تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

قیمت بلیط قطار سیمرغ تهران مشهد

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

امروزدر خدمت شما هستیم با بررسی قیمت بلیط قطار سیمرغ تهران مشهد

قطار سیمرغ جز قطارهای ابتدایی ناوگان ریلی کشور محسوب می شود و اگر شما قصد سفر به شهر زیارتی و توریستی مشهد را دارید این قطار می تواند گزینه خوبی برای سفر شما باشد.

اگر انتخاب شما قطار سیمرغ باشد میتوانید ظرف مدت فقط 10 ساعت حد فاصل بین تهران تا مشهد را با خیالی راحت طی کنید.سفر با قطار سیمرغ بدون شک سفری ایمن و لذت بخش همراه با آسودگی خیال را برای شما به ارمغان می آورد. در بین فهرست قطار های شرکت بزرگ ریلی رجا نام قطار سیمرغ در مرتبه دوم قرار دارد.

در این مقاله سعی می شود تا به پرسش های زیر پاسخ داده شود:

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

  • تا چه میزان با قطار سیمرغ آشنا هستید؟

  • ویژگی های قطار سیمرغ چیست؟

  • آنچه که همه باید در مورد قطار سیمرغ بدانند چیست؟

  • چگونه میتوان بلیط قطار سیمرغ را تهیه نمود؟

[/stextbox]

 

قطار سیمرغ

در این قطار ویژه هر واگن به 8 کوپه مجزا تقسیم میشود و هر کدام از این کوپه ها تا سقف 4 نفر را در خود جای میدهند با این حساب هر کدام از واگن های این قطار پذیرای 32 نفر از مسافرانی که قصد سفر از تهران به مشهد یا برعکس را دارند ،می باشد.

اگر تصمیم دارید که با خانواده به یک مسافرت امن بروید و خیالتان از بابت هزینه ها راحت باشد و مطمئن باشید که وسیله ایی را که از آن استفاده میکنید پتانسیل های لازم را برای یک سفر 10ساعته دارد ما قطار های سیمرغ را به شما پیشنهاد میکنیم چون این قطار ها از استاندارهای بیشتری نسب به سایر قطار ها برخوردار هستند.

قیمت بلیط قطار سیمرغ تهران مشهد به نوع درخواست شما از نظر تعداد صندلی ها و نوع سرویس دهی که قرار است به شما ارایه بشود بستگی دارد.

 

ویژگی های قطار سیمرغ

ورود کمترین صدا به داخل کوپه ها موجب شده که این قطار ها در صدر لیست بهترین ها قرار بگیرد .پنجره این قطار ها از شیشه های دو لایه با مرغوبیت بالا ساخته شده که سکوت و آرامش فضای داخل کوپه ها را در پی داشته و این امر باعث شده که مسافران با لذت بیشتری از طبیعت بیرون بهره ببرند.

ویژگی های قطار سیمرغ
ویژگی های قطار سیمرغ

وجود سیستم گردش هوا باعث ایجاد فضایی دلچسب برای سرنشینان میشود

در هر کوپه به ازای هر یک از مسافران یه تخت برای خوابیدن وجود دارد که باعث آسودگی خاطر آنها می شود و میتوانند با خواندن روزنامه ،مجله یا کتاب کسالت مسیر رو از ببرند و متوجه گذشت زمان نشوند.

تعبیه پریز برق در کوپه ها تا عزیزان بتوانند وسایلی از جمله گوشی همراه یا لپ تاپ و….را شارژ کنند

با توجه به اینکه مسافت تهران مشهد چیزی نزدیک به 10ساعت است و این زمان طولانی محسوب میشود 2 سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در قطار وجود دارد

با وجود امکانات تصویری که در کوپه ها قرار گرفته میتوانید فیلم و سریالهای مورد نظر خود را ببینید این قطار ها امکاناتی را نیز برای عزیزانی که از ناتوانی جسمی و معلولیت رنج میبرند قرار داده است وجود پزشک به صورت همیشگی در قطار

 

سرویس پذیرایی قطار سیمرغ

ارایه بهترین سرویس های میزبانی در هر لحظه از فعالیت قطار توسط پرسنل مجرب.اگر مسافری تمایل داشته باشد که در طی مسیر از غذاهای رستوران قطار استفاده کند در هنگام اخذ بلیط هزینه مازادی را پرداخت می کند.ساعت فعالیت و خدمت رسانی  رستوران های قطار  7صبح تا 11شب می باشد

 

آنچه که همه درباره قطار سیمرغ بدانند

برای مواقع خطر شرایطی در نظر گرفته شده ازجمله: وجود کپسول اطفای حریق و دستگیره ترمز اضطراری که در کوپه تعبیه شد و فقط در مواقع ضرور و خطر از آن باید استفاده کرد

در هنگام حرکت قطار به درب های اصلی واگن نزدیک نشوید

از پرتاب زباله ها به بیرون خودداری کنید

زمانی که قطار برای مدت کوتاهی توقف دارد از کوپه خود خارج نشوید

به افرادی که جز پرسنل قطار نیستند و آنها را نمیشناسید اعتماد نکنید و کارهایی از قبیل نگه داشتن کودکان آنها،نقد کردن چک پول یا نگهداری وسایل را برای آنها پرهیز کنید

 

نحوه تهیه بلیط قطارسیمرغ تهران مشهد

برای رزرو بلیط و آگاهی از قیمت بلیط قطار سیمرغ تهران مشهد کافی است که به وب سایت های معتبر مراجعه کرده و با توجه به نیاز شخصیتان نوع کوپه ،زمان رفت، مقصد و … را تعیین کنید.

لازم به ذکر است که با توجه به امکانات قطار سیمرغ پیشنهاد ما به شما برای سفر به مشهد استفاده از قطار پنج ستاره فدک می باشد چون قطار فدک برترین و بی نظیر ترین قطار در سطح کشور می باشد .

امیدواریم از مطالعه این مقاله استفاده کافی برده باشید.

 

نگاهی گذرا به برخی خدماتی که توسط مهمانداران و پرسنل تشریفات در قطارهای 5 ستاره فدک ارائه می شود:

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

  • سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی مجهز به شیرهای اتوماتیک و آب سرد و گرم
  • مجهز به بالاترین کیفیت تهویه در هر کوپه به صورت مجزا، (از 22 تا 26 درجه) در فصول مختلف، شرایط آسایش مسافر را طبق استاندارد های ASSHRE و UIC553 مهیا می کند.
  • فدک سنت میهمان نوازی ایرانی را به خوبی اجرا می کند تا شما سفری خوش را تجربه نمایید.

[/stextbox]

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از 200 دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است..

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-021

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x