تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

بهترین هتل‌ آپارتمان‌های مشهد برای اقامت کدام‌اند؟

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

سالانه مسافران زیادی به عشق زیارت حرم مطهر امام رضا(ع) روانه مشهد می‌شوند و این موضوع سبب شده تا مشهد به یکی از اصلی‌ترین مقاصد سفر گردشگران ایرانی و خارجی تبدیل‌شده و به‌عنوان پایتخت معنوی ایران شناخته شود. مشهد با بیش از 30 میلیون مسافر در سال یکی از مهم‌ترین کلان‌شهرهای ایران محسوب می‌شود و در صنعت هتلداری نیز از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است چراکه 80 درصد از هتل‌های کشور در این شهر واقع‌شده‌اند.

 اقامتگاه‌های گوناگونی به شکل هتل، هتل‌آپارتمان، مهمان‌پذیر، سوئیت آپارتمان و غیره برای اسکان مسافرین در مشهد ساخته‌شده‌اند تا هرکسی بنا به بودجه‌ای که در اختیار دارد بتواند محل اقامت موردنظر خود را انتخاب کند. هرکدام از این اقامتگاه‌ها به منظر پاسخگویی نیاز تمام زائرین دارای امکانات و ویژگی‌های منحصربه‌فردی هستند که هزینه اقامت در آن‌ها بر اساس این خدمات تعیین می‌گردد.

در این میان هتل‌آپارتمان‌ها در کنار راحتی و آرامشی که برای مسافرین فراهم می‌سازند بسیار مقرون‌به‌صرفه بوده و نقش مؤثری در کاهش هزینه‌های سفر ایفا می‌کنند. هتل‌آپارتمان آذین مشهد یکی از اقامتگاه‌های ارزان‌قیمت مشهد است که در نزدیکی حرم واقع‌شده است. در ادامه فهرستی از بهترین هتل‌آپارتمان‌های مشهد ارائه خواهد شد. سرفصل‌های عنوان‌شده در این مقاله عبارت‌اند از:

  • هتل‌آپارتمان کنعان

  • هتل‌آپارتمان گلاره مشهد

  • هتل‌آپارتمان آذین مشهد

  • هتل‌آپارتمان ملل

  • هتل‌آپارتمان مهستان

  • هتل‌آپارتمان آرمان

 

هتل‌آپارتمان کنعان

هتل‌آپارتمان کنعان یکی از لوکس‌ترین اقامتگاه‌های مشهد است که در خیابان امام رضا و در نزدیکی حرم واقع‌شده است. این هتل‌آپارتمان با ارائه خدمات و امکانات ویژه نظیر رستوران، کافی‌شاپ، سرویس رفت‌وآمد به حرم و گشت درون‌شهری و برون‌شهری، پارکینگ، آسانسور، اینترنت و اتاق‌های دوخوابه با ظرفیت 2 تا 4 نفره توانسته رضایت مسافران زیادی را به دست آورد.

هتل‌آپارتمان کنعان یک هتل تک‌ستاره با 28 سوئیت است که تمامی امکانات رفاهی نظیر سرویس بهداشتی، آشپزخانه، مبلمان و سرویس خواب برای آن در نظر گرفته‌شده است. با اقامت در این هتل‌آپارتمان علاوه بر اینکه می‌توانید پیاده تا حرم بروید، دسترسی به مراکز خرید مثل بازار رضا و بازار کوثر و دیگر اماکن عمومی مثل ایستگاه مترو و بی آر تی، بیمارستان و بانک برای شما بسیار آسان خواهد بود.

 

هتل‌آپارتمان کنعان هتلی 4 طبقه با 28 سوئیت است که دوطبقه‌ی آن نوساز و دوطبقه‌ی دیگر مربوط به فاز قدیمی هتل است.

هتل‌آپارتمان گلاره مشهد

هتل‌آپارتمان گلاره در فاصله‌ی 100 قدمی تا حرم امام رضا و در خیابان امام رضا 2 واقع‌شده است. این هتل‌آپارتمان مجهز به اتاق‌های دوتخته، سه تخته و واحدهای یک‌خوابه است و امکاناتی نظیر رستوران، اینترنت، آسانسور و صندوق امانات را در اختیار زائرین و مسافران قرار می‌دهد. با 3 دقیقه پیاده‌روی از این هتل می‌توان  به ورودی باب الرضا حرم وارد شد. سوئیت‌های هتل‌آپارتمان گلاره با تلویزیون، یخچال، شوفاژ، توالت فرنگی و مبلمان مجهز شده است.

هتل‌آپارتمان آذین مشهد

هتل اذین مشهد
هتل اذین مشهد

اغلب هتل‌آپارتمان‌های مشهد در خیابان امام رضا و در نزدیکی حرم مطهر بناشده‌اند. هتل‌آپارتمان آذین مشهد یکی از هتل‌آپارتمان‌های دوستاره مشهد است که در خیابان امام رضا 23 واقع‌شده است.

هتل‌آپارتمان آذین مشهد دارای 42 واحد سوئیت آپارتمان و مجهز به تمام امکانات رفاهی است. اتاق‌های هتل‌آپارتمان آذین مشهد یک، دو، سه و چهار تخته و مبله شده هستند که با نورپردازی منحصربه‌فردشان محیطی آرام و دل‌نشین را برای مسافران فراهم می‌سازند. 

