تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

خرید بلیط اینترنتی قطار تهران به شاهرود

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

امروز با شما هستیم با موضوع خرید بلیط اینترنتی قطار تهران به شاهرود

در این مقاله با بررسی خرید اینترنتی قطار تهران به شاهرود با شما همراه هستیم.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در این رابطه سعی می شود تا موراد زیر پرداخته شود:

  • نحوه خرید بلیط اینترنتی قطار
  • بلیط قطار تهران به شاهرود
  • آشنایی با شهرستان شاهرود
  • آب و هوای شاهرود

[/stextbox]

 

نحوه خرید بلیط اینترنتی قطار

اگر قصد تهیه بلیط دارید کافی ست با مراجعه به سایت فدک مراجعه کنید بدین منظور وارد این لینک شوید( لینک فدک وارد شود) و سپس مبدا و مقصد خود را انتخاب کنید

در گام بعدی می بایست زمان سفر خود را مشخص کنید، اگر زمان رفت و برگست سفر شما مشخص است می توانید در همین بخش زمان هر دو را انتخاب کنید و همزمان تهیه کنید. تهیه همزمان بلیط رفت و برگشت این مزیت را دارد که بدون استرس و نگرانی ها به سفر خود بپردازید. خصوصا در زمان های شلوغ و پر تردد مانند ایام عید که امکان پر شدن قطار ها و تمام شدن بلیط بیشتر است.

نحوه خرید بلیط اینترنتی قطار
نحوه خرید بلیط اینترنتی قطار

مرحله بعدی انتخاب کوپه مناسب است. اگر خانم تنها هستید پیشنهاد می شود از این بخش کوپه ویژه خواهران را انتخاب کنید. اگر مرد هستید و به تنهایی سفر می کنید پیشنهاد ما کوپه ویژه برادران است و اگر خانوادگی سفر می کنید می تواند گزینه مسافرین عادی را انتخاب کنید.

در نظر داشته باشید که این امکان برای شما فراهم است که کوپه دربست انتخاب کنید. به این معنی که به جر شما کسی در کوپه نباشد برای این منظور لازم است گزینه کوپه دربست را انتخاب کنید. در گام بعدی تعداد بلیط بر اساس تعداد نفرات را انتخاب کنید.

بلیط قطار تهران به شاهرود

در سال ۱۳۱۶ هجری خورشیدی , عملیات عمرانی خط ریلی تهران – مشهد مقدس به طول نهصد و بیست و شش کیلومتر , استارت خورد و مطابق با سال ۱۳۳۵ او‌لین قطار حمل بار در‌این محور فعال‌ساز‌ی شد . در مورخ ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۳۳۶ خط تهران – مشهد مقدس رسما بهره برداری گردید و در ۱۲ اردیبهشت سال ۱۳۴۵ هجری خورشیدی ساختمان دارای اهمیت پایانه مشهد مقدس بهره‌برداری گردید .

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]برخلاف بلیت‌های هواپیما که مدام در حال افزایش است قیمت بلیت‌های قطار تقریباً ثابت است و نیازی نیست ماه‌ها قبل از سفر برای رزرو آن‌ها اقدام کنیم[/stextbox]

بلیط شاهرود

یکی شهرهایی که در مسیر راه شما موجود هست شاهرود است که جاذبه های جالب بسیاری نیز داراست . در مسافرت به مشهد مقدس برای آنکه بتوانید در شهرهای گوناگون توقف فرمائید چاره شما این است که بلیط تان را به طور چندین مقصده خریداری نمایید .

یعنی به عنوان مثال بلیط تان را در ابتدا چهت نیل به شاهرود خریداری نمائید و با دقت به زمان وقتی که تصمیم دارید در شاهرود باشید , بلیط بعدی را از شاهرود خریداری کرده و به شهر مشهد مقدس بروید .

