تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

قطار تهران شیراز

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

امروز با شما هستیم با معرفی قطار تهران شیراز

مردم جامعه ما به صورت روزانه یا هفتگی به سفرهای کاری و سیاحتی و زیارتی خانوادگی می رویم به طور مثال تابستان که ایام فراغت بچه های مدرسه ای بیشتر می شود و همه خانواده ها دوست دارند از اوقات خوش زندگی کمال استفاده را ببرند سعی می کنند جهت سفر از وسایلی که مطمئن و ایمن باشد و ایاب و ذهاب با آن هزینه کمتری داشته باشد استفاده کنند .

قطار تهران شیراز

قطار یکی از راه های آسان و سریع و مقرون به صرفه ای است که می توانیم برای اینگونه مسافرت ها انتخاب کنیم یکی از شهر های ایران که به نوبه  خود جاذبه های خاص خود را دارد شهر شاعران ایران زمین شیراز است که می توانیم با قطار تهران شیراز به این سفر برویم حرکت ازتهران به سمت شیراز در مدت زمان هجده ساعت و با سرعت صدوپنجاه کیلومتر بر ساعت صورت می پذیرد .

هموطنان گرامی برای تهیه بلیط تهران به شیراز از روش های مختلفی می توانند بلیط تهیه کنند سفر با قطار با سابقه ای طولانی برای بسیاری ازما هنوز هم با نغمه های لذت بخش حرکت قطار بر روی جاده های آهنین تداعی گر خاطرات اولین سفر کودکی مان است .

اماکن تاریخی

قطار تهران به شیراز که بسیاری از هموطنان عزیز ما به قصد زیارت قبور شاعران نامدار ایرانی از جمله سعدی و حافظ و اماکن تاریخی شهر شیراز و دیگر شهر های استان فارس صورت می گیرد که روزانه تعداد زیادی مسافر از نقاط مختلف ایران جهت بازدید از این اماکن در شهر شیراز و در ایستگاه راه آهن این شهر پیاده شده و خودرا  جهت  بازدید از تمامی جاذبه های شهر شیراز و شهر های اطراف آن آماده می کنند .

قطار تهران شیراز در فصل تابستان  که هوای شیراز بهاری می شود و بخصوص در فروردین ماه هر سال خیل  عظیمی از مردم مشتاق سوار بر واگن های زیبای قطار تهران شیراز می شوند تا از شهر شیراز دیدن کنند.

امیدواریم از مطالعه این مقاله استفاده کافی برده باشید.

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از 200 دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است..

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-021

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x