تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

خرید بلیط قطار قم به تهران

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

دوستان عزیز و گرامی امروز با بررسی خرید بلیط قطار قم – تهران در خدمت شما عزیزان هستیم

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

قصد داریم در این مقاله به سوالاتی در این زمینه پاسخ دهیم :

چرا بهتر است با قطار قم – تهران سفر کنیم ؟

سفر با قطار قم – تهران چه مزایایی دارا می باشد ؟

[/stextbox]

 

مقدمه

شهر قم در مرکز ایران و شمال استان اصفهان قرار گرفته است و بخاطر قرار گرفتن در شاه راه تجاری و مواصلاتی ایران قرار گرفته  و همچنین به دلیل اینکه قم به دلیل داشتن موقعیت خاص جغرافیایی خود که باعث می شود نقطه اتصال شهر های جنوبی به تهران و شهر ها و استان های شمالی به جنوب کشور باشد از اهمیت خاصی بر خوردار می باشد .

همچنین قم در ایران یک شهر بسیار صنعتی نیز به شمار می آید و قم را به عناوینی همچون : پایتخت تولید فرش ابریشم ایران و جهان ، پایتخت ای تی و فناوری اطلاعات ایران ، پایتخت اینترنتی جهان تشیع می شناسند همچنین قم یک شهر بسیار مهاجر پذیر می باشد

که از جای جای ایران اسلامی و همچنین کشوری های حاشیه ی خلیج فارسی ، پاکستان و افغانستان در این شهر ساکن هستند البته اینها تنها خواص شهر قم نمی باشند و قم را می توان به عنوان سومین قطب تولید کیف و کفش و نرم افزارهای کامپیوتری در ایران هم شناخت .

چرا بهتر است با قطار قم – تهران سفر کنیم ؟

شهر قم به دلیل صنعتی بودن و قرار داشتن در موقعیت جغرافیایی خاص دارای راه های ریلی وسیعی می باشد از این رو مسافرت از طریق قطار قم – تهران علاوه بر کاهش هزینه ها مزایای دیگر مانند :

نماندن در ترافیک ورودی های شهر تهران ، کاهش زمان رسیدن به تهران ، امنیت در مسیر و کاهش تصادفات از جمله مزایای سفر با قطار قم – تهران می باشد . همجنین در صورت بسته شدن راه های زمینی و هوایی به دلیل شرایط بد جوایی ، سیل و یخبندان راه های ریلی همچنان باز می باشند و می توان از آن ها به عنوان تنها راه عبور و مرور یاد کرد و به ارزش راه های ریلی پی برد .

چرا بهتر است با قطار قم – تهران سفر کنیم ؟
چرا بهتر است با قطار قم – تهران سفر کنیم ؟

اگر شما یک تاجر ، تولید کننده و یا بازرگان هستید و قصد دارید در قم اقدام به تجارت کنید باید بدانید که راه آهن قم با توان جا به جایی روزانه سیصد و هجده کانتینر از توان حمل و نقل باری بسزایی برخوردار می باشد و از جمله مزایایی که حمل و نقل بار از طریق راه آهن دارد می توان به کاهش هزینه های حمل و نقل و بار بری ، کاهش زمان جا به جایی کانتینر ها و همچنین افزایش ایمنی حمل بار اشاره کرد .

 

سفر با قطار قم – تهران چه مزایایی دارا می باشد ؟

از مزایای سفر با قطار قم – تهران و برعکس : به دلیل گستردگی خطوط راه آهن قم شما می توانید ماشین خود را با قطار به شهر قم ببرید و با ماشین شخصی خود به مناطق دیدنی قم بروید و از سفر خود کمال لذت را تجربه کنید .

دومین مزیت سفر با قطار می توان به دارا بودن کوپه اختصاصی مخصوص بانوان در قطار های نورالرضا ( ع ) اشاره کرد که برای آسایش بانوانی که بدون همسر خود و بصورت تنها سفر می کنند یا بصورت گروهی با یکدیگر می خواهند به زیارت شهر مقدس قم بروند می توانند با خیالی آسوده با قطار به سفری ایمن بروند .

سومین مزیت سفر با قطار را می توان برای دانشجویان در نظر گرفت به این صورت که دانشجویان عزیز غیر بومی که می خواهند هر چند وقت یک بار سری به شهر و دیار خود بزنند با استفاده از قطار هم هزینه کمتری را نسبت به سفر های هوایی پرداخت می کنند و هم اینکه ایمنی بیشتر از سفر با دیگر وسایل نقلیه زمینی خواهند داشت و با آسایش و در حداقل زمان می توانند به مقصد خوود برسند .

نگاهی گذرا به برخی خدماتی که توسط مهمانداران و پرسنل تشریفات در قطارهای 5 ستاره فدک ارائه می شود:

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’

 

✅  سرو پیش غذا، غذای اصلی و دسر

✅  سرو نوشیدنی گرم بعد از غذا بصورت نامحدود

✅  ارائه سرویس خواب با کیفیت متفاوت

✅  بهره گیری از سیستم صوتی و تصویری پیشرفته IPTV با قابلیت هایی از قبیل انتخاب فیلم، انتخاب موسیقی، اعلام آب و هوا و احضار مهماندار

✅ اطلاعات موقعیت مکانی قطار، اعلام وضعیت آب و هوا و احضار مهماندار

✅  ارائه ویلچر به مسافران برای جابجایی در ایستگاه و قطار در صورت درخواست

✅  ارائه گهواره به مسافران دارای کودک زیر دو سال در صورت درخواست

✅  ارائه هدفون

✅ ارائه روزنامه های فارسی، عربی و انگلیسی

✅ سرو غذای کودک و غذای سلامت در صورت انتخاب مهمان

[/stextbox]

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از 200 دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است..

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-021

[/stextbox]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x