تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

رزرو بلیط قطار کرمان مشهد

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

رزرو بلیط قطار کرمان مشهد

در این مقاله می خواهیم به رزرو بلیط قطار کرمان مشهد بپردازیم . لازم است بدانید قطار کرمان مشهد یکی از با اهمیت ترین میسر های ریلی کشور است . بدان جهت که خط مرزهای شرقی کشور را به قبل کشور و همچنین شهر های جنوبی متصل می کند:

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

اکنون به سوال هایی درباره بلیط قطار کرمان مشهد می پردازیم :

  • قیمت بلیط قطار کرمان مشهد به چه صورت است ؟

  • برای رزرو بلیط قطار کرمان مشهد چکار کنیم ؟

  • استرداد بلیط قطار کرمان مشهد چگونه است ؟

[/stextbox]

اگر شما فقط یک بار با قطار به هرجایی سفرکرده باشید، متوجه امن بودن آن می شوید به همین دلیل قطار را یکی از محبوب ترین وسایل نقلیه برای سفر به مقاصد دور و نزدیک می دانند .

شما در سفر با استفاده از قطار می توانید بدون هیچ نگرانی از بد بودن شرایط جوی هوا ، کمبود سوخت وسیله نقلیه تان ، تصادفات و…. لحظه های آرامی و خوبی را بگذرانید . به غیر ازاین موارد شما می توانید از موسیقی جذاب حرکت قطار روی ریل نیز لذت ببرید که ، همین هم موجب آرامش مسافران قطار می شود ، حتی بعضی مسافران می گویند این موسیقی باعث خواب راحت تر آن ها شده است .

به غیر از امنیتی که گفتیم  سفر باقطار مزایای بیشتری نیز دارد مثل: قیمت مناسب، فضای دوستانه و راحت داخل کوپه ها،خوردن غذاوتنقلات  در کوپه ها وحتی قدم زدن در راهرو های قطار می تواند باعث یاداوری خاطر خوبی از سفر برای هرکسی باشد .

مشهد

شهر زیبای مشهد یکی از بزرگ ترین شهرهای ایران و درواقع یکی از کلان شهرهای ایران می باشد، که هرساله میلیون ها مسافر چه از سراسر کشورمان ایران وچه حتی خارج از ایرا ن را پذیرا می باشد، که به منظور تفریح وزیارت ازحرم زیبای امام رضا به این شهر می روند . روزانه تعداد زیادی مسافر به منظور مسافرت به مشهد بلیط قطار این شهر را تهیه می کنند .

در حقیقت یکی از پرطرفدارترین راه های مسافرت رفتن به این شهر قطار است که، دلیلش نیز امنیت سفر به وسیله قطار و استفاده از قطارهای لوکس و مجهز است که از خستگی و طولانی بودن مسیر کم می کند. مشهد مقدس با استفاده ازجایگاه و مقامی که پیش مردم دارد، از سال های پیش به ناوگان ریلی کشورمان افزوده شده بود .

مجموعه اصلی راه آهن مشهد در سال1345 بازگشایی شده است. گردشگرانی که این قصد را دارند، که به شهرهایی مثل چاه شیرین، لارستان، آب گرم،ورامین و…را دارند می توانند با خرید بلیط قطار به این جاهای دیدنی نیز مسافرت کنند .

لازم است بدانید ایستگاه های قطار مشهد بسیار زیاد است، به این معنی که تمام شهرستان های خراسان رضوی و مشهد دارای ایستگاه راه آهن می باشند.  در عین حال ایستگاه راه آهن مشهد مقدس در جای بسیار مناسبی در شهر مشهد واقع شده است به این ترتیب که با طی زمان بسیار کمی ( حدود 20 تا 30 دقیقه) میتوانید خود را از ایستگاه راه آهن به حرم مقدس علی بن موسی الرضا برسانید

 

  • قیمت بلیط قطار کرمان مشهد به چه صورت است ؟

مسافرت رفتن بااستفاده از قطار یک فکر اقتصادی است، به این دلیل که شما می توانید مخارج سفرتان را بسیار تغییر دهید. قیمت کامل هر سفربا قطار بستگی به این دارد که شما با استفاده از چه مسیری، با کدام شرکت ریلی و نوع قطار دلخواهتان دارد. امروزه برخی از شرکت های ریلی کشور این امکان را به ما می دهند، که خودروی خود را نیز حمل کنیم . که مبلغی به هزینه هایتان نیز افزوده می شود . در ضمن اگر مایل به استعلام قیمت بلیط قطار کرمان مشهد رفت و برگشت هستید می توانید به سایت های فروش مراجعه کنید و قیمت لحظه ای قطار را مشاهده کنید.

قیمت بلیط قطار کرمان مشهد به چه صورت است ؟
قیمت بلیط قطار کرمان مشهد به چه صورت است ؟
  • استرداد بلیط قطار کرمان مشهد چگونه است ؟

در سال های گذشته استرداد قطار یکی از استرس های هر سفر بود. و حتی اگر مسافران بلیط هایشان را به صورت آنلاین می خریدند، برای استرداد بلیط خود مجبور بودند به شکل حضوری به دفتر فروش بلیط  می رفتند.امروزه با مهیا کردن برخی زیرساخت ها، استرداد آنلاین بلیط قطار به گردشگران و مسافران ارائه شد .

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]فدک سنت میهمان نوازی ایرانی را به خوبی اجرا می کند تا شما سفری خوش را تجربه نمایید[/stextbox]

  • برای رزرو بلیط قطار کرمان مشهد چکار کنیم ؟

امروزه رزرو بلیط قطار کار را برایمان راحت تر کرده است و از استرس برگشت کم می کند.

برای این کار کافی است ، شما وارد سایت داخواهتان یا اپلیکیشن خرید بلیط  شوید واسم شهر مبدا و مقصد و همچنین تاریخ رفت و برگشت خود را وارد کنید .

برای رزرو بلیط قطار کرمان مشهد چکار کنیم ؟
برای رزرو بلیط قطار کرمان مشهد چکار کنیم ؟

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

برخی از ویژگی های قطارهای فدک

  • سامانه ی اعلام و اطفای حریق
  • راهنمای مسیر در بخش بیرونی واگن
  • پنل های نمایش اطلاعات مسافرین در بخش سرکلگی و ورودی کوپه ها
  • سامانه ی دوربین مداربسته cctv در فضاهای عمومی
  • عایق های صوتی و حرارتی جهت حذف صداهای مزاحم و افزایش سطح کیفی سفر
  • تزئینات داخلی لوکس و مدرنبه منظور جریان هوای تازه در واگن به منظور ایجاد شرایط آسایش مسافران

[/stextbox]

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از 200 دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است..

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-021

[/stextbox]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x