تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

دانلود تاکسی اینترنتی مشهد: snapp، تاچ سی و …

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

از شروع به کار تاکسی اینترنتی شهر مشهد به‌زحمت ۲ سال می‌گذرد و شاید هیچ‌کس حتی کارآفرینان و مسئولان این حوزه نظیر اسنپ مشهد و تپسی مشهد نیز فکر نمی‌کردند این پدیده بتوانند با این سرعت در جامعه همه‌گیر شوند.

استفاده از تاکسی اینترنتی دیگر محدود به گروه‌ها و افراد جوان نیست و هرکسی که گوشی هوشمند داشته باشد معمولاً نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌های یکی از شرکت‌های تاکسی اینترنتی را دارد و به‌طور مرتب از آن استفاده می‌کند.

 به‌تدریج و در اوج این محبوبیت شرکت‌های مختلفی در عرصه تاکسی اینترنتی شهر مشهد به رقابت با یکدیگر پرداختند. امروزه اسنپ مشهد و تپسی مشهد نام‌هایی همچون داکسی، تاچ سی و کارپینو را نیز به‌عنوان رقیب‌هایی جدی در قیمت و ارائه‌ی خدمات مختلف کنار خود می­بینند و این رقابت باعث شده تا مسافران از خدمات بهتری برخوردار شوند.

امروز در این مقاله قصد داریم به چندوچون حضور این شرکت‌ها در عرصه‌ مسافربری و تاکسی اینترنتی شهر مشهد بپردازیم و آن‌ها را به شما عزیزان معرفی نماییم. پیشاپیش ممنونیم که با ما همراه شده‌اید.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

 

سرفصل­های عنوان‌شده در این مقاله عبارت‌اند از:

  • بررسی فعالیت اسنپ مشهد
  • حضور تپسی مشهد به‌عنوان رقیب اصلی
  • نام‌های جدید در عرصه‌ رقابت تاکسی اینترنتی شهر مشهد

 

[/stextbox]

 

[irp posts=”3320″ name=”اطلاعات مربوط به دمای هوای مشهد و اوقات شرعی این شهر را از چه منابعی دریافت کنیم؟”]

 

بررسی فعالیت اسنپ مشهد

اسنپ مشهد به‌عنوان اولین تاکسی اینترنتی شهر مشهد فعالیت خود را از سال ۹۶ در این شهر آغاز نمود. درواقع شهر مشهد پس از تهران، کرج، اصفهان و شیراز، پنجمین شهری بود که پذیرای اسنپ شد. همان‌طور که انتظار می‌رفت اسنپ در مشهد نیز همانند شهر‌های دیگر با استقبال خوبی مواجه شد و به‌سرعت در میان شهروندان مشهدی همه‌گیر شد.

اسنپ شکل جدیدی از تاکسی اینترنتی شهر مشهد بود که امکانات فوق‌العاده‌ای را در اختیار مسافرین قرار می‌داد، برای مثال امکان پرداخت اینترنتی، قیمت ارزان‌تر نسبت به کرایه‌ آژانس، امکان مشاهده‌ قیمت قبل از درخواست سفر، پشتیبانی قوی، امکان اشتراک سفر برای افزایش امنیت مسافران و آسودگی خیال خانواده‌ها و غیره امکاناتی بودند که اسنپ مشهد را به‌سرعت بر سر زبان‌ها انداختند.

از طرفی دیگر راننده‌هایی که درخواست سفر را می‌پذیرفتند می‌توانستند به‌جای انتظار برای آمدن مسافر در صورت مشغول بودن در آژانس و یا مسافربری خطی، مدام در حال انجام سفر‌هایی با قیمت مناسب در اسنپ مشهد باشند.

اسنپ مشهد
اسنپ مشهد

تمام موارد ذکرشده باعث شد تا اسنپ در ابتدا خود را به‌عنوان بهترین تاکسی اینترنتی مشهد و بدون رقیب ببیند. البته در این زمان در لیست تاکسی‌های اینترنتی مشهد نام‌های زیادی دیده نمی‌شد و تازه شروع کسب‌وکار تاکسی اینترنتی شهر مشهد بود. در ادامه به بررسی شرکت‌های دیگر نیز می‌پردازیم و خواهیم دید که شرکت‌هایی نظیر تپسی مشهد، داکسی و غیره چگونه وارد عرصه‌ رقابت با اسنپ مشهد شدند.

 

برای دانلود اسنپ مشهد مخصوص مسافران و رانندگان می‌توانید به سایت این شرکت مراجعه نمایید و یا از طریق بازار و دیگر ارائه‌دهنده‌های خدمات مشابه اقدام نمایید. همچنین می‌توانید با استفاده از کد MashhadSalam از تخفیف ۱۰۰ درصدی اولین سفر خودتان با اسنپ مشهد بهره ببرید.

