تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

درجه یک قیمت بلیط قطار گرگان تهران

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

در این مقاله با بررسی درجه یک قیمت بلیط قطار گرگان تهران با شما هستیم. لازم به ذکر است که ایستگاه راه آهن گرگان واقع در نزدیکی میدان هوایی گرگان قرار دارد. برای آگاهی از قیمت بلیط گرگان به تهران می بایست به سایت های فروش بلیط مراجعه کنید تا بتوانید از بهای به روز و دقیق آن آگاهی یابید. پیشنهاد می کنیم برای تهیه بلیط قطار این مسیر بلیط های درجه یک را تهیه کنید

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در این مقاله به موارد زیر پرداخته می شود:

  • آشنایی با گرگان
  • مسیر ریلی گرگان

[/stextbox]

 

آشنایی با گرگان

شهر گرگان در بخش جنوبی استان گلستان واقع شده‌است این شهرستان از شمال به شهرستانهای آق قلا و ترکمن و از جنوب به استان سمنان و از شرق به شهرستان علی آباد و از غرب به شهرستان کردکوی محدود میشود .

وسعت شهرستان گرگان۲ /۱۶۱۵ کیلو متر مربع ( ۹۱/ ۷ درصد از مساحت استان ) می باشد و مبنی بر تقسیمات کشوری سال ۸۹ از دو بخش مرکزی و بهاران و جهار شهر گرگان , سرخنکلاته , جلین , قرق و هم پنج دهستان و ۹۸ آبادی تشکیل‌شده شده‌است .

جمعیت شهرستان گرگان مبنی بر سرشماری نفوس و مسکن در سال ۹۵ , ۴۸۰۵۴۱نفر می باشد که نسبت به جمعیت استان حدود % ۳۵ را به خویش اختصاص داده است . تراکم نسبی جمعیت در شهرستان گرگان به ازای هر کیلو متر مربع ۲۵۹ نفر هست که نسبت به استان ۸۳ نفر می باشد بیش تر از ۳ برابر تراکم نسبی جمعیت را دارا است . شهرستان گرگان دارنده شه شهر به نامهای گرگان سرخنکلاته و جلین است

مسیر ریلی گرگان

همیشه زیبا ترین بخش سفرهای با قطار , به آنجایی بر می‌گردد که قطار از  پل بسیار بلند یا این که کنار رود ها و یا این که تونل های هیجان آور عبور می نماید . این روزها زیباییهای خط های قطار , کماکان مورد اعتنای افراد است تا آنجا که هموارده شاهد مقاله ها و تارنماهای تازه ای درباره با قشنگ ترین مسیرهای قطار در عالم می باشم

ولی اضطراری وجود ندارد برای عبور از این خط های رؤیایی و تجربه آنها , به کشورهای فرنگی مسافرت کنیم و بلیط قطار مسیرهای دیدنی ریلی را تهیه کنیم ; زیرا در عین مبلغ بالای بلیط هواپیما و نیز هزینه ی بلیط قطار را با یکدیگر  بایستی متحمل شویم , در عین حال هزینه ی مسافرت به کشورهای فرنگی  بسیار بالا است.

مسیر ریلی گرگان
مسیر ریلی گرگان

سفارش می‌کنیم , به مسیرهای ریلی کشور ایران خودمان سری بزنید , زیرا احتمال دارد نیز مسیرهای قشنگ تری پیدا فرمایید و نیز با هزینه ی کمتری , قشنگ ترین مسیرهای قطار را مقصد مسافرت خویش قرار دهید . مسیر ریلی تهران – گرگان یکی قشنگ ترین خطوط راه‌آهن کشورمان است که خرید بلیط قطار این مسیر را برای دیدن دیدنی های ریلی به شما توصیه می‌کنیم .

مسیر سامانه ریلی تهران – گرگان

مسیر سامانه ریلی تهران – گرگان با‌یقین زیباترین مسیر ریلی جمهوری اسلامی ایران است . مسیری مالامال پیچ و تاب که از بین رشته‌کوه البرز می‌گذرد و پل‌هایی بلند را میان دره‌ها رد می‌نماید , مناظر طبیعی را پشت سر‌می‌گذارد . این مسیر نود و پنج تونل داراست و بیست و هفت  کیلومتر از راهش , از بین تونل‌ها عبور می کند .

تونل «گدوک» در بالا ترین نقطه با ۲۸۸۷ متر ارتفاع یکی‌از بلند ترین تونل‌های ریلی کشور‌ایران است . این مسیر همینطور حدود ۱۵۰۰ پل دارااست که طولانی ‌ترین و بنام‌ترین پل این مسیر , پل «ورسک»است . سه پل موازی پر اسم و رسم به سه خط طلا  را نیز نباید فراموش کرد . فاز اولیه این خط در سال ۱۳۰۶ شمسی در عصر رضا شاه در بین بندرترکمن و ساری برقرار شد و به مرور سایر بیست و هفت  ایستگاه آن کامل شدن و راه اندازی شدند .

نگاهی گذرا به برخی خدماتی که توسط مهمانداران و پرسنل تشریفات در قطارهای ۵ ستاره فدک ارائه می شود:

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’

✅ استفاده از فرش قرمز جهت استقبال اولیه از مسافرین و انجام راهنمایی به مهمانان در ابتدای سفر

✅  ارائه حوله مرطوب / دستمال مرطوب

✅  سرو نوشیدنی خوشامدگویی

✅  استفاده از ظروف چینی

✅  سرو عصرانه یا صبحانه با توجه به ساعت حرکت قطار

✅  سرو پیش غذا، غذای اصلی و دسر

✅  سرو نوشیدنی گرم بعد از غذا بصورت نامحدود

✅  ارائه سرویس خواب با کیفیت متفاوت

✅  بهره گیری از سیستم صوتی و تصویری پیشرفته IPTV با قابلیت هایی از قبیل انتخاب فیلم، انتخاب موسیقی، اعلام آب و هوا و احضار مهماندار

✅ اطلاعات موقعیت مکانی قطار، اعلام وضعیت آب و هوا و احضار مهماندار

✅  ارائه ویلچر به مسافران برای جابجایی در ایستگاه و قطار در صورت درخواست

✅  ارائه گهواره به مسافران دارای کودک زیر دو سال در صورت درخواست

✅  ارائه هدفون

✅ ارائه روزنامه های فارسی، عربی و انگلیسی

✅ سرو غذای کودک و غذای سلامت در صورت انتخاب مهمان

[/stextbox]

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از ۲۰۰ دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است..

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-۰۲۱

[/stextbox]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x