تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

ارزانترین بلیط قطار تهران مشهد واگن پرستو

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

در این مقاله امروز قصد داریم به موضوع ارزانترین بلیط قطار تهران مشهد واگن پرستو بپردازیم.

شهر مشهد دومین کلانشهر ایران محسوب می شود. این شهر به دلیل وجود مقبره امام رضا محبوبیت خاصی بین مردم دارد و جزء شهرهای پر رفت و آمد قرار دارد، سالیانه زائرین بسیاری از شهرهای ایران و دیگر کشورهای همسایه به این شهر برای زیارت سفر می کنند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه این مقاله ما را یاری کنید تا با شما دوستان گرامی ارزانترین بلیط قطار تهران مشهد واگن پرستو را معرفی و به سوالات شما پاسخ دهیم.

  • امکانات موجود در قطار پرستو چیست؟

  • نحوه پذیرایی در قطار پرستو چگونه است؟

  • جهت خرید بلیط قطار پرستو چه مراحلی را باید طی کنیم؟

[/stextbox]

 

این قطار یکی از قطارهای موجود در صنعت ریلی ایران است که جز زیر مجموعه شرکت های حمل و نقل ریلی می باشد. قطار پرستو در خط ریلی تهران مشهد به شکل رفت و برگشت در حال فعالیت است.

 

امکانات موجود در قطار پرستو چیست؟

واگن های قطار پرستو شامل ۱۰ عدد کوپه چهار نفره می باشد که در کل ظرفیت ۴۰ نفر را برای جابجایی دارد، یک کوپه مختص به مهماندار قطار است که در هنگام سفر برای رفع خستگی در آن کوپه استراحت کند. هر واگن از قطار پرستو برای رفاه حال مسافران دارای دو سرویس بهداشتی ایرانی و دیگری فرهنگی است.

استفاده از سیستم تهویه و گرمایشی و سرمایشی، شیشه های دوجداره، دولایه بودن بدنه قطار باعث حفظ گرما و سرما و جلوگیری از نفوذ رطوبت و هوا به داخل و خارج قطار می‌شود.

امکانات موجود در قطار پرستو چیست؟
امکانات موجود در قطار پرستو چیست؟

این واگن ها دارای سیستم های صوتی و تصویری برای تماشای فیلم و سریال جهت سرگرمی مسافران و بخش موسیقی برای آرامش حال مسافران و ارائه پریز برای شارژ کردن وسایل الکتریکی مسافران می باشد که لذت سفر را دوچندان می‌کند.

 

نحوه پذیرایی در قطار پرستو چگونه است؟

مهماندار باید در هر ساعت از شبانه روز آماده ارائه خدمات به مسافران ودر وعده های غذایی آماده پذیرایی باشند. مهماندار در ابتدا سفر باید تنقلاتی همچون نوشیدنی شیرینی و غیره را در اختیار مسافر قرار دهد.

 

جهت خرید بلیط قطار پرستو چه مراحلی را باید طی کنیم؟

برای خرید بلیط قطارپرستو، بلیط را باید به صورت آنلاین و حضوری خریداری کنیم. برای خرید بلیط قطار به صورت آنلاین باید وارد سایت شویم و با پر کردن وجود در سایت قطار زمانی که میخواهیم به سفر برویم را مشخص می کنیم

و پس از پرداخت هزینه با کارت های عضو شتاب بلیط را رزرو می کنیم و از امکانات موجود در قطار استفاده می کنیم ولی برای خرید بلیط قطار به صورت حضوری باید به آژانس های هواپیمایی مراجعه کنیم و اطلاعات کامل خود را به متصدی آژانس هواپیمایی داده و بلیط را پس از پرداخت پول رزرو میکنیم.

در نتیجه پس از رزرو بلیط قطار باید بلیط را به صورت نسخه چاپی در دست داشته باشیم و اطلاعات موجود در بلیط را با مشخصات خود مغایرت دهیم که اشتباه نباشد، و در صورت عدم مغایرت اطلاعات مسافر با بلیط، بلیط باطل می شود و امکان تجربه سفر با قطار را از دست.

 

بیمه

بلیط نیز همانند دیگر وسایل نقلیه بیمه دارد زیرا اگر مشکلی برای مسافر در قطار پیش بیاید در صورت پرداخت هزینه بیمه، شرکت بیمه موظف است که خسارت وارد شده به مسافر را جوابگو باشد ولی در صورت کوتاهی و خساست مسافر نسبت به پرداخت هزینه بیمه کت بیمه جوابگو خسارت وارد شده نیست زیرا که مقصر مسافر است.

اکثر مردم زمان خرید بلیط برای فرزندان کوچک خود بلیطی تهیه نمی کنند زیرا به این گمانند که این هزینه اضافی است در صورتی که آن بلیط نشانه بیمه مسافر است و در صورت رخ دادن اتفاقی، وظیفه پرداخت هزینه کامل اتفاق بر عهده بیمه می باشد.

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از 200 دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است..

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-021

[/stextbox]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x