تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

چطور باید بلیط قطار فدک را بخریم؟

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

خرید بلیط قطار فدک

چطور باید بلیط قطار فدک بخریم

قطار فدک؛ قطاری ۵ ستاره با بهترین امکانات ممکن برای سفر

زمانی که به دنبال انتخاب بلیط قطار برای سفر خود هستید، از سایت‌های مختلفی می‌توانید این بلیط را تهیه نمایید. قطار فدک به عنوان یکی از بهترین ارائه کنندگان سرویس‌های حمل و نقل در شهرهای مختلف، گزینه‌ای است که می‌تواند سفر دلچسبی را برای شما به وجود آورد. با بررسی این قطار به عنوان یکی از بهترین قطارهای حال حاضر ایران، به دنبال آن هستیم تا تجربه یک سفر هیجان انگیز و به یاد ماندنی را برای شما رقم بزنیم.

بررسی مراحل اصلی در خرید بلیط قطارهای فدک

زمانی که به دنبال خرید بلیط قطار فدک برای یک سفر هستید، لازم است تا مراحلی را طی کنید. قطار فدک به عنوان یکی از بهترین قطارهای موجود در ایران، امکانات بسیار مناسبی را برای سفر شما فراهم خواهد کرد. امکاناتی که می‌توانید در طی انتخاب بلیط خود و خرید آن، برای خود فعال کرده و از آن بهره لازم را ببرید. در ادامه مراحل مختلف خرید بلیط فدک را به صورت کامل در اختیار شما قرار خواهیم داد و درباره هر مرحله نکات دقیقی را بیان می‌کنیم:

۱٫     ورود به سایت فدک برای انتخاب بلیط‌

برای آن که بتوانید خرید بلیط قطار فدک را انجام دهید، برای اولین کار لازم است تا سایت بلیط قطار فدک را باز کنید. با کلیک بر روی www.fadaktrains.com وارد سایت فدک خواهید شد و امکان خرید بلیط قطار فدک را خواهید داشت.

۲٫     انتخاب مبدا، مقصد و زمان حرکت خود

در دومین قدم برای خرید بلیط قطار فدک، لازم است تا مانند هر قطار دیگری اطلاعات اولیه را وارد نمایید. با مشخص کردن مبدا و مقصد سفر خود و زمان حرکت، قطارهای مختلفی برای شما نمایش داده خواهند شد. حال شما می‌توانید تعداد افراد را نیز مشخص کنید. در این بخش، قسمتی برای مشخص کردن نوع کوپه مورد نظر نیز وجود دارد. کوپه مخصوص آقایان و بانوان بخشی از این مسیر است. در صورت نیاز به انتخاب یکی از این دو کوپه، شما با تیک زدن گزینه به مقصود خود دست پیدا خواهید کرد.

۳٫     انتخاب قطار فدک بر اساس معیارهای مختلف

زمانی که اطلاعات اولیه و مبدا و مقصد و زمان مورد نظر خود را در سایت وارد نمایید، بخشی با اطلاعات قطارهای موجود نمایان می‌شود. شما با استفاده از اطلاعات نمایان شده می‌توانید قطار مورد نظر خود را بیابید. تعداد مختلفی از قطارها در این بخش وجود دارند. هریک از آن‌ها براساس هزینه بلیط قطار، امکانات و زمان خروج از مبدا و ورود به مقصد با یکدیگر تفاوت دارند. شما می‌توانید بر اساس هر یک از این ویژگی‌ها قطار مورد نظر را برای خود انتخاب نمایید.

البته توجه داشته باشید که به این منظور، می‌توانید براساس معیار مورد نظر خود، قطارها را بر روی صفحه مرتب کنید. با کلیک بر روی گزینه مرتب سازی، قیمت و امکانات، زمان و ظرفیت قطار را برای مشخص کردن اولویت خود در سفر، پیش رو خواهید داشت.

۴٫     وارد کردن اطلاعات شخصی برای خرید بلیط

پس از آن که بلیط مورد نظر را برای قطار فدک خود انتخاب کردید، لازم است تا به بخش بعدی بروید. با کلیک بر روی هر بلیط، وارد بخش اطلاعات فردی می‌شوید. در این بخش لازم است تا اطلاعات شخصی و فردی خود را وارد سایت کنید. وارد کردن اطلاعات شخصی شما به منظور صادر شدن بلیط است. از همین رو حتما لازم است تا در وارد کردن این اطلاعات به صورت دقیق و کامل توجه داشته باشید. هرگونه ایراد و اشتباه در اطلاعات وارد شده می‌تواند سفر شما را با مشکل روبه‌رو سازد.

۵٫     پرداخت هزینه بلیط و دریافت فایل آن

پس از آن که تمامی اطلاعات مورد نیاز را برای خرید بلیط در سایت فدک وارد کردید، به سراغ پرداخت هزینه بلیط بروید. با کلیک بر روی پرداخت هزینه به سایت بانک متصل خواهید شد. در این مرحله نیاز به رمز دوم و اطلاعات کارت بانکی خود دارید. به این وسیله شما هزینه بلیط را پرداخت کرده و در نهایت نیز، پس از پرداخت هزینه فایل بلیط برای شما قابل دسترسی و مشاهده خواهد بود.

مراحل خرید آنلاین بلیط قطار فدک
مراحل خرید آنلاین بلیط قطار فدک

 

انواع مختلف بلیط قطار فدک و بررسی قیمت هرکدام

زمانی که در حال خرید بلیط قطار فدک هستید، چندین مدل مختلف از این بلیط را ممکن است مشاهده کنید. اصلی‌ترین موضوع تفکیک کننده این بلیط‌ها امکانات آن‌ها است. با این حال، امکانات هر قطار بر روی هزینه تمام شده آن نیز تاثیر گذاشته و موجب کاهش یا افزایش این هزینه نسبت به دیگر قطارهای فدک می‌شود.