 

حضور تپسی مشهد به‌عنوان رقیب اصلی

پس از گذشت مدت کوتاهی از فعالیت تاکسی اینترنتی شهر مشهد، شرکت تپسی مشهد نیز به‌عنوان جدی‌ترین رقیب اسنپ وارد این عرصه شد. تبلیغات خوبی که این شرکت انجام داد باعث شد که قافله را از همان ابتدا به اسنپ نبازد و بتواند موقعیت خود را در این عرصه تثبیت نماید. زمانی که تقاضا برای خدمات بالا باشد، هرگز یک شرکت نمی‌تواند به‌تنهایی پاسخگوی تمام این خدمات باشد.

جا افتادن تاکسی اینترنتی شهر مشهد باعث شده بود که افراد با سلیقه‌های مختلف از این خدمات استفاده کنند و همین مسئله راه را برای افزایش لیست تاکسی‌های اینترنتی شهر مشهد فراهم کرد.

در چنین شرایطی بود که تپسی مشهد توانست با حضور به‌موقع و ارائه‌ خدمات و امکانات خوب، مشتریان وفاداری را برای خود دست‌وپا کند و نام برند خود را در ذهن مردم تثبیت نماید. برای دانلود تپسی مشهد نیز می‌توانید به سایت این شرکت مراجعه نمایید و چه به‌عنوان مسافر و چه به‌عنوان راننده (شرکت تپسی به راننده‌های خود سفیر می‌گوید) از خدمات آن بهره ببرید.

 

نام‌های جدید در عرصه‌ رقابت تاکسی اینترنتی شهر مشهد

هرچقدر از زمان شروع فعالیت تاکسی‌های زرد اینترنتی در شهر مشهد گذشت انتخاب بهترین تاکسی اینترنتی مشهد سخت و سخت‌تر شد. تقاضای بالا و جریان سود مناسبی که در این حوزه وجود داشت بسیاری از افراد و شرکت‌ها را برای سرمایه‌گذاری در تاکسی اینترنتی شهر مشهد ترغیب نمود.

به‌تدریج نام‌هایی مانند تاچ سی، کارپینو، داکسی و غیره شنیده شدند که ازقضا خدمات بسیار متفاوت و جالبی نیز ارائه می‌کردند. برای مثال شما این امکان را داشتید که درخواست نوع خاصی از ماشین را با توجه به شرایطتان بدهید، اگر قصد رفتن به ترمینال را دارید و چمدان‌های شما جاگیر است می‌توانید ذکر کنید که نیاز به ماشین با صندوق‌عقب جادار دارید. اگر نیاز به کمک‌راننده دارید، اگر قصد دارید در زمان مشخصی تاکسی زرد اینترنتی در محل تعیین‌شده حاضر شود و بسیاری از امکانات دیگر که جای خالی‌شان در اسنپ مشهد و تپسی مشهد احساس می‌شد و به‌درستی توسط این شرکت‌ها تشخیص داده شده بود.

 

تاکسی اینترنتی شهد
تاکسی اینترنتی

[irp posts=”1365″ name=”ارزان ترین تور مشهد”]

 

یکی از این نام‌های تاکسی‌های زرد اینترنتی که به‌تدریج در حال گسترش شهر‌های تحت پوشش خود می‌باشد تاچ سی است. تاچ سی علاوه بر خدمات معمول امکان استفاده از پیک موتوری و سرویس مخصوص بانوان را نیز فراهم نموده است. همچنین وانت و ون برای مصارف خاص نیز از دیگر گزینه‌های متفاوت تاچ سی است.

دانلود تاچ سی از طریق سایت این شرکت به آدرس touchsi.org امکان‌پذیر است. از طریق بازار نیز می‌توانید به نسخه‌ جدید تاچ سی راننده دسترسی داشته باشید. اگر می‌خواهید به‌عنوان راننده در این شرکت فعالیت کنید باید به دنبال دانلود نرم‌افزار تاچ سی راننده باشید.

می‌توانید با نصب تاچ سی بر روی تلفن هوشمندتان، با چند تاچ، تاکسی اینترنتی رزرو نمایید. دانلود تاچ سی برای آیفون نیز بدون هیچ مشکلی انجام می‌شود و امکان دانلود نرم‌افزار تاچ سی مشهد برای آیفون درون سایت این شرکت در اختیار شما قرار داده شده است.

نام بعدی در لیست تاکسی‌های اینترنتی مشهد، داکسی است. این شرکت بااینکه حضوری دیرهنگام در عرصه تاکسی اینترنتی شهر مشهد داشت و عمر آن به‌زحمت از ۶ ماه عبور می‌کند، در ابتدا توانست با تبلیغات گسترده و تأکید بر بومی بودن حضور خوبی پیدا نماید.

اما به‌تدریج هرچه گذشت نامش در لیست بهترین تاکسی اینترنتی مشهد پایین و پایین‌تر آمد و از تب‌وتاب اولیه افتاد. شاید رقابت با نام‌های بزرگی همچون اسنپ مشهد و تپسی مشهد به آن سادگی که گمان می­کردند نبود و شکست‌هایی را بر آن‌ها تحمیل کرد. بااین‌وجود می‌توانید با دانلود داکسی از بازار، مایکت و غیره همچنان از خدمات آن‌ها بهره ببرید.

