تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

فارس چارتر

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

امروز با شما هستیم با معرفی فارس چارتر

با خرید بلیط چارتر قطار فدک علاوه بر استفاده از مزایای بسیار عالی این قطار از تخفیف ویژه ای برخوردار خواهید شد. تفاوت بلیط فارس چارتر با بلیط معمولی در ادامه مقاله برای شما تشریح خواهد شد.

قطار فدک

با خرید بلیط فارس چارتر قطار فدک علاوه بر استفاده از مزایای ویژه قطار فدک از تخفیفات آن نیز بهره مند میشویم. در قطار فدک امکانات بی نظیر گرمایشی و همچنین صندلیهای مناسب تخت خواب شو در کوپه ها قرار دارند که میتوانید بصورت خانوادگی از آن استفاده نموده و از خستگی حاصل از راه سفر رهایی یابیدو همچنین فضای راهرو ها کاملا مناسب بوده و شما را به فضای رستوران می رساند که بتوانید از غذاهای گرم در حال مسافرت لذت ببرید.

معمولا در حوزه گردشگری با عبارت چارتر مواجه میشویم. قطار فدک نیز همچون سایر موسسات گردشگری در زمانهای مناسب برای مسافرت و تفریحات شما بلیط های فارس چارتر را در نظر گرفته است و بصورت عمومی از طریق پیام کوتاه و راه های دیگر اطلاع رسانی می کند. معمولا مسافران در تهیه بلیط های خود جستجوی بخصوصی برای بلیط های فارس چارتر دارند، چرا که قیمت بسیار ایده آلی دارند. در ادامه هر آنچه که در مورد بلیط چارتر نیاز دارید بدانید توضیح می دهیم.

 معنای لغوی چارتر

از لحاظ لغوی واژه چارتر به معنای دربست کرایه دادن میباشد در فعالیت های صنعتی و گردشگری هرانچه که قابلیت فروش وتعدادبالایی داشته باشد چارتر میشود.مثال هایی که مستوان در این باره زد مانند تعداد تخت ها درهتل ها و یاهروسیله نقلیه ای که صندلی های زیادی داشته باشد میتواند به چارتر تبدیل شود

چارتر کننده..به آژانس ها و دفتر های خدماتی که وظیفه آنها رزرو ویا اجاره صندلی های یکی از پروازهای روز و یا تخت های یک هتل است چارترکننده میگویند

چارتر دهنده : به شرکت های مسافربری که تخت های هتل یا صندلی های هواپیما یا قطار را اجاره میدهند.

مطالبی بالا مفاهیم کلی در مورد چارتر بوده است.

امیدواریم از مطالعه این مقاله استفاده کافی برده باشید.

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از 200 دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است..

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-021

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x