تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

لیست رستوران‌ های قزوین + آدرس و مشخصات کامل

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

لیست رستوران‌ های قزوین + آدرس و مشخصات کامل

قزوین یکی از شهرهای توریستی ایران است و علاوه بر جاهای دیدنی، تفریحی و مراکز خرید، رستوران‌هایی دارد که انواع غذاهای ایرانی، بین‌المللی و غذاهای سنتی قزوین را سرو می‌کنند. در این مطلب به معرفی رستوران‌ های قزوین پرداخته‌ایم.

نگاهی کوتاه به تاریخچه قزوین

قزوین شهری تاریخی است که قدمتی طولانی در تاریخ ایران دارد و در زمان حکومت صفویان به مدت ۵۷ سال پایتخت ایران بوده است. به همین سبب تبدیل به شهری پررونق و بزرگ شده است. به دلیل موقعیت مکانی و جغرافیایی این شهر، زمانی در آن تجارت و فعالیت‌های بازرگانی بسیاری رواج داشته و مردمان از دور و نزدیک برای دادوستد به این شهر می‌آمدند.

بیشتر بخوانید: تهیۀ بلیط قطار برای سفر به قزوین

قزوین در مسیر جاده ابریشم و عبور کاروان‌های فراوانی بوده و پس از اطراق آنها در این شهر زمینه فعالیت‌های اقتصادی در این شهر فراهم می‌شده است. به همین دلیل شهر قزوین با ملل مختلف و فرهنگ‌های متفاوت مواجه بوده و به دلیل آمد و شد فرهنگ‌های متفاوت، این شهر دچار دگرگونی و تغییرات در زمینه‌های مختلفی شده است.
بر اساس اعلام سازمان میراث فرهنگی کشور، شهر قزوین رتبه اول در ثبت آثار تاریخی و باستانی را در کشور به خود اختصاص داده است.

بهترین رستوران‌ های قزوین کدام هستند؟

همان گونه که اشاره شد قزوین به دلیل اینکه در مسیر بازرگانان بوده و زمانی نیز پایتخت حکومت صفوی بوده از بناهای تاریخی و جاذبه‌های گردشگری زیادی برخوردار است و هر ساله گردشگران زیادی برای دیدن این شهر، آثار تاریخی زیبای آن و موزه‌های متعدد به آنجا می‌روند.

برای سفر به قزوین، قطار اصلی، رشت به مشهد است. این قطار در بین راه در شهر قزوین توقف می‌کند. برای تهیۀ بلیط قطار قزوین مشهد به سایت قطارهای فدک مراجعه کنید.

علاوه بر این به دلیل قرار داشتن در مسیر استان‌هایی مانند گیلان و کریدور شمال غرب، قزوین به استراحتگاهی برای مسافران تبدیل شده است. به همین دلیل در سال‌های اخیر اقامتگاه‌ها و رستوران‌های با کیفیتی در این شهر ساخته شده‌اند تا به مسافران و گردشگران خدمت رسانی کنند. به شما پیشنهاد می‌کنیم که سفر به قزوین را در برنامه خود داشته باشید و از اقامت در این شهر لذت ببرید.

شکم گردی در رستوران ها و فست فودی‌های قزوین

شهر قزوین ظرفیت پذیرایی از حجم زیاد گردشگران را چه از نظر اقامت و چه از نظر خورد و خوراک داراست و می‌توان گفت شهری توانا در زمینۀ پذیرایی از گردشگران به شمار می‌آید. به جز آثار تاریخی و اماکن گردشگری قزوین می‌توانید در این شهر در رستوران‌های درجه یک شهر غذا میل کنید و از غذاهای سنتی و محلی شهر لذت ببرید.

شهر قزوین دارای رستوران‌های سنتی و درجه یک زیادی است اما شما باید بدانید که کدام رستوران مناسب برای غذا خوردن شماست که بتوانید از زمان خود در قزوین حداکثر استفاده را بکنید. در ادامه ما به معرفی بهترین رستوران‌ های قزوین می‌پردازیم.

رستوران نمونه، بهترین رستوران محلی

اگر هوس غذای معروف قزوین را کرده‌اید باید بگوییم بهترین رستوران قزوین برای قیمه نثار، رستوران نمونه است. رستورانی که بهترین غذا‌های محلی را برای شما آماده می‌کند و می‌توانید با خوردن غذا در این رستوران طعم لذیذ غذاهای قزوینی را همیشه به یاد داشته باشید و حتی آن را به کسانی که می‌شناسید و قصد سفر به این شهر را دارند پیشنهاد کنید.

