تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

آشنایی با جذابیت های کشور چین( جاذبه های گردشگری چین)

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

امروز در خدمت شما هستیم با موضوع آشنایی با جذابیت های کشور چین( جاذبه های گردشگری چین) چین به عنوان چهارمین کشور پهناور دنیا و پرجمعیت‌ترین کشور دنیا‎ ‎با بیش از 3/1 میلیارد نفر جمعیت، یکی از پهناور ترین و کهن ترین کشورهای دنیا محسوب می شود که در مشرق قاره آسیا قرار دارد.‏‏

پس بی شک این کشور رنج وسیعی از جاذبه های گردشگری، جاذبه های توریستی دیدنی، آثار فرهنگی و جذابیت های باورنکردنی ودیدنی را در خود جای داده است که هر ساله گردشگران زیادی از سراسر جهان برای بازدید از جذابیت های کشور چین به این کشور زیبا سرازیر می شوند و از بازدید فرهنگ و تمدن باستانی و باشکوه شرق زمین  حیرت زده می شوند.

پایتخت چین، پکن است. در این مقاله با بررسی جذابیت های گردشگری چین، به شما کمک می کنیم تا جاذبه های توریستی دیدنی این کشور را بشناسید. تعداد این دیدنی ها بسیار زیاد است با ما همراه باشید تا با تعدادی از معروفترین و زیباترین آن ها آشنا شوید.

معرفی گلچینی از جاذبه های گردشگری چین

 

دیوار بزرگ چین

از اصلی ترین و مهمترین جاذبه های گردشگری چین که سمبل قدرت نظامی چینی های باستان به حساب می آید دیوار چین است. این دیوار بزرگترین سیستم دفاعی نظامی دنیا نیز محسوب می شود که مکانی دیدنی و فوق العاده ای است. این دیوار بزرگ در چند استان شمالی گسترده شده است و طول آن 8851.8 کیلومتر برآورد شده است.

در شرق از دهانه رود Yalu River  شروع و در Jiayu Pass  غرب پایان می یابد. می توان ساعت ها از این دیوار مطلب بیان کرد. به شما پینهاد می کنیم در سفر خوذ به چین، قدمزدن و عکس گرفتن در کنار این دیوار را فراموش نکنید.

شهر ممنوعه در پکن

در این شهر شما به طور کامل با معماری چوبی کهن آسیای شرقی آشنا می شوید. شهر ممنوعه به طور کامل طبق اصول طبقاتی و طبق نظام تشریفاتی سلسله‌های فئودالی ساخته شده است که نمایانگر امتیاز سلسله مراتب اشرافی و خاندان سلطنتی است.

جالب است بدانید این شهر به مدت حدود 560 سال یک شهر ممنوعه بود و کسی اجازه وارد شدن به آن را نداشت. ولی از سال 1924 میلادی این محدودیت برداشته شد و این مکان به عنوان یکی از جاذبه های دیدنی چین شناخته شد که بازدید از آن امکان پذیر است. بیشتر از 8 هزار اتاق در این محل دیده می شود که سقف‌هایی طلایی که اکثر آن ها در رنگ های زرد و قرمز با سقف های طلایی هستند.

بهتر است بدانید شهر ممنوعه یکی از 5 کاخ مهم در سراسر جهان محسوب می شود که در این شهر جمعاً ۲۴ امپراتور اقامت کرده اند و بر چین فرمان داده اند.

 

ساحل سرخ در پینجین چین

ساحل سرخ در شهر پینجین چین رویایی ترین و کامل‌‌ترین اکوسیستم جهان است و چشم انداز زیبای آن به همراه وجود حدود 400 گونه از حیوانات و  بیشتر از 260 گونه پرنده این مکان را به یک منطقه ارزشمند تبدیل کرده است. علف‌های هرز دریایی این منطقه در بهار می‌رویند و در طول تابستان سبز می شوند سپس در پاییز رنگ آن ها رو به قرمزی می‌رود و به طور کامل سرخ می‌شوند، به حدی که فضایی شگفت‌انگیز را خلق می‌کنند. بازدید از این فضای جذاب را فراموش نکنید.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

برخی از ویژگی های فدک:

✅  سرو نوشیدنی خوشامدگویی

✅  استفاده از ظروف چینی

✅  سرو عصرانه یا صبحانه با توجه به ساعت حرکت قطار

✅  سرو پیش غذا، غذای اصلی و دسر

✅  سرو نوشیدنی گرم بعد از غذا بصورت نامحدود

[/stextbox]

شانگهای

شانگهای شلوغ ترین شهر دنیا و همچنین بزرگ ترین شهر چین محسوب می شود که به عنوان شهر آسمان خراش ها شناخته می شود. شهری که پر از آسمان خراش های مدرن، رستوران هایی با غذاهای اصیل و غذاهای خیابانی، خیابان های شلوغ با نوری زیبا و خیره کننده که جمعیت زیادی در خایبان های آن پرسه می زنند، است. منطقه بوند در شانگهای نیز محلی در کنار آب است  که معماری ساختمان‌ها در آن به سبک اروپایی دیده می شوند. از گشت گذاری در این فضا در شب غافل نشوید.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]فدک، همسفر رویاهای شیرین شما[/stextbox]

پانداها در چنگدو

یکی از جاذبه های گردشگری چین این مکان به حساب می آید. علاوه بر چینی ها بسیاری از افراد از کشورهای دیگر عاشق پانداها هستند و علاقه زیادی به تماشای آن ها از نزدیک دارند. در چین باغ وحش های زیادی وجود دارد اما بهترین محل برای ارتباط با پانداهای زیبا و دوست داشتنی چینی شهر چنگدو است. زیرا این مکان به نوعی وطن پانداها شناخته می شود. اگر شما نیز مایل هستید پانداها را در محیط طیعی زندگیشان ببنید حتما خود را به شمال چنگدو برسانید.

کوه های رنگی ژانگی دانکسیا

این کوه ها دقیقا مانند کوه هایی از ادویه های رنگارنگ هستند که بر روی هم قرار گرفته باشند. جالب است بدانید که این جذابیت کاملا طبیعی است. هرکس برای اولین بار حتی عکس این کوه ها همکه دیده باشد تعجب کرده است و برایش باور نکردنی و شگفت انگیز بوده است. تصور کنید دقیقا مانند این است که یک نفر قلم مویش را برداشته باشد و شروع به رنگ آمیزی این مکان کرده باشد. بهتر است بدانید در طول سال های بسیار به دلیل شرایط آب و هوایی و نیز فرسایش این اتفاق افتاده است و سبب شده که لقب کوه های رنگین کمان را به خودشان بگیرند.

کوه های رنگی ژانگی دانکسیا
کوه های رنگی ژانگی دانکسیا

سربازان سفالی چین در ژیان

از دیگر جاذبه های دیدنی و مهم چین، سربازان سفالی چین در ژیان هستند.که از برجسته ترین کاوش های باستان شناسی در قرن بیستم محسوب می شوند و حدود 2000 سال در زیر زمین مدفون بوده که در طول دهه 1970 کشف شده اند. لشکر سفالین شامل مجسمه سفالی هزاران سرباز مجهز در زمان پادشاهی چین شی هوان در ۲۲۰ پیش از میلاد است.

چین کشوری با عظمت و پر جمعیت است که تاریخی کهن دارد از این رو جاذبه های دیدنی بسیار فراوانی در آن واقع شده اند. در این مقاله به توضیح مختصر از تعدادی از جذابیت های گردشگری چین  برای شناخت و آشنایی شما پرداختیم.

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از 200 دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است..

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-021

[/stextbox]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x