قطارهای فدک شامل انواع مختلفی مانند قطارهای پنج ستاره اکونومی، پنج ستاره بیزینسی، پنج ستاره ویژه و پنج ستاره فدک با عصرانه است. با کلیک بر روی هریک از این قطارها می‌توانید امکانات موجود در آن را به راحتی مشاهده کنید و پیش از خرید، انتخاب مطمئنی را برای خود رقم بزنید.

خرید بلیط قطار
خرید بلیط قطار

 

مهم‌ترین مزایای خرید بلیط قطار فدک

قطار فدک مانند هر قطار دیگری، ویژگی‌های مشخص و مزایای خاص خود را برای استفاده دارد. این قطار با ارائه بلیط‌های خود در رنج‌های مختلف قیمتی و امکانات متفاوت، توانسته است تا سلایق مختلف را برای سفر پوشش دهد. علاوه بر این‌ها در زمان سفر با قطارهای فدک، امکان استفاده از برخی امکانات را به صورت همیشگی دارید. سرو عصرانه یا صبحانه با توجه به ساعت حرکت قطار، سرو غذای کودک در صورت انتخاب مهمان، امکان استفاده از گهواره و ویلچر در صورت درخواست بخشی از این موارد هستند. ویژگی‌هایی که قطار فدک را از دیگر قطارهای موجود تفکیک می‌کند.

خرید بلیط فدک

خرید بلیط قطار فدک

 

بلیت کوپه دربست

بسیاری از افراد که به‌صورت خانوادگی سفر می‌کنند ترجیح می‌دهند در یک کوپه کنار هم قرار بگیرند تا امنیت و آسایش آن‌ها تأمین شود. معمولاً وقتی مسافران به‌صورت مستقل و از طریق وب‌سایت تصمیم به خرید بلیط قطار می‌گیرند امکان خرید بلیط های یک کوپه‌ای را ندارند.

اما مزیت سایت فدک در اختیار قرار دادن گزینه‌ای با عنوان “کوپه دربست” بوده که در صورت انتخاب، از قرار گرفتن در یک کوپه اطمینان حاصل شده و صندی های خالی نیز برای شما رزرو می شود.

کلام آخر

اگر تصمیم به خرید بلیط قطار فدک دارید، خرید این بلیط قطار نیز مانند هر قطار دیگری دارای مراحل مشخص خود است. در این بخش با بررسی قطار فدک به عنوان یکی از بهترین قطارهای موجود برای سفر به شهرهای مختلف، به شما کمک کردیم تا شناخت خوبی را نسبت به آن به دست آورید. در بخشی از این بررسی، به سراغ مراحل خرید و ثبت سفارش بلیط قطار رفتیم و چگونگی دریافت بلیط نهایی را بررسی کردیم. در مراحل بعدی نیز لازم دیدیم تا از امکانات و گزینه‌های مناسب برای خرید بلیط قطار فدک سخن بگوییم. گزینه‌هایی که امید است با بررسی آن‌ها توانسته باشید به یک انتخاب کامل و جامع برای خرید بلیط قطار برای سفر خود دست پیدا کنید.

نگاهی گذرا به برخی خدماتی که توسط مهمانداران و پرسنل تشریفات در قطارهای ۵ ستاره فدک ارائه می شود:

  • قابلیت حرکت با سرعت حداکثر ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت
  • تعبیه عایق صوتی مناسب جهت حذف صداهای مزاحم و افزایش سطح کیفی سفر
  • تعبیه عایق حرارتی مناسب  برای حفظ دمای مطلوب کوپه ها و آسایش مسافران
  • طراحی تزئینات داخلی لوکس و مدرن به منظور جریان هوای تازه در واگن و ایجاد آسایش هر چه بیشتر مسافران
  • قابلیت تنظیم دمای فضای داخل کوپه به صورت مجزا از ۲۲ تا ۲۶ درجه در تابستان و زمستان
  • قابلیت تنظیم روشنایی در داخل کوپه و استفاده از چراغ های اختصاصی برای هر تخت
  • تعبیه پریز برق داخل کوپه ها برای استفاده مسافران
  • سامانه ی صوتی و تصویری بسیار متنوع و کامل با امکان انتخاب و نمایش مجموعه ای از فیلم ها و موسیقی های روز
  • امکان استفاده مجزا هر یک از مسافران از سامانه صوتی و تصویری بدون تداخل با دیگران
  • امکان مشاهده مسیر سفر و موقعیت لحظه ای در مسیر یاب سامانه صوتی و تصویری
  • طراحی تخت هایی بزرگتر از تخت های قطارهای مشابه (۶۰۰×۱۷۶۰)
  • ارائه ملزومات خواب به تعداد مسافران
  • سرو غذاهای متنوع داخلی و خارجی مطابق با ذائقه و سلیقه ایرانی
  • سرو نوشیدنی و میان وعده در طول سفر
  • سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی وکیوم
  • ارائه خدمات توسط مهمانداران حرفه ای و آموزش دیده

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از ۲۰۰ دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است.

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده ای برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند و می توانند به راحتی استراحت کنند.

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-۰۲۱

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تور آنتالیا
تور آنتالیا
4 سال قبل

من معمولا بخوام زمینی و با قطاز سفر کنم از لحظه آخر بلیط میخرم خیلی به صرفه تره خدماتشونم بد نیس

نوشته های مرتبط

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x