تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

ایستگاه های قطار مشهد به کرمان

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

در مقاله امروز می خواهیم به بررسی موضوع ایستگاه های قطار مشهد به کرمان بپردازیم. کرمان یکی از استان های جنوب شرق کشور به شمار میاید که از موقعیت سیاسی، صنعتی و گردشگری ویژه ای برخوردار است .

خطوط ریلی مشهد به کرمان از پر طرفدارترین خطوط ریلی کشور می باشد. از جمله جاذبه های گردشگری این استان می توان به مجموعه گنجعلی خان، باغ شازده، مسجد جامع ملک و…. اشاره که همه ساله مسافران زیادی را به این شهر روانه می کند. در ادامه مطالب این مقاله با ما همراه باشید تا ایستگاه های قطار مشهد به کرمان را به شما معرفی کنیم.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در این مقاله سعی می کنیم که پاسخ سوالات زیر را با شما به اشتراک بگذاریم.

  • در کدام شهر ها ایستگاه های قطار مشهد به کرمان وجود دارد؟

  • مسیر مشهد به کرمان با قطار چند ساعت است و با چه قطارهایی مسافران جابه جا می شوند؟

  • چگونه می توانیم بلیط قطار مشهد به کرمان را تهیه کنیم؟

  • نحوه تهیه بلیط اینترنتی چگونه است؟

  • کدام موارد تعیین کننده قیمت بلیط قطار هستند؟

[/stextbox]

 

در کدام شهر ها ایستگاه های قطار مشهد به کرمان وجود دارد؟

این امکان برای مسافرانی که بلیط خود را از مبدأ مشهد به مقصد کرمان تهیه می کنند وجود دارد که در یکی از ایستگاه های قطار مشهد به کرمان پیاده شوند. قطار مسیر ذکر شده در ایستگاه های فریمان، تربت حیدریه، بجستان، طبس و زرند توفق دارد.

 

مسیر مشهد به کرمان با قطار چند ساعت است و با چه قطارهایی مسافران جابه جا می شوند؟

مسافران این مسیر باید مطلع باشند که سفر از مشهد به کرمان با قطار، ۱۶ ساعت به طول می انجامد و قطار هایی که در این مسیر مسافران را جابجا میکند از نوع قطارهای ۴ ستاره غزال با واگن های کوپه ای ۴نفره و قطارهای ۳ ستاره جوپار با واگن های کوپه ای ۶ نفره می باشد.

 

چگونه می توانیم بلیط قطار مشهد به کرمان را تهیه کنیم؟

برای تهیه بلیط راه های متفاوتی پیش رو دارید که ما در اینجا آنها را به شما معرفی می کنیم.

رزرو بلیط اینترنتی: مفید ترین راهی که می توانیم به شما پیشنهاد کنیم استفاده از وب سایت های معتبر برای خرید بلیط قطار است. در این روش شما هم در زمان و هم در هزینه صرفه جویی می کنید.

خرید از اپلیکشن ها: در این روش می توانید یکی از اپلیکشن های خرید بلیط را بر روی گوشی یا تبلت خود نصب کنید. این روش هم نوعی روش آنلاین است.

مراجعه به دفتر فروش: این همان روش سنتی مراجعه به دفاتر فروش بلیط است که ممکن است برای شما هزینه های اضافی را دربر داشته باشد.

بلیط قطار مشهد به کرمان
بلیط قطار مشهد به کرمان

نحوه تهیه بلیط اینترنتی چگونه است؟

برای تهیه بلیط به سایت مورد نظر مراجعه کنید و به صفحه خرید بلیط وارد شوید در آنجا فیلدهای خواسته شده از جمله: مبدأ و مقصد ، تاریخ رفت و برگشت ،نوع کوپه، تعداد مسافران و ….را پر کنید و گزینه جستجو را بزنید تا سیستم به دنبال بلیط مورد نظر بگردد و لیستی از قطارها را به شما معرفی کنید. شما می توانید بسته به نیازتان قطار خود را با درجه بالا یا پایین انتخاب کنید و در سیستم بلیط را ثبت و خریداری نمایید.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]مهمانداران قطارهای فدک توسط اساتید بین المللی شرکت هواپیمایی لوفت هانزا اتریشی انتخاب شده و آموزش دیده اند.[/stextbox]

کدام موارد تعیین کننده قیمت بلیط قطار هستند؟

عواملی وجود دارد که می تواند قیمت بلیط را برای شما ارزانتر یا گرانتر کند مثلا: اگر شما بخواهید بلیط خود را برای رفت و برگشت رزرو کنید قطعاً هزینه بیشتری خواهد داشت یا بخواهید در بین قطار های یک مسیر قطار لوکس تر انتخاب کنید. اما در نظر داشته باشید که قیمت بلیط برای افراد زیر ۲ سال رایگان و برای کودکان ۲ تا ۱۲ سال به صورت نیم به حساب می شود.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

برخی ویژگی های قطارهای فدک:

  • تزئینات داخلی لوکس و مدرنبه منظور جریان هوای تازه در واگن به منظور ایجاد شرایط آسایش مسافران
  • سامانه روشنایی و نورپردازی ویژه
  • تخت های بزرگتر از اندازه استاندارد (۶۰۰*۱۷۶۰)
  • سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی مجهز به شیرهای اتوماتیک و آب سرد و گرم

[/stextbox]

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از ۲۰۰ دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است..

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-۰۲۱

[/stextbox]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x