تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

بولونیا

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

در این مقاله با موضوع بولونیا درخدمت شما خوانندگان عزیز هستیم. بولونیا ، بزرگترین شهر کشور ایتالیا می باشد. این شهر هفتمین شهر پرجمعیت ایتالیا به حساب می آید. دانشگاه بولونیا ، قدیمی ترین دانشگاه جهان می باشد که در بولونیا ی فعلی قرار دارد.

یکی دیگر از عواملی که باعث گردیده که این شهر با اهمیت جلوه کند، وجود کمپانی های خودرو سازی مازراتی و فراری در نزدیکی این شهر است. شاید یکی از دلایل اینکه گرانترین شهر ایتالیا به شمار  می رود نیز همین باشد. میدان اصلی این شهر، پیاتزا ماجوره می باشد.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در مقاله اتی به سوالات زیر پاسخ داده خواهد شد:

  1. موقعیت جغرافیایی بولونیا به چه صورت است ؟
  2. جمعیت، آب و هوا و اقلیم بولونیا به چه شکل است؟
  3. بولونیا از لحاظ اقتصادی در چه سطی است؟
  4. جاذبه های گردشگری بولونیا کدام مناطق هستند؟

[/stextbox]

 

  1. موقعیت جغرافیایی بولونیا به چه صورت است؟

همانطور که یاد شد بولونیا در شمال ایتالیا قرار گرفته است. این شهر مرکز استان امیلیارومانیا می باشد. این شهر جاده های اصلی و راه آهن را به یکدیگر مرتبط می سازد. این جاده ها و را آهن ها، شمال ایتالیا را به مدیترانه و سواحل جنوبی آدریاتیک مرتبط می سازد.

موقعیت جغرافیایی بولونیا به چه صورت است؟
موقعیت جغرافیایی بولونیا به چه صورت است؟
  1. جمعیت، آب و هوا و اقلیم بولونیا به چه شکل است؟

بولونیا با جمعیتی بالغ بر 388000 نفر ، هفتمین  شهر پرجمعیت ایتالیا می باشد.

بولونیا اساسا یک منطقه ی تابستانی می باشد. اب و هایی نیمه گرمسیری مرطوب دارد. تابستان های گرم از مشخصه ها اقلیم بولونیا می باشد.

  1. بولونیا از لحاظ اقتصادی در چه سطی است؟

بولونیا به دلیل وجود کارخانه های تولید خودرو نظیر مازراتی و فرارای دارای اقتصادی پویا است. تولید پوشاک و فراورده های غذایی نیز در بولونیا رونق دارد.بولونیا در صنعت بانکداری نیز حرفهایی برای گفتن دارد.

  1. جاذبه های گردشگری بولونیا کدام مناطق هستند؟

 

میدان پیاتزا ماجوره

میدان اصلی شهر بولونیا، پیاتزا ماجوره می باشد. میدانی بسیار زیبا که در قرن 13 بنا گردیده است. این میدان ، یکی از بزرگترین میدانهای ایتالیا است که تا قرن هجدهم میلادی میزبان بازار بزرگی بود که اجناسش از سرتاسر اروپا می آمده است.

میدان پیاتزا سانتو استفانو

میدان بزرگ دیگری در ایتالیا که در واقع فضای بین هفت کلیسا می باشد. البته هر کدام از این کلیسا ها در بازه زمانی خاصی بنا گردیده اند.

خیابان کوادریلاترو

این خیابان ، بازار قدیمی مربوط به قرون وسطی است که اکنون بیشتر میتوان غذاخوری در آن یافت.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

برخی از ویژگی های قطارهای فدک

✅  ارائه سرویس خواب با کیفیت متفاوت

✅  بهره گیری از سیستم صوتی و تصویری پیشرفته IPTV با قابلیت هایی از قبیل انتخاب فیلم، انتخاب موسیقی، اعلام اطلاعات موقعیت مکانی قطار، اعلام وضعیت آب و هوا و احضار مهماندار

✅  ارائه ویلچر به مسافران برای جابجایی در ایستگاه و قطار در صورت درخواست

✅  ارائه گهواره به مسافران دارای کودک زیر دو سال در صورت درخواست

[/stextbox]

سن لوکا

ایوان سن لوکا با مساحتی بالغ بر 4 کیلومتر، بزرگترین ایوان دنیا به حساب می آید. این مکان دارای 600 طاق می باشد. معماری این مکان زیبا، جذابیتی صد چندان به آن بخشیده است.

برج طوره آسینلی

این برج در اواخر قرن یازدهم بنا گردیده است.این برج که یکی از نماد های بولونیا است دارای 498 پله کوتاه می باشد. گردشگران پس از طی این پله ها ، به بالای برج می رسند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]فدک سنت میهمان نوازی ایرانی را به خوبی اجرا می کند تا شما سفری خوش را تجربه نمایید[/stextbox]

ارچیگیناسو

ارچیگیناسو در حقیقت نخستین بنای دانشگاه بولونیا است. قدیمی ترین دانشگاه در جهان که در سال 1088 بنا گردیده، می باشد. کتاب خانه این دانشگاه حاوی  500000نوشته و 12000 نسخه خطی می باشد.

گالری کاوور

جایگاه هنر طراحان لباس ایتالیا می باشد . در مغازه های این گالری میتوان لباسهایی با برند های روز دنیا چونف پرادا، فندی، ارمانی و گوچی  را خریداری نمود.

موزه تاریخ بولونیا

این موزه تمام تاریخ بولونیا ، از اسکان اولیه تا قرون وسطی را در خود جای داده است. بنای اصلی این موزه خانه یکی از مهمترین خانواده های بولونیایی بوده است.

 

ایتالیا یکی از کشورهای مهد هنر است. بولونیا نیز که بخشی از این هنر را در خود جای داده است ، هفتمین شهر، از نظر جمعیت است. شهری قدیمی که در قرون وسطی در اوج خود بوده است.  سفر به این شهر خالی از لطف نیست. سفر بخیر

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از 200 دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است..

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-021

[/stextbox]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x