منوی رستوران نمونه شامل انواع کباب‌هاست. کباب ویژه، کته ماستی، کوبیده، چنجه، لاری، جوجه ران و چنجه صفوی، فیله گوشت مخصوص، شیشلیک، کوبیده گوسفندی، سلطانی و چندین مورد دیگر از جملۀ کباب‌های این رستوران هستند. همچنین غذاهای سنتی اصیل ایرانی مانند زرشک پلو با مرغ، باقالی پلو با گوشت، خورش فسنجان، چلو ماهی قزل آلا و انواع غذاهای فرنگی، از دیگر غذاهای این رستوران هستند.

رستوران نمونه قزوین از ساعت 12 ظهر تا 16 و نیز از 20 تا 22:30 آمادۀ پذیرایی از مهمانان است.

  • آدرس شعبۀ اول: قزوین، بلوار مدرس، خیابان بوعلی سینا، تقاطع فردوسی
  • آدرس شعبۀ دوم: قزوین، بلوار دهخدا شمالی، بالاتر از چهار راه فلسطین، نبش خیابان رامبد، مرکز خرید نارون، طبقۀ اول
رستوران نمونه قزوین
رستوران نمونه

رستوران اقبالی، دومین رستوران محلی قزوین

اقبالی، نام رستوران معروف قزوین است. اگر نتوانستید به رستوران نمونه بروید، پیشنهاد بعدی ما برای خوردن غذای محلی در قزوین رستوران اقبالی است. رستورانی که یکی از قدیمی‌ترین رستوران‌های شهر است و هنوز هم کیفیت خوب خودش را حفظ کرده است.

این رستوران از ساعت ۱۰ و نیم صبح تا ساعت ۴ و نیم بعد از ظهر وعده ناهار را سرو می‌کند و این یکی از مزیت‌های آن است. ارائۀ غذای با کیفیت و مدیریت خوب مجموعه باعث شده‌اند که نام این مجموعه در فهرست بهترین رستوران‌های قزوین قرار بگیرد.

رستوران اقبالی قزوین، شماری از غذاهای مطرح قزوین و سایر شهرهای کشور را طبخ می‌کند. قیمه نثار، پای ثابت سفارش‌های رستوران اقبالی است. در این رستوران انواع غذاهای خوشمزه و لذیذ مانند کباب هندی، باقالی پلو با مرغ، چلو جوجه کباب، چلو کباب وزیری، شیشلیک، کباب ماستی، شیرین پلو قزوینی، کوکو شیرین، فیله کباب، دنده کباب و خوراک ماهی نیز سرو می‌شوند.

  • آدرس شعبۀ اول: قزوین، خیابان بوعلی، چهار راه فردوسی، روبروی ساختمان پزشکان
  • آدرس شعبۀ دوم: قزوین، خیابان فردوسی شمالی، مجتمع نارون، طبقۀ اول
رستوران اقبالی قزوین
رستوران اقبالی

رستوران کرمانی، رستوران اقتصادی قزوین

اگر به دنبال رستوران های خوب قزوین با قیمت مناسب و کیفیت عالی می‌گردید، رستوران کرمانی همان گزینه مورد نظر شماست. رستورانی که با فضای جمع‌وجور خود توانسته غذاهای عالی با کیفیت بالا برای مشتریان خود آماده کند.
از غذاهای محبوب رستوران قیمه نثار، باقالی پلو و همینطور جوجه کباب هستند. یکی از نکات بارز غذاهای این رستوران، حجم پرس‌های آن است. بدین شکل که هر یک از پرس‌های آن برای تقریباً دو نفر کافی است.

رستوران کرمانی، نامی آشنا در شهر قزوین است که بیش از چهل سال سابقۀ فعالیت در این شهر دارد. در فهرست منوی این رستوران، غذاهایی مانند باقالی پلو، جوجه کباب مخصوص، قیمه نثار، چلو جوجه کباب معمولی، زرشک پلو، مرغ ویژه، چلو کباب کوبیده مراکشی، کوفته و خوراک سلطانی مخصوص کرمانی دیده می‌شوند.

اغلب غذاهای این رستوران با استقبال ویژۀ مشتریان و نظرات شکم‌گردها در شبکه‌های اجتماعی مواجه شده‌اند. اگر قصد سفر از شمال شرق کشور به مشهد را دارید می‌توانید از بلیط قطار رشت به مشهد برای این سفر استفاده کنید.

