تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

دفتر فروش بلیط قطار در شرق تهران

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

دفتر فروش بلیط قطار در شرق تهران

با سلام و عرض تهنیت به شما مطالعه کنندگان دانا.

پیش از این با دفتر فروش بلیط قطار در غرب تهران آشنا شدیم. امروز ما میخواهیم در مورد دفتر های فروش بلیط قطار با شما صحبت کنیم و اطلاعاتی را به شما ارائه بدهیم اما امروز مقدماتی در این باره را برای شما حاضر کرده ایم که در ادامه آن را می خوانید.

 

در کشور ها مسافرت به دلیل بعضی مشکلات یکسان نیست یعنی در بعضی فصل ها مسافرت خیلی زیاد است و در بعضی ماه ها خیلی کم.

برای مثال:فصل تابستان و تعطیلات عید نوروز مسافرت به شدت بالاست بخصوص در ایران که دو موج اصلی مسافرت به حساب می آید. زیرا بعد از چند ماه کار،مدرسه ،دانشگاه و… بهترین زمان برای رفتن به مسافرت است که خستگی را رفع میکند.

نکته:هنگام سفر در طول سال مخصوصا در تعطیلات عید و تابستان وسیله های زیادی برای مسافرت وجود دارد که میتوانید از آن ها استفاده کنید و انتخاب این وسیله ها بستگی به مقصد مورد نظر و همینطور بستگی به سلیقه خودتان دارد.

مادر ادامه بعضی از این وسیله ها را به شما معرفی میکنیم.

امروزه برای سفر کردن راه های زیادی وجود دارد که هرکدام معایب و مزایای متفاوتی دارند برای مثال قطار،هواپیما،اتوبوس،کشتی و …

همان طور که گفیم برای مسافرت وسیله های زیادی هستند برای مثال:

الف:قطار – ب:هواپیما – ج:کشتی – د:اتوبوس

الف:قطار

یکی از وسایل حمل و نقل مهم در کشور است که در مسیر  راه آهن جمهوری اسلامی ایران وجود دارد. قطار دارای امنیت بالا است و خطرات کمتری نسبت به وسیله های دیگری دارد.از قطارها در داخل کشور استفاده های زیادی میشود و مسافران زیادی خواهان مسافرت با قطار هستند زیرا قطارها دارای نوع های مختلف با قیمت ها و امکانات مختلفی هستند یعنی هرچه هزینه ی بیشتری را پرداخت کنی قطاری با هزینه بالاتر نسبت به قطارهای دیگر و همچنین با امکانات و ویزگی های زیاد تر در اختیار شما قرار میگیرد و همچنین هنگام سفر کردن قطار که از میان شهر های زیادی عبور میکند از دیدن صحنه های زیبا شهر ها و حتی جنگل ها میتوانید لذت خود را ببرید.

الف:قطار:
الف:قطار:

ب:هواپیما

یکی از بهترین وسیله های نقلیه در جهان است که بیشتر از آن برای مسافرت های خارج از کشور استفاده میشود مثلا از کشور ایران به کانادا. هواپیما مزایا و معایب زیادی دارد مثلا: سریع رسیدن به کشور یا شهر مورد نظر با امکانات خیلی بالا اما معایبی چون خطرات هوای مانند چاله های دست انداز و خراب شدن قطعاتی از هواپیا که امکان خراب شدن خیلی کم است.

ب:هواپیما
ب:هواپیما

ج:کشتی

یکی از وسایل مسافر بری و مسافرتی است که از داخل دریا های زیادی عبور میکنند. کسانی که می خواهند از کشتی برای مسافرت استفاده کنند باید توجه داشته باشند که شاید کشتی ها نمیتوانند به تمام کشور ها سفر کنند و فقط میتوانند از کشتی ها برای کشورهایی که راه های ارتباطی دریایی دارند استفاده کنند.کشتی ها مزایا و معایبی دارند

مزایایی مانند دیدن دریا های زیادی که از داخل ان ها رد میشوند و حتی دیدن موجوداتی که در داخل دریاها وجود دارند و معایبی چون امکان برخورد کردن با کشتی دیگر که امکان رخ دادن ان خیلی پایین است. و یا دریازدگی که در بین مسافران تازه وارد کشی بسیار رایج است. دلیل آن هم تکان های کشتی است.

ج:کشتی
ج:کشتی

د:اتوبوس

در زمان های قدیم که قطار های مسافربری،هواپیماها و کشتی ها وجود نداشتند از اتوبوس ها استفاده میشد البته همچنان از ان ها استفاده میشود ولی تعداد مسافران ان به وسیله های دیگری که توضیح دادیم نمیرسد ولی همچنان مردم زیادی از اتوبوس استفاده میکنند و یه نکته:اشخاصی که طول مسافت آن ها زیاد نیست میتوانند از اتوبوس استفاده کنند که هزینه ی کمتری برای آن ها در پیش دارد.

