تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

بلیط قطار takhfifan

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

بلیط قطار takhfifan:

در ایران سفر با قطار از گذشته های دور تابحال وجود داشته است و همیشه از پرطرفدارترین روش های مسافرتی بوده است. اما دربیشتر  مواقع خرید بلیط قطار بامشکلات بسیاری روبه رو بوده است. به همین خاطر  خرید و رزرو اینترنتی بلیط قطار به خاطر سادگی و صرف جویی در زمان، روز به روز با استقبال بیشتر مردم روبه رو می شود.

خوشبختانه رزرو اینترنتی بلیط قطار محدودیت زمانی ندارد و همین امر نیز باعث شده تا در همه ساعات شبانه روز در دسترس باشد. به جز این، این مدل خرید ها یکی ازقابل اعتماد ترین خریدهای آنلاین هستند. برای رزرو اینترنتی بلیط قطار می توانید با رجوع کردن به سایت تخفیفان و بعد از انتخاب بلیط قطار، تاریخ حرکت و تکمیل فرآیند خرید به سادگی بلیط قطار خود را تهیه کنید.

خرید بلیط قطار به شما این امکان را می دهد که در کوپه و تخت خودتان استراحت کافی داشته باشید و نگران جاده ها و پیچ های آن نباشید و ازسوی دیگر وقتی به مقصد خود برسید با آمادگی از قطار پیاده شوید و هیچ خستگی در بدن خود احساس نمی کنید و از همه اینها بهتر، هزینه سفر متناسبی را نیز متحمل شوید و نسبت به هواپیما و اتوبوس سفر خود را باهزینه کمتری به مقصد برسانید.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

 

  • نکات خرید بلیط قطار از تخفیفان کدام ها هستند؟

  • قیمت بلیط قطارنسبت به هواپیما چگونه است؟

[/stextbox]

 

قیمت بلیط قطار نسبت به هواپیما

باتوجه به اینکه بلیط هواپیما هزینه بالاتری نسبت به قطار دارد ، استفاده از قطار، به‌صرفه و اقتصادی‌تر می باشد. قطار هزینه سفر شما به طرز چشم‌گیری کمتر می کند و با توجه به امکانات رفاهی و راحت تری که دارد  هیچگونه دغدغه ای  بابت خستگی راه نخواهید داشت.

هزینه بلیط قطار رابطه مستقیمی با مسیر ریلی مورد نظر، نوع قطار و امکانات رفاهی آن دارد. خیلی  از شرکت‌ها، خدماتی بیشتر مثل خدمات پذیرایی را به شما عزیزان ارائه می‌دهند که قیمت بلیط قطار را بیشتر می کند. فروش بلیط قطار در تخفیفان با تخفیف‌های فوق‌العاده‌ای همراه است و شما می‌توانید با قیمت کمتر از همه‌جا بلیط قطار مسیر مورد نظر خود را تهیه کنید.

قیمت بلیط قطار نسبت به هواپیما
قیمت بلیط قطار نسبت به هواپیما

موجودی بلیط قطار

با توجه به تخفیف‌های فوق العاده که تخفیفان برای مسیرهای ریلی مختلف ارائه کرده است، ظرفیت و موجودی بلیط‌های قطار در مسیر و تاریخ‌های مختلف  بسیار محدود می باشد. شما بعد از انتخاب مسیر و تاریخ مورد نظر خود در تخفیفان، ظرفیت باقی‌مانده هر قطار را مشاهده می کنید و می‌توانید تعداد بلیط مورد نیاز خود راخریداری کنید.

باید توجه داشته باشید که در اعیاد و تعطیلات رسمی، این ظرفیت به سرعت پر شده و بلیط قطار مسیر مورد نظر شما ناموجود می‌شود. پس اگر به فکر تهیه بلیط ارزان قطار  هستید، حتما زودتر از موعد و تا زمانی که موجودی بلیط قطار تمام نشده است ، خرید خود را انجام دهید.

[irp posts=”5558″ name=”29 سایت خرید بلیط هواپیما| قبل از خرید بلیط هواپیما بخوانید!”]

 

بلیط قطار مسیرهای پرطرفدار 

فروش بلیط قطار با تخفیف، مهم‌ترین هدف بلیط قطار takhfifan است.به همین خاطر تلاش شده است که  امکان خرید بلیط قطار تمام مسیرهای مورد علاقه مسافران را فراهم کنیم. بلیط قطار تهران مشهد، بلیط قطار مشهد تهران، مشهد یزد، و مشهد بندرعباس، بلیط قطار تهران بندرعباس، تهران یزد، تهران زاهدان و دیگر مسیرهای محبوب در تخفیفان در دسترس شما می باشند ..

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]هر واگن قطارهای فدک یک نیم کوپه ی مخصوص مهماندار را در خود جای داده است[/stextbox]

 

[irp posts=”1589″ name=”بلیط کده ارزان قطارفدک”]

 

شرکت‌ ریلی فدک

چند سالی است که چندین شرکت ریلی مختلف در ایران فعالیت می‌کنند. این موضوع نه تنها به تعداد گزینه‌های مسافرین افزوده است، که با افزایش میزان رقابت، امکان خرید بلیط قطار ارزان قیمت، استفاده از خدمات با کیفیت و بهبود سرویس‌دهی را به همراه دارد. قطار فدک یکی از بهترین و با کیفیت ترین قطارهای موجود است که مسیر های ریلی کشور را با اطمینان و کیفیت بسیار بالایی سیر می کند

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

برخی از ویژگی های قطارهای فدک

✅  ارائه ویلچر به مسافران برای جابجایی در ایستگاه و قطار در صورت درخواست

✅  ارائه گهواره به مسافران دارای کودک زیر دو سال در صورت درخواست

✅  ارائه هدفون

✅ ارائه روزنامه های فارسی، عربی و انگلیسی

✅ سرو غذای کودک و غذای سلامت در صورت انتخاب مهمان

[/stextbox]

 

نکات خرید بلیط قطار 

بعد از انتخاب مبدأ، مقصد و تاریخ سفرتان با دقت به قیمت بلیط هر قطار گزینه‌های پیشنهادی را با هم مقایسه کنید.

قبل از خرید بلیط قطار، در صورتی که برایتان ممکن است چند روز قبل یا چند روز بعد از تاریخ موردنظرتان را هم چک کنید، شاید پیشنهادهای ارزان‌تری وجود داشته باشد.

برای خرید یک کوپه دربست قطار با شرکت ریلی موردنظر تماس بگیرید.

حداکثر تا 72 ساعت قبل از تاریخ حرکتتان بلیط بخرید.

در مراحل خرید بلیط قطار، اطلاعات مسافران را با دقت کامل کنید.

حداکثر تا 72 ساعت قبل از تاریخ حرکتتان، شماره سریال بلیط قطار برایتان ارسال خواهد شد.

هزینه ی بلیط قطار برای کودکان بین 2 تا 12 سال به صورت نیم بها از قیمت اصلی بلیت و بدون تخفیف محاسبه می‌شود.

برای نوزادان زیر 2 سال، تنها 10 درصد قیمت کل بلیط به عنوان بیمه‌ی عوارض باید پرداخت شود.

نکات خرید بلیط قطار 
نکات خرید بلیط قطار

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از 200 دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است..

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-021

[/stextbox]

 

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x