تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

بلیط قطار شیراز قم

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

امروز در خدمت شما کاربران گرامی هستیم با بلیط قطار شیراز قم

قم یک شهر زیارتی و مقدس در کشور ما است این شهر با وجود حرم مطهر حضرت معصومه علیه  السلام خواهر امام رضا علیه السلام امام هشتم شیعیان یک شهر مقدس و زیارتی محسوب می شود وجود حرم حضرت معصومه علیه سلام و مسجد جمکران و کوه خضر نبی در این شهرسبب شده است که مسافران زیادی به قصد زیارت حرم حضرت معصومه ودیدن کوه خضر نبی و مسجد جمکران راهی این شهرشوند .

بازار قم

شهر قم بازار سنتی زیبایی دارد که در آن انواع عطرهای خوش بو و تسبیح های زیبا و سجاده های خوش نقش و نگار به فروش میرسد که شما می توانید در این بازار زیبا و سنتی از اجناس زیبا و رنگارنگ آن خرید کنید و به عنوان سوغات با خود ببرید.

این بازار در دوره قاجار ساخته شده است اگر شما برای اولین بار است که به شهر قم سفر می کنید می‌توانید بعد از زیارت حضرت معصومه علیه السلام با ماشین و یا اتوبوس های خطی  به جمکران بروید و یا بعضی از عاشقان این مسیر را پیاده طی می کنند .

جاذبه های گردشگری قم 

این شهر علاوه بر مکان های مذهبی دارای جاذبه ها و مکان های دیدنی و  سیاحتی بسیاری است از جمله جاهای دیدنی قم دریاچه نمک و  گنبد سبز قم  و پارک آبی و آب و تاب و دریاچه حوض سلطان ازجاهای دیدنی شهر قم هستند که می توانید از این جاذبه های دیدنی دیدن کنید.

جاذبه های گردشگری قم
جاذبه های گردشگری

شما حتی می توانید با رفتن به حرم حضرت معصومه علیه السلام از موزه مقدس حضرت معصومه نیز دیدن کنید و لذت ببرید شما از طریق مختلف می توانید به شهر قم سفر کنید هموطنان شیرازی ما می‌توانند از طریق قطار شیراز به قم به این شهر سفر کنند

انتخاب قطار با کیفیت

قیمت بلیط قطار شیراز به قم کاملا مناسب و مقرون به صرفه است و به آسانی می‌توانید یک سفر لذت بخش با قطار را تجربه کنید برای انتخاب یک قطار خوب نکات زیادی را باید مد نظرقرار داد همانگونه که می‌دانید قطارهای مختلفی با امکانات متفاوتی در کشور ما وجود دارد حتی در کشور ما قطار های پنج ستاره نیز وجود دارد

قطار 5 ستاره فدک
انتخاب قطار با کیفیت

قطار های پنج ستاره می توان به قطارهای پنج ستاره فدک اشاره کرد که دارای بهترین و لاکچری ترین خدمات هستند این قطار دارای مهمانداران آموزش دیده و کار آزموده می باشد این قطار حتی فرش های قرمز برای استقبال از مسافرین خود پهن میکند .

گهواره و ویلچر

همچنین به مسافرانی که نوزاد دارند گهواره داده می شود و ویلچر برای افراد سالمند و معلول که قصد ورود به قطار را دارند می دهد همچنین قطار پنج ستاره فدک دارای میز و صندلی های شیک و راحت است و برای هر مسافر یک میز غذاخوری جداگانه وجود دارد قطار پنج ستاره تهران به شیراز و قطار مسافربری تهران به مشهد ازجمله مسیرهایی است که قطارهای پنج ستاره فدک فعالیت می کند.

این قطارهای پنج ستاره مجهز به سیستم های صوتی و تصویری است که امکان  پخش انواع فیلم و موسیقی در کوپه شما را ممکن می سازد و شما برای دریافت خدمات بیشتر می توانید مهماندار را با زدن زنگ احضار کنید و مهمانداران نیز با روی گشاده آماده سرویس دهی به شما هستند

انتخاب قطاری که با آن به شهر قم سفر کنید کار آسانی نیست یک قطار خوب باید خدماتی نظیر دادن ملحفه های تمیز واعلام زمان توقف برای اقامه نماز و زمان رسیدن به مقصد و پذیرایی از شما با نوشیدنی و اعلام زمان صرف شام و آوردن منو غذا به درب کوپه را انجام دهند این تنها گوشه ای از خدماتی است که یک قطار خوب باید به مسافرین ارائه دهد.

خرید بلیط شیراز به قم

قطار شیراز به قم برای هموطنان شیرازی که قصد سفر به شهر قم دارند دارای بهترین امکانات است و شما می توانید بلیط این قطار را از طریق سایتهای اینترنتی فروش بلیط قطار و یا از طریق ایستگاه راه آهن شهرخود به خرید اگر به شهر قم رفتید حتما از جای جای این شهر دیدن کنید زیرا یک فضای کاملا روحانی و معنوی  در نقطه نقطه این شهر حاکم است.

امیدواریم از مطالعه این مقاله استفاده کافی برده باشید.

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از 200 دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است..

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-021

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x