تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

جاذبه های گردشگری بالی

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

در مقاله امروز می خواهیم به بررسی جاذبه های گردشگری بالی بپردازیم. در ادامه مطالب با ما باشید تا جاذبه های  این شهر را به شما معرفی کنیم.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در این مقاله سعی می کنیم به سوالات زیر پاسخ دهیم:

  • بالی چگونه شهری است؟
  • جاذبه های گردشگری بالی چیست؟

[/stextbox]

بالی چگونه شهری است؟

بالی یکی از جزایر توریستی محبوب و مشهور کل مجمع الجزایر اندونزی است. شخصی که به این جزیره سفر می کند به محض رسیدن به آن، رایحه عطر بخور و روغن گل میخک را در هوای گرمسیری حس می کند. گلدان های پر زرق و برق در پیاده روهای شلوغ، و موسیقی سنتی gamelan از مشخصات بارز این شهر است. با وجود سر و صدا در مناطق توریستی اصلی، جزیره غنی از زیبایی طبیعی، با جاذبه برای هر نوع مسافر است.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]میزبانی در فدک یک اصل سازمانی است[/stextbox]

جاذبه های گردشگری بالی چیست؟

شهر بالی از نظر زیبایی بسیار منحصر به فرد است و جاذبه های گردشگری بی شماری دارد که باعث شده همه ساله تعداد زیادی توریست به این جزیره سفر کنند. در ادامه برخی از جاذبه های مهم این شهر توریستی را معرفی می کنیم.

معبد Pura Tanah

در حدود 20 کیلومتری شمال غربی ساحل کوتا این معبد قرار دارد. یکی از معروف ترین معبدهای بالی است که از نظر ساحلی در جزیره سنگی محاصره شده است. برای مردم بالی، این یکی از مقدس ترین معابد جهان است و در ابتدای قرن شانزدهم ساخته شده است و تصور می شود که از کشیش نیرارتا الهام گرفته شده است که از ماهیگیران محلی خواسته است پس از گذراندن شب در در این مکان ، یک معبد را در اینجا بسازند. پس از دیدن معابد و زیارتگاه های مختلف، می توانید در یکی از رستوران ها از کوپای لوواک مشهور (قهوه دیوید) استفاده کنید.

معبد Uluwatu

یکی از معروف ترین معابد جزیره است که به لطف زیبایی از منظره کلیفوپت، در حال هدایت شدن به صخره های دریایی در بالی یکی از بهترین نقاط گشت و گذار این جزیره است. در بالی “Ulu”  به معنی نوک و ” Watu” به معنی سنگ است. یافته های باستان شناسی در اینجا نشان می دهد که معبد از منشا مگالی است که از قرن بیستم ساخته شده است. اعتقاد بر این است که معبد، بالی را از ارواح شیطانی محفوظ می دارد. محل سکونت: 25 کیلومتر بعد از ساحل کوتا.

معبد Uluwatu
معبد Uluwatu

جنگل میمون جالان

از دیگر جاذبه های گردشگری بالی می توان به جنگل میمون که فقط 10 دقیقه به سمت جنوب مرکز شهر در اوباد بروید به آن می رسید. اهالی بالی معتقدند که این میمون ها مقدس هستند که از جنگل مقدس محافظت می کنند. این جنگل به خاطر وجود میمون های نادر دُم دراز و دُم کوتاه برای عکاسان و دوستداران حیوانات بسیار جذاب است. جنگل به منظور نشان دادن همزیستی هماهنگ بین انسان ها و حیوانات در نظر گرفته شده است.  این جنگل همچنین گیاهان نادر را حفظ می کند و به عنوان مکانی برای تحقیق رفتار ماکاکی، به ویژه تعامل اجتماعی آنها استفاده می شود.آدرس: جنگل میمون جالان، Padangtegal، Ubud، Gianyar، Bali.

Pura Ulun Danu Bratan

در یک جزیره کوچک در کنار ساحل غربی دریاچه براتان، در مراتع سرد منطقه مرکزی بالی، Pura Ulun Danu Bratan  قرار دارد و مربوط به قرن هفدهم می باشد. عکس این معبد در دریاچه منعکس می شوند، و هنگامی که سطح آب افزایش می یابد، به نظر می رسد که روی سطح آن شناور است. دریاچه براتان یکی از منابع اصلی آبیاری و آب آشامیدنی بالی است. آدرس: جالان بیودولول – سینارجا، Candikuning، Baturiti، Kabupaten Tabanan

 

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

برخی از ویژگی های قطارهای فدک:

✅  بهره گیری از سیستم صوتی و تصویری پیشرفته IPTV با قابلیت هایی از قبیل انتخاب فیلم، انتخاب موسیقی، اعلام

✅ اطلاعات موقعیت مکانی قطار، اعلام وضعیت آب و هوا و احضار مهماندار

✅  ارائه ویلچر به مسافران برای جابجایی در ایستگاه و قطار در صورت درخواست

✅  ارائه گهواره به مسافران دارای کودک زیر دو سال در صورت درخواست

[/stextbox]

 

جزایر ناسا

اگر بخواهید بالی را با آرام تر دنبال کنید، بدون جمعیت، ترافیک و توریست ها، جزایر ناسا جایی است که شما آن را پیدا خواهید کرد. محبوب ترین جزیره Nusa Lembongan، حدود 20 کیلومتری ساحل از سانور است و به راحتی توسط قایق رانی قابل دسترسی است.

از دیگر جاذبه های گردشگری بالی می توان به: دره Sidemen ، آبشار سیکپول که در 66 کیلومتری اوباد است، معبد Tirtal Empul که در جنگلهای شورای مرکزی بالی قرار دارد، ساحل کوتا و….. اشاره کرد.

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از 200 دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است..

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-021

[/stextbox]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x