تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

قیمت بلیط قطار همدان مشهد

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

در این مقاله با بررسی موضوع قیمت بلیط قطار همدان مشهد با شما هستیم .

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در این رابطه سعی می شود تا به سوال های زیر پاسخ داده شود:

  • قیمت بلیط قطار همدان مشهد رفت و برگشت

  • آیا ایستگاه سامانه ریلی شهر همدان افتتاح شده است؟

  • آیا سفر همدان به  مشهد با قطار انجام می شود؟

  • ویژگی های واگن های قطار همدان چیست؟

  • ادامه مسیر همدان کجاست؟

[/stextbox]

 

قیمت بلیط قطار همدان مشهد

نمی‌توان هیچ قیمتی را به طور قطعی و مستمر ابلاغ نمود , اگرچه که بلیط قطار معمولا بخشی از با ثبات ترین و مطلوب ترین هزینه های حمل و نقل میباشد و به عنوان نمونه خیلی خیلی  کم هزینه تر از بلیط هواپیما است .

همینطور با گزینش قطار های سطح بالا و باکیفیت مثل قطار فدک میتوانید از تجهیزات و سرویس ها گوناگونی برخوردار گردید ولی هزینه زیادی نپردازید . و هنوز نیز به نسبت بلیط هواپیما ارزان تر است , با این‌که نظیر قطار های قبلی بی کیفیت و خسته کننده نمیباشد .

قیمت بلیط قطار همدان
قیمت بلیط قطار همدان

درباره با قیمت بلیط قطار این امکان وجود دارد تا عامل های زیادی را که بر بها بلیط قطار اثر گذار است ابلاغ نمود تا مسافران بتوانند شایسته ترین تصمیم را برای تهیه و تنظیم بلیط بگیرند . تحت عنوان مثال مهم‌ترین برهان بر بها بلیط قطار طول مسافت طی شده توسط قطار است.

دلیل دیگر کیفیت قطار و کوپه انتخابی است که همین استدلال می‌تواند تنوع بسیاری به بها اعمال کند . همینطور قطار های فدک این قابلیت و امکان را به شما ارائه می کنند که غذای گرم و کیفیت خوب را از رستوران قطار تهیه و تنظیم فرمایید و در فضای مطلوب خوراک خوری آن میل کنید .

 

ایستگاه سامانه ریلی شهر همدان

ایستگاه سامانه ریلی شهر همدان در ۱۲ کیلومتری مرکز شهر همدان ( میدان _ امام ) واقع شده است این پایانه در اطراف روستای رباط شورین واقع شده است به جهت دور بودن آن تعیین شد بعداز ایجاد پایانه سامانه ریلی در داخل شهر همدان این پایانه به پایانه باری مبدل گردد البته تا آن فرصت این پایانه تحت عنوان پایانه مسافری به کار گیری می‌گردد.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

نکات مثبت قطارهای فدک

  • تهویه

  • رفتار کارکنان

  • پذیرایی و سرو غذا در کوپه

  • سرگرمی

  • پاسخگویی

[/stextbox]

 

حرکت اولین قطار مسافر  بری از همدان به مشهد

ایستگاه راه آهن همدان هم پا با خط سامانه ریلی تهران – همدان در اردیبهشت سال ۱۳۹۶ به وسیله رئیس‌جمهور وقت کشور‌ایران حسن روحانی بهره برداری گردید . پس از آن حرکت اولین قطار مسافر  بری از همدان به مشهد شروع شد .

خبرنگاران و خانواده شهدا تحت عنوان اولین مسافران قطار مذکور از  شهر همدان به مشهد با واگن‌ های کمپانی حمل و نقل ریلی رجا مسافرت کردند و بدین ترتیب مسیر قطار همدان به مشهد و برعکس مورد بهره برداری قرار گرفت.

 

واگن های قطار همدان

واگن‌ هایی که برای مسیر یاد شده مورد نظر بوده است. برای این مسیر از مدل چهار تخته رتبه یک (  پلور سبز ) بوده و فروش بلیت عام المنفعه عامه مردم در مسیر ذکر شده به زودی از روش تمامی شبکه های فروش شکل خواهد  گرفت .

طبق اعلام شرکت رجا هموطنان‌ می توانند از وام ها و تخفیف های ارائه شده برای مسافرت با قطارهای متفاوت قطارهای فدک بهره‌ مند شوند .

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]قطارهای فدک به عنوان اولین قطار پنج ستاره ایرانی، گامی بلند در جهت تعریف استاندارد نوین در صنعت ریلی برداشته و موجبات
ایجاد انگیزه در بین رقبا برای بهبود ناوگان و ارائه خدمات باکیفیت به هم میهنان را فراهم نموده است.[/stextbox]

 

ادامه مسیر همدان کجاست

قطار همدان به ملایر متصل میشود . در‌این‌صورت‌ کریدور شمال غرب مرزو بوم به جنوب متصل می گردد . سامانه ریلی همدان با وصل شدن به کرمانشاه به  آن سوی مرزها روانه خواهد شد .

اینک مطالعات اتصال سامانه ریلی همدان به ملایر انجام یافته و مهیا اجراست: بعضا از نمایندگان در‌پی تعریف خط اسدآباد می باشند تا سامانه ریلی از مسیر تویسرکان به استانهای جنوبی متصل گردد .

سامانه ریلی آرزوی دیرینه همدان بود که با پیگیری‌های انجام یافته ریل‌گذاری به آخر رسید . این مبادرت وسیع و موءثر با همبستگی مجمع نمایندگان و مدیران استان محقق شد .

 

اشاره به برخی ویژگی های منحصر به فرد فدک

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

  • فدک سنت میهمان نوازی ایرانی را به خوبی اجرا می کند تا شما سفری خوش را تجربه نمایید.
  • میزبانی در فدک یک اصل سازمانی است
  • وعده های پذیرایی قطارهای فدک توسط کترینگ ایرانی – اتریشی Dona البته با ذائقه و سلیقه ایرانی طبخ و به کمک مهمانداران آموزش دیده سرو می شود.
  • بهره گیری از سیستم صوتی و تصویری پیشرفته IPTV با قابلیت هایی از قبیل انتخاب فیلم، انتخاب موسیقی
  • اعلام اطلاعات موقعیت مکانی قطار، اعلام وضعیت آب و هوا و احضار مهماندار
  • و …..

[/stextbox]

 

[irp posts=”2838″ name=”تور مشهد با قطار از همدان”]

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از ۲۰۰ دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است..

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

 

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-۰۲۱

[/stextbox]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x