همچنین داخل این هتل‌آپارتمان رستورانی با ظرفیت 200 نفر وجود دارد که مسافران می‌توانند بعد از گشت‌وگذار روزانه از خوردن غذای باکیفیت در این مکان لذت ببرند.

مکان هتل‌آپارتمان آذین مشهد بسیار استراتژیک در نظر گرفته‌شده است چراکه فقط 10 دقیقه تا حرم فاصله دارد و از طرفی به فرودگاه، پایانه مسافربری و راه‌آهن نیز بسیار نزدیک است.

نزدیکی هتل‌آپارتمان آذین مشهد به مرکز خرید بازار رضا و مراکز خرید اطراف میدان هفده شهریور بر مزیت‌های آن افزوده است. هتل‌آپارتمان آذین مشهد با بهره‌گیری از کاردی مجرب و باتجربه آماده‌ی پذیرایی از زائران امام رضا بوده و اقامتی شیرین را برای مسافران در مشهد فراهم می‌سازد.

هتل‌آپارتمان آذین مشهد دارای اتاق‌های یک، دو، سه و چهار تخته است که همگی با امکاناتی نظیر مبلمان، تلویزیون و غیره مجهز شده‌اند.

 

هتل‌آپارتمان ملل

هتل‌آپارتمان ملل با 29 واحد اقامتی و به‌صورت اتاق‌های تک خواب، دو خواب، سه خواب و سوئیت‌های دونفره طراحی‌شده است. استفاده از اینترنت و تلویزیون لابی این هتل رایگان است و تمامی اتاق‌های آن دارای آشپزخانه هستند. برای دسترسی به واحدهای این هتل می‌توان از آسانسور استفاده کرد.

هتل‌آپارتمان ملل در خیابان امام رضا یک قرارگرفته و پیاده 2 دقیقه تا حرم فاصله دارد. این هتل باسابقه در مشهد با برخورداری از امکانات رفاهی عالی یکی از لوکس‌ترین هتل‌آپارتمان‌های مشهد محسوب می‌شود که به مراکز خرید، اماکن عمومی، قطار شهری و پایانه مسافربری امام رضا نیز بسیار نزدیک است.

هتل‌آپارتمان مهستان

یکی از جدیدترین هتل‌آپارتمان‌های مشهد، هتل‌آپارتمان بسیار لوکس مهستان است که از امکانات رفاهی و خدماتی بسیار مناسبی برخوردار است. این هتل‌آپارتمان نوساز دارای واحدهای اقامتی تک خوابه و دوخوابه بوده که هرکدام با ظرفیت 2 تا 4 نفر ارائه می‌شوند. سرو انواع غذاهای ایرانی  باکیفیت در رستوران 180 نفری هتل امکان‌پذیر است. مسافران می‌توانند ساعاتی را در محیط کافی‌شاپ هتل بگذرانند و از تلویزیون و اینترنت رایگان لابی هتل استفاده کنند.

هتل‌آپارتمان مهستان در خیابان امام رضا 8 واقع‌شده است بنابراین با 10 دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به حرم برسید. نزدیکی به بازار رضا، بازار کوثر، انواع فروشگاه کیف و کفش، بیمارستان، بانک، دسترسی به قطار شهری و نزدیکی به پایانه مسافربری امام رضا از دیگر مزیت‌های مکانی هتل‌آپارتمان مهستان است.

هتل‌آپارتمان آرمان

هتل اپارتمان آرمان
هتل اپارتمان آرمان

هتل‌آپارتمان 9 طبقه‌ی آرمان با به‌روزترین امکانات رفاهی و اقامتی مجهز شده است که توانسته همانند یک هتل 5 ستاره رضایت مسافران زیادی را به‌سوی خود جلب کند. هتل‌آپارتمان آرمان در خیابان نواب صفوی و در فاصله‌ی چند قدمی از حرم واقع‌شده است و به مجتمع‌های تجاری لیلی و زائرالرضا بسیار نزدیک است.

هتل‌آپارتمان آرمان دارای 291 واحد اقامتی به شکل سوئیت‌های ویژه و معمولی است که با امکانات به‌روز تجهیز شده است. وجود استخر، سونا و جکوزی در هتل‌آپارتمان آرمان این امکان را برای مسافران فراهم می‌سازد تا بعد از گردش‌های روزانه تنی به آب بزنند و خستگی را از تن به در کنند. کافی‌شاپ و رستوران آلاکارت در هتل‌آپارتمان آرمان امکان برگزاری دورهمی­های دوستانه را برای شما فراهم می‌سازد. رستوران بوفه هتل حدود 210 نفر ظرفیت دارد. 

وجود اقامتگاه‌های مختلف در مشهد این امکان را برای مسافران فراهم ساخته است تا با توجه به بودجه‌ای که در اختیار دارند و سایر اولویت‌های انتخاب هتل، محل اقامت مناسبی را برای خود انتخاب کنند. هتل‌آپارتمانی نظیر هتل‌آپارتمان آذین مشهد نمونه‌ای از بهترین اقامتگاه‌های مشهد است که با برخورداری از امکانات ویژه در تلاش است تا آسایش و راحتی را به مسافران هدیه دهد.  

 

 

 

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x