تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

ایستگاه های قطار مشهد قم

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

در مقاله امروز می خواهیم به بررسی موضوع ایستگاه های قطار مشهد قم بپردازیم. قم یکی از استان هایی است که به دلیل وجود مرقد مطهر حضرت معصومه(س)از جایگاه ویژه ای برخوذدار است .خطوط ریلی مشهد به قم یکی از پر طرفدارترین و پر رفت آمد ترین خطوط ریلی ایران به شمار می آید.

همانطور که اشاره کردم وجود مرقد مطهر آن حضرت همه ساله  مسافران زیادی از داخل و خارج را  را به این شهر روانه می کند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه ما قصد داریم تا  مطالبی در این رابطه برای شما عزیزان بیان کنیم تا ایستگاه های قطار مشهد قم را به شما عزیزان معرفی کنیم.

  1. ایستگاه های قطار مشهد قم چه ویژگی هایی دارند؟

  2. چگونه می توانیم بلیط قطار مشهد قم را تهیه کنیم؟

  3. نحوه تهیه بلیط اینترنتی چطور است؟

  4. مواردی که تعیین کننده قیمت بلیط قطار میباشد کدامند؟

 

[/stextbox]

 

ایستگاه های قطار مشهد قم چه ویژگی هایی دارند؟

ایستگاه های قطار مشهد به قم نیز مانند سایر ایستگاه های ریلی دارای امکانات و ویژگی هایی میباشند .یکی از مهمترین هدف های احداث ایستگاه های قطار در بین مسیر ریلی مسئله کاهش مسافت سفر برای مسافرین میباشد.

اینگونه که هر مسافر فارغ از مبدا و مقد اصلی قطار در ان مسیر ریلی میتواند در نزدیک ترین ایستگاه ریلی به محل سکونتش به آن قزار بپیونند و در طول مسیر در هر ایستگاهی که مقصد وی است نسبت به ترک قطار اقدام نماید.ایستگاه های قطار مشهد به قم نیر از این قضیه مستثنا نمیباشند.

 

چگونه می توانیم بلیط قطار مشهد به قم را تهیه کنیم؟

راه های متفاوت و بسیاری وجود دارد که به شما امکان تهیه بلیط را میدهد،ما در ادامه قصد داریم این راه ها را به شما معرفی کنیم.

رزرو اینترنتی بلیط قطار: بهترین راهی که ما  به شما پیشنهاد می کنیم رزرو اینترنتی بلیط با استفاده از وب سایت های معتبر  آن می باشد. این روش یکی از به صرفه ترین راه ها هم از نظر اقتصادی و هم کنترل زمان میباشد.

خرید بلیط از اپلیکشن ها: با نصب یکی از اپلیکیشن های مربوط به خرید بلیط قطار این امکان به شما داده خواهد شد که با تلفن همراه خود نسبت به خرید بلیط اقدام نمایید.

مراجعه  حضوری به دفتر فروش بلیط : یکی از روش هایی که امروزی مراجه کننده کمتری را به خود اختصاص داده است ،خرید حضوری و همان روش سنتی گذشته میباشد.که باید فرد به طور فیزیکی در آژانس های مسافرتی حضور به عمل بیاورد و نسبت به خرید بلیط اقدامات لازم را انجام دهد.

چگونه می توانیم بلیط قطار مشهد به قم را تهیه کنیم؟
چگونه می توانیم بلیط قطار مشهد به قم را تهیه کنیم؟

نحوه تهیه بلیط اینترنتی چطور است؟

برای خرید یا رزرو بلیط اینرنتی کافیست به سایت مورد نظر مراجعه کنید و سپس به صفحه خرید بلیط قطار رفته و در آنجا با انتخاب هریک از فیلد های خالی و پر کردن آنها نظیر: مبدأ و مقصد ، تاریخ رفت و برگشت ،نوع کوپه، تعداد مسافران و … به مرحله بعد یعنی گزینه جستجو  اقدام نمایید بلافاصله سیستم به دنبال بلیط مورد نظر شما خواهد گشت.

و در پایان لیستی از قطارهای این مسیر و البته ایستگاه های قطار مشهد قم  را به شما معرفی خواهد کرد. و اینکه این امکان را به شما میدهد که باتوجه به نیاز خود  قطار مورد نظرتان را با درجه بالا یا پایین انتخاب کنید و در آخر  سیستم بلیط شما  را ثبت و خریداری میکند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]فدک سنت میهمان نوازی ایرانی را به خوبی اجرا می کند تا شما سفری خوش را تجربه نمایید[/stextbox]

 مواردی که تعیین کننده قیمت بلیط قطار میباشد کدامند؟

عوامل بسیاری  وجود دارد که بر روی قیمت بلیط قطار شما تاثیر گذار خواهد بود به عنوان مثل: اگر شما  قصد سفری دو طرفه با قطار را دارید قطعا بلیط هر دو طرف را رزرو و خریداری خواهید که این امر تاثیری مستقیم برا روی قیمت خواهد داشت.

و یا حتی بخواهید در بین قطار های این مسیر از لوکس تر ین قطار بهرمند شوید بی شک باید هزینه ای بالاتر را برای سفر خود در نظر داشته باشید.ولیکن جالب است بدانید فارغ از انتخاب قطار و…  قیمت بلیط  قطار برای افراد زیر ۲ سال رایگان میباشد  و اینکه  برای کودکان ۲ تا ۱۲ سال نیز قیمت بلیط ها به صورت نیم بها حساب  خواهد شد.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

برخی از ویژگی های قطارهای فدک:

✅  سرو نوشیدنی خوشامدگویی

✅  استفاده از ظروف چینی

✅  سرو عصرانه یا صبحانه با توجه به ساعت حرکت قطار

✅  سرو پیش غذا، غذای اصلی و دسر

[/stextbox]

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از ۲۰۰ دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است..

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-۰۲۱

[/stextbox]

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
منصوری
منصوری
4 سال قبل

لااقل اسم ایستگاهها بین مسیر رو می نوشتید

نوشته های مرتبط

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x