یکی‌از قطار هایی که‌این قابلیت و امکان را دردست شما قرار می‌دهد قطار فدک است که بصورت هفتگی و روزمره برنامه حرکت بسیار منظمی از تهران به شهر مشهد دارااست . ولی به شدت نیز سفارش می‌کنیم که در مسافرت خویش با قطار به مشهد مقدس بدون شک وقتی را برای دیدار از شاهرود پیش بینی کنید و توقفی هر چند کوتاه در این شهر داشته باشید .

آشنایی با شهرستان شاهرود

این شهرستان از وسیع ترین شهرستان‌های جمهوری اسلامی ایران از نگاه مساحت به حساب میآید بطوریکه بعداز شهرستان طبس , دو‌مین شهرستان پهناور مرزو بوم است . شاهرود دارنده فرمانداری می باشد و مرکز آن شهر شاهرود می باشد و در شمال شرقی جمهوری اسلامی ایران قراردارد .

شاهرود در مسافت ۳۹۰ کیلومتری تهران , در کناره بیابان و در دامنه‌های جنوبی کوه های البرز واقع شده‌است . مقدار مساحت کلی شاهرود ۵۱۴۱۹ کیلومترمربع می باشد . شاهرود  از شمال به استان گلستان ,با مرکزیت گرگان، از جهت جنوبی به استان‌های یزد و  اصفهان, ازمشرق به خراسان رضوی و از مغرب به شهرستان دامغان در استان سمنان محدود است .

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

سفر با قطار با نکاتی همراه است که قبل از سفر باید با آن آشنا باشید تا بتوانید به‌خوبی آن را مدیریت کنید. در ادامه در مورد نکات سفر با قطار مواردی ذکر شده است:

  • خرید بلیت
  • بستن چمدان
  • سرویس بهداشتی قطار
  • مطالعه نقشه قطار

[/stextbox]

 

آب و هوای شاهرود

شاهرود , درحد فاصل دو مدل اقلیم مرطوب شمالی و کویری , در قسمت جنوبی جای گرفته که اقلیم معتدل و مناسب برای این شهر مهیا نموده است و آن را در سطر شهرهای متعادل و خوش  و هوای کشور ایران می باشد.

قسمت مرکزی و نواحی مشرق این شهر دارنده اقلیم معتدل و نواحی واقع شده در شمال آن کوهستانی با اقلیم سرد و مرطوب می باشد . بخش های جنوبی که در جوار بیابان واقع شده است ، اقلیم تقریبا گرم دارا است , میانگین رتبه حرارت هر ساله درین شهر ۱۴ درجه سانتی گراد متوسط بارندگی هر ساله ۱۸۰ میلیمتر است .

آب های سطحی

شاهرود به جهت قرار گیری در کوهپایه از نگاه آب‌های سطحی به طور رودخانه‌های مستمر , سهمی ندارد و رودخانه‌ های فصلی در شاهرود سرازیر است . رود  پهناور شاهرود سالیان پیشین از باطن شهر شاهرود عبور می کرده است و مسیر آن شاهرود را به دو بخش تقسیم کرده است .
سازمان کل راه‌آهن شمال شرق بنا شده در شاهرود در مسیر مسافران و زائران آقا علی بن موسی الرضا واقع شده‌ است.

اشاره به برخی ویژگی های منحصر به فرد فدک

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

  • فدک سنت میهمان نوازی ایرانی را به خوبی اجرا می کند تا شما سفری خوش را تجربه نمایید.
  • میزبانی در فدک یک اصل سازمانی است
  • وعده های پذیرایی قطارهای فدک توسط کترینگ ایرانی – اتریشی Dona البته با ذائقه و سلیقه ایرانی طبخ و به کمک مهمانداران آموزش دیده سرو می شود.
  • بهره گیری از سیستم صوتی و تصویری پیشرفته IPTV با قابلیت هایی از قبیل انتخاب فیلم، انتخاب موسیقی
  • اعلام اطلاعات موقعیت مکانی قطار، اعلام وضعیت آب و هوا و احضار مهماندار
  • و …..

[/stextbox]

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از ۲۰۰ دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است..

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-۰۲۱

[/stextbox]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x