تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

خرید اینترنتی بلیط قطار | به صرفه و بدون محدودیت زمان و مکان

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

مقدمه
با ورود هرچه بیشتر اینترنت در زندگی بشر، سبک زندگی و نوع تعاملات انسان‌ها تغییر کرده است. امروزه برای هر نوع اقدامی، افراد پیش از بررسی نمونه‌های واقعی و فیزیکی، به دنبال نمونه‌های آنلاین و بی‌دردسر آن در وب‌سایت‌ها هستند. سفر کردن هم از این قاعده مستثنی نیست؛ از خرید اینترنتی بلیط قطار یا دیگر وسایل نقلیه گرفته تا رزرو هتل و بررسی مراکز تفریحی و غیره همه و همه به راحتی در بستر اینترنت فراهم شده است.
خرید اینترنتی بلیط قطار در بسیاری از سایت‌ها در دسترس قرار گرفته است و با مراجعه به این سایت‌ها از هر نقطه جغرافیایی و هر زمانی که شما تصمیم بگیرید، می‌توانید اقدام به خرید بلیط قطار کنید. تنها نکته‌ای که از اهمیت زیادی برخوردار است، معتبر بودن سایت فروش و سیستم پرداخت آن است که باید به آن بسیار توجه کنید.
مزایای خرید اینترنتی بلیط قطار
با توجه به رشد سریع تکنولوژی و فراگیر شدن خریدهای آنلاین، خرید اینترنتی بلیط قطار نیز بسیار مورد استقبال مسافران قرار گرفته است. خرید اینترنتی این امکان را به خریدار می‌دهد تا پیش از تایید خرید خود و پرداخت هزینه، ساعت‌ها در سایت‌های مختلف خرید مورد نظر خود را مقایسه کنند و بهترین و به صرفه‌ترین بلیط را خریداری کنند. در خرید اینترنتی نیز شما می‌توانید درباره ساعت حرکت، کیفیت قطار و امکانات هر قطار این بررسی‌ها را انجام دهید. همچنین به جای پرسیدن سوالات متعدد از مسئول فروش بلیط می‌توانید تمام اطلاعات سفر را به صورت یک جا مشاهده کنید.
از آن‌جا که انسان طالب راحتی است، شاید مهمترین مزیت خرید اینترنتی بلیط این باشد که شما می‌توانید بدون محدودیت، در هر مکانی که هستید و هر ساعت از شبانه روز تنها با شرط اتصال به اینترنت و دارا بودن رمز اینترنتی بانکی اقدام به خرید کنید. با این کار به دور از ترافیک و دغدغه رفت و آمد و مهم‌تر از آن صرفه‌جویی در زمان و هزینه، یک خرید آسان را تجربه کنید. علاوه بر این از تخفیف‌هایی که شرکت‌های مسافرتی برای خرید آنلاین برخی سفرهای خود قرار می‌دهند نیز برخوردار می‌شوید.

خرید اینترنتی
خرید اینترنتی

از کجا بلیط بخریم؟
خرید اینترنتی بلیط قطار خیلی ساده است. با مراجعه به یکی از سایت‌های معتبرخرید اینترنتی قطار با یک کارت بانکی و رمز اینترنتی به راحتی می‌توانید برای خود و همراهان بلیط خریداری کنید. اعتبار یک سایت در وهله اول با نشان ملی ثبت و نماد اعتماد الکترونیکی ارزیابی می‌شود. در ادامه چند سایت معتبر فروش اینترنتی بلیط قطار را معرفی می‌کنیم.
راه آهن جمهوری اسلامی ایران
برای خرید آنلاین قطار می‌توانید به سایت راه آهن ایران مراجعه کنید. در این سایت علاوه بر امکان خرید اینترنتی بلیط قطار، اطلاعاتی از ایستگاه‌های قطار و امکانات آن‌ها، موقعیت قطارها، قطارهای گردشگری و همچنین اخبار و اطلاعات مربوط به قطار و راه آهن ارائه شده است.
قطارهای فدک
سایت قطارهای فدک یک گزینه مطمئن برای خرید اینترنتی بلیط قطار می‌باشد. اگر تا به حال با فدک سفر کرده باشید، حتما یک سفر ریلی بی‌نظیر را تجربه کرده‌اید. قطارهای فدک کلاس‌های مختلف و امکانات مخصوص به خود را دارند که در سایت قطارهای فدک می‌توانید انواع کلاس‌ها را به همراه امکانات و خدمات ارائه شده در هر کلاس را مشاهده کنید و بهترین گزینه را برای سفر خود انتخاب نمایید. ابتکار جالب این سایت پشتیبانی آنلاین است که به محض ورود به سایت متوجه آن خواهید شد. شما می‌توانید هرگونه سوال مرتبط را از پشتیبان آنلاین بپرسید و جواب خود را بلافاصله دریافت کنید.