داکسی مشهد
تاکسی اینترنتی مشهد

آخرین شرکتی که به‌طور اختصاصی به بررسی آن می‌پردازیم شرکت کارپینو است. شاید اصطلاح تاکسی‌های زرد اینترنتی بیش از هر شرکت دیگری برازنده‌ کارپینو باشد، دلیل آن این است که ماشین‌های کارپینو درواقع تاکسی‌های زردی هستند که مجوز فعالیت خود را از سازمان تاکسی‌رانی مشهد می‌گیرند.

پس از تجربه‌ موفق در تهران مسئولان کارپینو بر آن شدند که وارد عرصه تاکسی اینترنتی شهر مشهد شوند. آن‌ها تصمیم دارند با خدمات متمایز خود و با تأکید بر احترام متقابل و رفتار خوب بین رانند‌گان، مسافران و مجموعه‌ کارپینو، خود را در لیست تاکسی‌های اینترنتی مشهد به رتبه‌های بالا برسانند. آن‌ها شاید الآن بهترین تاکسی اینترنتی مشهد نباشند اما می‌توانند به‌تدریج محبوبیت خوبی در این زمینه کسب نمایند.

برای دانلود کارپینو و فعالیت در آن به‌عنوان راننده و یا استفاده از آن به‌عنوان مسافر می‌توانید از طریق بازار، مایکت، گوگل پلی  و یا سایت رسمی آن‌ها اقدام نمایید. بسیاری از راننده‌ها تمایل دارند که به‌طور هم‌زمان در چند شرکت تاکسی اینترنتی شهر مشهد فعالیت داشته باشند، ما به شما توصیه می‌کنیم که با دانلود کارپینو این فرصت را به خود بدهید تا از خدمات‌رسانی خوب آن مطلع و بهره‌مند شوید.

 

تهیه‌ لیست تاکسی‌های اینترنتی شهر مشهد کار دشواری نیست و با یک جست‌وجو و یا پرس­وجوی ساده می‌توان به آن دست‌یافت، اما انتخاب بهترین تاکسی اینترنتی مشهد ابداً کار ساده‌ای نیست. با توجه به این‌که مشهد شهر بزرگ و پرجمعیتی است شرکت‌های مختلف تاکسی اینترنتی شهر مشهد تمام تلاش خود را برای ارائه بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات انجام داده‌اند و همین مسئله رقابت را بسیار دشوار کرده است.

بااین‌حال به نظر می‌رسد شرکت‌های معتبر و شناخته‌شده‌ای نظیر اسنپ مشهد و تپسی مشهد همچنان با اختلاف سهم زیادی از بازار تاکسی اینترنتی را به خود اختصاص داده باشند. تاکسی‌های زرد اینترنتی به‌تدریج در حال تثبیت شدن هستند و در این میان کوچک‌ترین اشتباه استراتژیک می‌تواند به قیمت حذف شدن نام آن‌ها باشد. از شما ممنونیم که با ما و این مقاله تا انتها همراه بودید.

 

نگاهی گذرا به برخی خدماتی که توسط مهمانداران و پرسنل تشریفات در قطارهای ۵ ستاره فدک ارائه می شود:

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

  • ارائه پذیرایی با استفاده از ظروف ABS به همراه کاتلری و نپکین
  • سرو دسر
  • نوشیدنی گرم برحسب درخواست به صورت نامحدود (چای، نسکافه)
  • ارائه سرویس خواب با کیفیت بالا و متمایز نسبت به سایر قطارها، ضمن شستشوی روزانه کلیه اقلام مورد استفاده مسافرین و ارائه به شکل وکیوم

مجهز به سیستم صوتی و تصویری پیشرفته IPTV با قابلیت‌هایی از قبیل انتخاب از طیف متنوعی از فیلم‌ها، انتخاب موسیقی و نمایش ادعیه

[/stextbox]

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-۰۲۱

[/stextbox]

 

اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
پارک وکیل‌آباد (باغ وکیل‌آباد مشهد): آدرس +تصاویر | مجله قطارهای فدک
4 سال قبل

[…] وکیل‌آباد بروید. بهترین وسیله نیز خودروی شخصی و یا تاکسی‌های مشهد هستند که ظرف مدت کوتاهی شما را به مقصد […]

trackback
مجتمع تجاری وصال| بازار مبل مشهد | پاساژ و مرکز تجاری | مجله قطارهای فدک
4 سال قبل

[…] برای مسافران فراهم می‌نمایند. همچنین با اتوبوس‌های حمل‌ونقل شهری مشهد یا تاکسی نیز می‌توانید به خیابان وصال مشهد […]

trackback
ارزان‌ترین بلیط هواپیما لحظه آخری را از این 18 سایت بخرید | مجله قطارهای فدک
4 سال قبل

[…] اسنپ برای بسیاری از ما به‌واسطه تاکسی‌های اینترنتی این مجموعه نامی شناخته‌شده است و این شرکت به پشتوانه […]

نوشته های مرتبط

3
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x