارجی از کشورهای مختلف به دیدن اماکن دیدنی اصفهان می آیند

از این رو ما برای آشنایی هر چه بیشتر شما با شهر اصفهان به برخی از اماکن دیدنی این شهر اشاره می کنیم که حتما از این اماکن دیدن کنید و امیدواریم از سفرتان به شهر اصفهان لذت ببرید:

میدان نقش جهان

کمتر کسی را سراغ دارید که به اصفهان رفته باشد ولی میدان نقش جهان را ندیده باشد جالب است بدانید که این میدان زیبا در یونسکو به عنوان آثار ملی به ثبت رسیده است در واقع میدان نقش جهان در دوره شاه عباس ساخته می شود و در سال هزار و سیصد و سیزده به ثبت ملی می رسد.

میدان نقش جهان
میدان نقش جهان

مسجد شیخ لطف الله

این مسجد زیبا که توسط معمار ایرانی به نام محمدرضا اصفهانی در زمان شاه عباس بنا شده است که همه روزه میزبان گردشگران خارجی و ایرانی است که از زیبایی معماری این بنا لذت می برند . نکته ای که در مورد این مسجد جالب است بدانید این مسجد مناره و صحن ندارد و تمام توجه شما با دیدن این مسجد جلب گند و معماری زیبای آن می شود .

مسجد شیخ لطف الله
مسجد شیخ لطف الله

سی و سه پل

این پل زیبا که در دوران حکومت صفویان ساخته شده است دارای سی و سه دهانه است که به همین دلیل به این پل سی و سه پل می گویند در حالی که اسم این پل در واقع الله وردی خان می باشد پس اگر به شهر زیبای اصفهان سفر کردید حتما از این اثر تاریخی زیبا دیدن کنید .

سی و سه پل
سی و سه پل

اگر قصد سفر به این شهر زیبا را دارید می توانید بلیط چارتر این شهر را بگیرید که بسیار ارزان برای شما در تمام می شود و لازم به توضیح است که بلیط چارتری که تهیه و خریداری کردید پس گرفته نمی شود.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

برخی از ویژگی های قطارهای فدک:

✅  ارائه ویلچر به مسافران برای جابجایی در ایستگاه و قطار در صورت درخواست

✅  ارائه گهواره به مسافران دارای کودک زیر دو سال در صورت درخواست

✅  ارائه هدفون

✅ ارائه روزنامه های فارسی، عربی و انگلیسی

✅ سرو غذای کودک و غذای سلامت در صورت انتخاب مهمان

[/stextbox]

 

امیدواریم از مطالعه این مقاله استفاده کافی برده باشید.

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از 200 دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است..

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-021

[/stextbox]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x