تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

خرید بلیط قطار تبریز تهران

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

امروز در این مقاله قصد داریم به بررسی موضوع خرید بلیط قطار تبریز تهران بپردازیم.

شهر تبریز به عنوان بزرگترین مرکز اقتصادی در شمال غرب ایران واقع شده است. این شهر جزء شهرهای می باشد که در دوره های مختلف حکومتی به عنوان پایتخت ایران ، و نیز در دوره های پیشین ایران بخصوص دوره های ایلخانیان و صفویان تبریز را به عنوان پایتخت سیاسی معرفی نموده اند.

این شهر فعالیت های بسیاری در زمینه های مختلف دارد که باعث شده آن را به عنوان در اولین تجربه ها بشناسند برای مثال اولین هتل و سینماها حتی شهرداری نیز در این شهر ساخته شده است.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه این مقاله ما را یاری کنید تا با شما دوستان گرامی خرید بلیط قطار تبریز تهران را معرفی و به سوالات شما پاسخ دهیم.

  • راه‌آهن تبریز چرا حائز اهمیت است؟
  • قطار تبریز به تهران در چه ایستگاه هایی توقف دارد؟
  • نحوه رزرو بلیط قطار تهران تبریز چگونه است؟
  • نحوه خرید بلیط قطار تبریز تهران چگونه است؟
  • قطار تبریز تهران از چه امکاناتی برخوردار است؟

[/stextbox]


از اولین ایستگاه های قطار در صنعت ریلی ایران به ایستگاه راه‌آهن تبریز می توان اشاره داشت این ایستگاه در سال ۱۲۹۵ شمسی تاسیس شده و شروع به فعالیت نموده است.


راه‌آهن تبریز چرا حائز اهمیت است؟

طراحی این ایستگاه یک مرد فرانسوی می باشد. با توجه به قدمتی که این راه آهن دارد در سال ۱۳۹۵ به ثبت ملی رسیده، ولی تنها دلیل اهمیت داشتن این ایستگاه تاریخی بودن این راه آهن نیست بلکه حمل و نقل بین المللی در این راه آهن باعث می شود که این راه آهنگ از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

راه‌آهن تبریز چرا حائز اهمیت است؟
راه‌آهن تبریز چرا حائز اهمیت است؟

قطار تبریز به تهران در چه ایستگاه هایی توقف دارد؟

مسافرانی که قصد سفر با قطار تبریز تهران را دارند باید مسافتی به اندازه ی ۶۳۱ کیلومتر را طی نمایند که تقریباً ۶ ساعت را در این مسیر می گذرانند ایستگاه های کرج آبیک قزوین تاکستان خرمدره سلطانیه زنجان هشترود مراغه بناب عجبشیر عبور می کند.

 

نحوه رزرو بلیط قطار تهران تبریز چگونه است؟

جهت رزرو بلیط قطار تبریز از هر کدام از شهرهای ایران باید اول وارد سامانه خرید بلیط قطار شویم سپس با انتخاب مبداء سفر، مقصد سفر، زمان سفر، تعداد مسافران و نوع آن را مشخص می کنیم که ما قادریم با تغییر فیلد های موجود گزینه هایی که می‌خواهیم انتخاب می‌کنیم و تجربه یک سفر بی نظیر با کمترین هزینه ممکن را به دست می آوریم.

 

نحوه خرید بلیط قطار تبریز تهران چگونه است؟

خرید بلیط قطار تبریز تهران از دو راه امکان پذیر است به دو صورت حضوری و آنلاین.

برای تهیه بلیط به صورت آنلاین باید وارد سایت شویم و اطلاعات مورد نیاز را وارد نموده و برای پرداخت هزینه از کارت های عضو شتاب و دارای رمز عبور استفاده می کنیم. برای خرید بلیط قطار به صورت حضوری باید به آن را ن س های هواپیمایی مراجعه کنیم و اطلاعات لازم را به متصدی آژانس داده و بلیط را رزرو کنیم.

در مرحله آخر باید در هر دو صورت خرید بلیط قطار تهران تبریز باید بلیط را به نسخه چاپی در دست داشته باشیم و اگر مشخصات درونی بلیط با مشخصات ما مغایرت نداشته باشد باید فوراً اقدام کنیم زیرا به نیت باطل محسوب میشود و مسئولانی که در قطار وجود دارند اجازه سفر را به ما نمی‌دهند و این تجربه لذت بخش را از دست خواهیم داد.

قطار تبریز تهران از چه امکاناتی برخوردار است؟

در قطار امکانات فراوانی وجود دارد زیرا در اکثر مسافرت ها با قطار زمان زیادی را در راه رسیدن به مقصد سپری می‌کنیم و باید مسافر امکاناتی برای گذران وقت خود داشته باشد همانند سرگرمی، روزنامه، امکان پخش شبکه های تلویزیون داخلی، و بوفه که مسافر در صورت وجود احساس گرسنگی به بوفه مراجعه کرده و غذایی را برای رفع گرسنگی میل کند.

اشاره به برخی ویژگی های منحصر به فرد فدک

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

  • فدک سنت میهمان نوازی ایرانی را به خوبی اجرا می کند تا شما سفری خوش را تجربه نمایید.
  • میزبانی در فدک یک اصل سازمانی است
  • وعده های پذیرایی قطارهای فدک توسط کترینگ ایرانی – اتریشی Dona البته با ذائقه و سلیقه ایرانی طبخ و به کمک مهمانداران آموزش دیده سرو می شود.
  • بهره گیری از سیستم صوتی و تصویری پیشرفته IPTV با قابلیت هایی از قبیل انتخاب فیلم، انتخاب موسیقی
  • اعلام اطلاعات موقعیت مکانی قطار، اعلام وضعیت آب و هوا و احضار مهماندار
  • و …..

[/stextbox]

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از 200 دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است..

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-021

[/stextbox]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x