سفر با قطار
سفر با قطار

علی بابا
یکی از سایت‌های شناخته شده برای خرید اینترنتی بلیط قطار در سال‌های اخیر، سایت علی ‌بابا است که به صورت آنلاین اقدام به فروش بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس کرده است. همچنین امکان رزرو هتل در مقصد نیز از طریق این سایت امکان‌پذیر است. با مشخص کردن مقصد و تاریخ سفر خود لیستی از قطارهایی که در آن روز حرکت دارند را مشاهده می‌کنید که شامل همه شرکت‌های مسافربری مانند فدک و رجا است.
قاصدک
سایت قاصدک نیز از مراکز فروش بلیط اینترنتی قطار، اتوبوس و پروازها است. نحوه خرید در این سایت نیز مشابه سایت‌های دیگر است. در این سایت مقالات مختلفی درباره سفر با قطار، خرید بلیط و غیره وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.
نحوه خرید اینترنتی بلیط قطار
با ورود به هریک از سایت‌های فوق می‌توانید برای خرید بلیط قطار اقدام کنید که کار پیچیده‌ای نیست. ابتدا باید مبدا، مقصد، تاریخ حرکت و تعداد مسافران را مشخص کنید. در همین مرحله می‌توانید تاریخ برگشت خود را مشخص کنید تا بلیط برگشت هم همزمان رزرو شود. با تکمیل اطلاعات سفر و انتخاب گزینه جستجو لیستی از قطارهای موجود در تاریخ مد نظر شما ارائه می‌شود که در آن نام شرکت، زمان حرکت، ظرفیت موجود و قیمت مشخص شده است. پس از انتخاب قطار خود باید مشخصات مسافران از جمله کد ملی آن‌ها وارد شود.
در سایت هایی مانند سایت قطارهای پنج ستاره فدک، شما بصورت همزمان می توانید به جای رزرو بلیط قطار، تورهای قطار و هتل را رزرو نمایید.
سپس به مرحله پرداخت وارد می‌شوید. با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی خود و رمز اینترنتی آن، هزینه بلیط را پرداخت کنید. پس از پرداخت موفق، بلیط قطار برای شما صادر و در ادامه پیامکی برای شما ارسال می‌شود که شامل اطلاعات سفر و شماره واگن و کوپه است. وقتی خرید اینترنتی بلیط با موفقیت انجام شد و تنها لازم است در روز سفر، با در دست داشتن بلیط و کارت ملی خود حداقل نیم ساعت قبل از ساعت حرکت در ایستگاه قطار حضور داشته باشید.
در برخی قطارها، مانند قطارهای فدک شما نیازی به چاپ بلیط نداشته و با ارائه تصویر بلیط در موبایل خود می توانید سوار قطار شوید.

سفر با قطار
سفر با قطار

سخن پایانی
در سال‌های اخیر، خرید اینترنتی بلیط قطار بسیار مورد استقبال مسافران واقع شده است. هر فرد به راحتی می‌تواند به مراجعه به یکی از سایت‌های معتبر فروش آنلاین بلیط، با تعیین مبدا، مقصد و تاریخ حرکت به فهرستی دست یابد که در آن ساعت حرکت قطارها، نام شرکت حمل و نقل و نیز قیمت بلیط درج شده است. با انتخاب از این لیست، وارد کردن مشخصات فردی و پرداخت آنلاین، پروژه خرید اینترنتی بلیط قطار با موفقیت به پایان رسیده و باید منتظر روز سفر باشید.

خرید اینترنتی
خرید اینترنتی

 

نگاهی گذرا به برخی خدماتی که توسط مهمانداران و پرسنل تشریفات در قطارهای ۵ ستاره فدک ارائه می شود:

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

  • ارائه حوله مرطوب گرم / سرد (به فراخور فصل) در ابتدای سفر
  • سرو نوشیدنی خوشامدگویی (Welcome Drink) که شامل نوشیدنی­های سنتی و سرد می‌باشند.
  • سرو صبحانه یا عصرانه برحسب ساعت حرکت قطار و زمان رسیدن آن به مقصد
  • سرو پیش غذا / غذای اصلی گرم به همراه نوشیدنی­های انتخابی / و دسر

[/stextbox]

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-۰۲۱

[/stextbox]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x