تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

مسافربری همسفر

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

امروز با شما هستیم با معرفی مسافربری همسفر

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به مطالب زیر می پردازیم:

استفاده از اتوبوس در سفرها

چگونگی خرید بلیط اتوبوس

[/stextbox]

 

استفاده از اتوبوس در سفرها

درجامعه شهری که نیاز مبرمی به سفر کردن از یک نقطه به یک نقطه دیگر وجود دارد و یا از یک شهر به شهر دیگر لذا استفاده از اتوبوس جهت جابه جایی مسافران امری ضروری شده است .

حالا باید توجه داشت استفاده از مسافربری همسفر با استقبال زیاد هموطنان عزیز مواجه گردیده و همین موضوع باعث شده که شرکت همسفر در نوسازی ناوگان حمل و نقل کشور تلاش و پیشرفت زیادی داشته باشد و هم اکنون با بیش از ششصد دستگاه اتوبوس های روز دنیا vip محصول کشور آلمان با سرویس دهی مناسب به جای جای کشور عزیزمان در خدمت هم وطنان عزبز می باشد .

و در ضمن شرکت مسافربری همسفر با ایجاد کردن راه های گوناگون فروش بلیط به صورت حضوری ، غیر حضوری و همچنین صدور همزمان بلیط رفت و برگشت و استفاده از فن آوری نوین در عرصه خدمت رسانی به هموطنان عزیز سعی در کسب رضایت و خشنودی و آسایش هرچه بیشتر مسافرین محترم دارد .

استفاده از اتوبوس در سفرها
استفاده از اتوبوس در سفرها

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]فدک سنت میهمان نوازی ایرانی را به خوبی اجرا می کند تا شما سفری خوش را تجربه نمایید[/stextbox]

چگونگی خرید بلیط اتوبوس

در شرکت مسافربری همسفر برای خرید و تهیه بلیط روش های زیادی برای راحتی شما هموطنان عزیز پیش بینی کرده است که می توان به خرید بلیط به وسیله گوشی همراه یا همان خرید بلیط اینترنتی و راه دوم از طریق دفاتر خدمات ارتباطی و آژانس های مسافرتی و از طریق دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی خرید بلیط صورت میگیرد.

در شرکت مسافر بری همسفر اصطلاح وی آی پی وجود دارد که به معنی شخص بسیار مهم است .ولی در صنعت مسافر بری به اتوبوس هایی که دارای وسایل تامین راحتی مسافر که با استفاده از صندلی های راحت و فضای بیشتر برای رفاه حال مسافر هستند به این چنین اتوبوس هایی که مجهز به تجهیزاتی جهت راحتی مسافرین می باشند وی آی پی گفته می شود

برای دسترسی آسان به اطلاعات مسیرهای همسفر و قیمت های بلیط همسفر از طریق اینترنت به مسافرین گرامی اطلاع رسانی می شود شرکت مسافربری همسفر تقدیر نامه های زیادی بابت نحوه خدمت رسانی به مسافرین از سوی مسئولین ذیربط دریافت نموده است

چگونگی خرید بلیط اتوبوس
چگونگی خرید بلیط اتوبوس

 

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

برخی از ویژگی های قطارهای فدک:

✅  ارائه حوله مرطوب / دستمال مرطوب

✅  سرو نوشیدنی خوشامدگویی

✅  استفاده از ظروف چینی

✅  سرو عصرانه یا صبحانه با توجه به ساعت حرکت قطار

✅  سرو پیش غذا، غذای اصلی و دسر

✅  سرو نوشیدنی گرم بعد از غذا بصورت نامحدود

[/stextbox]

 

رزرو صندلی

جای بسی امیدواری و نشاط در امر حمل و نقل با شرکت مسافربری همسفر وجود دارد یکی دیگر از خدمات شرکت مسافربری همسفر به مسافرین محترم فروش بلیط به صورت اینترنتی و انتخاب شماره صندلی  توسط خود مسافر می باشد رزرو بلیط همراه با ارسال پیامک که چگونگی رزرو و ساعت انقضا رزرو برای مسافرین محترم است.

فروش بلیط به صورت رفت و برگشت در تمامی مسیرهای جاده ای که در ایران صورت می گیرد بیمه کردن تمامی سرنشینان اتوبوس از مبدا تا مقصد بازرسی فنی از خودرو قبل از حرکت به مقصد  استفاده کردن از اتوبوس های که کمتر از سه سال عمر داشته باشند و در پایان هر سال شناسایی رانندگان نمونه و اهدا جوایز ارزنده ای به آنها جهت تقدیر و تشکر از کار طاقت فرسایی که در طول یکسال انجام داده اند.

امیدواریم از مطالعه این مقاله استفاده کافی برده باشید.

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از 200 دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است..

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-021

[/stextbox]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x