د:اتوبوس

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

ما در ادامه سوالاتی را برای شما طرح نموده ایم که برای درک بهتر مطلب آنها را پاسخ خواهیم داد.

۱٫روش های تهیه بلیط قطار

۲٫یکی از دفتر های فروش بلیط قطار در شرق تهران 

۳٫قیمت بلیط قطار به چه عواملی بستگی دارد؟

۴٫آیا در همه ی دفتر های فروش بلیط قطار قیمت بلیت ها یکسان است؟

[/stextbox]

 

۱٫روش های تهیه بلیط قطار 

برای تهیه بلیط روش هایی چون ۱٫تهیه بلیط با رفتن به دفترهای فروش بلیط و پرداخت نقدی و تحویل بلیت در همان جا۲٫یا رزرو بلیط از طریق اینترنت که در اینترنت وارد یکی از سایت های فروش بلیط میشویم و بلیط خود را سفارش میدهید و هزینه ان را اینترنتی پرداخت میکنید. ۳. خرید با استفاده از شماره تلفن

خرید بلیط اینترنتی قطار این امکان را فراهم می کند تا بدون مراجعه به مراکز فروش بلیط قطار تهران و بدون صرف زمان بلیط خود را رزرو کنید

روش های تهیه بلیط قطار 
روش های تهیه بلیط قطار

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]در هر کوپه های قطار فدک دو نمایشگر ۱۵ اینچی فول اچ دی قرارگرفته است.[/stextbox]

۲٫یکی از دفترهای فروش بلیط قطار در شرق تهران 

در شرق پایتخت(تهران) دفترهای فروش بلیط زیادی وجود دارد که هرکدام در موقعیت مشخصی وجود دارند یکی از این دفتر ها دفتر زرگان گشت است که درزمینه فروش بلیط قطار فعالیت میکند که در شرق تهران در تهرانپارس منطقه۴ است.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

برخی از ویژگی های قطارهای فدک

  • قابلیت حرکت با سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت
  • سامانه ی اعلام و اطفای حریق
  • راهنمای مسیر در بخش بیرونی واگن
  • پنل های نمایش اطلاعات مسافرین در بخش سرکلگی و ورودی کوپه ها
  • سامانه ی دوربین مداربسته cctv در فضاهای عمومی
  • عایق های صوتی و حرارتی جهت حذف صداهای مزاحم و افزایش سطح کیفی سفر
  • تزئینات داخلی لوکس و مدرنبه منظور جریان هوای تازه در واگن به منظور ایجاد شرایط آسایش مسافران

[/stextbox]

۳٫قیمت بلیط قطار به چه عواملی بستگی دارد؟

عواملی که قیمت بلیط قطارها را تقییر میدهند عواملی مانند:۱٫مسافتی که قرار است طی شود۲٫نوع قطاری که انتخاب میکنید و همین طور آن شرکتی که بلیط های ان را از دفترهای فروش بلیتش خریداری میکنید۳٫امکانات و ویزگی هایی که در طول مسیر قرار است به شما داده شود هستند که بر روی قیمت بلیط اثر میگذارند.

قیمت بلیط قطار به چه عواملی بستگی دارد؟
قیمت بلیط قطار به چه عواملی بستگی دارد؟

۴٫آیا در همه ی دفترهای فروش بلیط قطار قیمت بلیط ها یکسان است؟

در داخل کشور ها دفتر های فروش بلیط زیادی وجود دارد که توسط شرکت های ریلی درست شده اند تا بلیط ها را به دست مردم برسانند.

میتوان گفت در دفتر های فروش بلیط قیمت ها باهم متفاوت است اما تفاوت قیمت ان ها خیلی هم باهم زیاد نیست.

برای مثال: قیمت بلیط قطار مشهد به تهران در یک دفتر ۱۵۰ هزار تومان و در یک دفتر فروش دیگر ۱۵۵ هزار تومان می باشد.

نکته: وقتی قیمت بلیط یک شرکت با شرکت دیگر فرق دارد یعنی یکی از شرکت ها امکانات زیاد تری ارائه میدهد. البته توجه داشته باشید که در هنگام خرید به نوع قطار و نوع واگن خود دقت کنید. چرا که گاهی تفاوت قیمت به دلیل کیفیت های متفاوت دو نوع قطار است. که در این حالت به شما پیشنهاد می کنیم قطاری را انتخاب کنید که کیفیت بالاتری دارد نه اینکه قیمت پایین تری داشته باشد.

4.آیا در همه ی دفترهای فروش بلیط قطار قیمت بلیط ها یکسان است؟
4.آیا در همه ی دفترهای فروش بلیط قطار قیمت بلیط ها یکسان است؟

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از ۲۰۰ دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است..

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-۰۲۱

[/stextbox]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x