  • آدرس: قزوین، چهار راه ولیعصر، ابتدای خیابان شاهد
رستوران کرمانی قزوین
رستوران کرمانی

رستوران تیروژ قزوین، تنوع غذایی و کیفیت بالا

رستوران تیروژ نیز از دیگر رستوران‌ های معروف قزوین است. تیروژ، تنوع غذایی بالایی داشته و کیفیت غذاهای آن اکثراً باب طبع مشتریان هستند و با بازخوردهای خوبی از آن‌ها مواجه شده‌اند. اگر به غذاهای ایتالیایی علاقه دارید، رستوران تیروژ پاسخگوی شما خواهد بود. در این رستوران خبری از شیشلیک، کباب و قیمه نثار نیست.

اما در عوض طعم لذیذ لازانیا، پاستا، ساندویچ‌های سوخاری و انواع فست‌فودهای لذیذ را خواهید چشید. بعد از صرف یک غذای خوشمزه در این فست‌فود می‌توانید چرخی در مجتمع تجاری بزنید و از مغازه‌های فروش البسه و کیف‌وکفش و وسایل چرم‌دوزی دیدن کنید.

رستوران تیروژ قزوین، رستورانی خاص با انواع غذاست که تجربۀ چشیدن غذاهای آن، شما را به مشتری دائمی آن تبدیل خواهد کرد. در منوی آن می‌توانید انواع پیتزاهای ایتالیایی و آمریکایی را سفارش دهید و از لذت چشیدن طعم غذاهای محبوب مکزیکی نیز بهره‌مند شوید. شاید وجود انواع برگرها، سوخاری‌ها، ساندویچ‌ها و پیتزاها، اندکی فرآیند انتخاب و سفارش غذا را برایتان سخت کنند.

رستوران تیروژ همه روزه از ساعت 12 تا 24 در خدمت مشتریان عزیز است.

  • آدرس: قزوین، خیابان فردوسی جنوبی، مجتمع تجاری فردوسی آبادگران، طبقۀ چهارم
رستوران تیروژ
رستوران تیروژ قزوین

رستوران آرمانی، با درخشان تجربه در یک دهه

این رستوران در سال ۱۳۹۳ تأسیس شده است و در زمره رستوران‌های خوب شهر قزوین قرار گرفته است. مانند بیشتر رستوران‌های این شهر، قیمه نثار اصلی‌ترین غذای رستوران آرمانی است. علاوه بر این غذاهای گیلانی مانند میرزاقاسمی‌ نیز در منوی آن دیده می‌شوند. منوی رستوران آرمانی بسیار کامل است و غذاهای فرنگی را نیز در بر می‌گیرد.

این رستوران، سالنی با ظرفیت 280 نفر دارد و با تکیه بر تجربۀ چندین سالۀ سرآشپز خود، خدمات بی‌نظیری به شهروندان و گردشگران قزوین ارائه می‌دهد. رستوران آرمانی قزوین، غذاهای با کیفیت و مقرون‌به‌صرفه‌ای طبخ می‌کند که برای دورهمی‌ها و مراسم‌ها مناسب هستند.

انواع چلو کباب، چلو ماهی قزل‌آلا، زرشک پلو با مرغ، جوجه کباب ران مخصوص و جوجه مکزیکی در منوی این رستوران وجود دارند. همچنین کشک بادمجان، انواع سالاد، زیتون و نوشیدنی‌های مختلف نیز در کنار غذا سرو می‌شوند.

  • آدرس: قزوین، خیابان فلسطین غربی، چهارراه عمران، بعد از جهاد کشاورزی
رستوران آرمانی قزوین
رستوران آرمانی

رستوران مدیترانه، بهترین رستوران بین‌المللی قزوین

اگر در سفرتان به قزوین خواستید غذایی خاص و بین‌المللی را بچشید، رستوران مدیترانه بهترین گزینه برای شماست. رستورانی که غذاهای لبنانی سرو می‌کند و همه کارکنانش لبنانی هستند. فضای دنج، دکوراسیون داخلی و سبک غذاهای خاص، تجربۀ متفاوتی برای شما رقم خواهند زد. در رستوران مدیترانه، امکان سفارش آنلاین غذا نیز وجود دارد.

غذاهای اصلی شامل انواع شاورما، توشکا گوشت، مسخن مرغ و پیتزاهای مختلف هستند. همچنین انواع پیش‌غذا نیز در کنار آن سرو می‌شوند.

پک لبنانی در رستوران مدیترانه قزوین، از بهترین گزینه‌های ممکن است. اگر می‌خواهید در مورد غذای لبنانی و طعم‌های خاص آن تجربۀ بیشتری کسب کنید، حتماً پک لبنانی این رستوران را سفارش دهید. شاورما مرغ عربی، شاورما اکسترا، فطایر پنیر با سیاه دانه و شش طاوق از بهترین غذاهای رستوران مدیترانه هستند.

این رستوران از ساعت 12 تا 16 و نیز از 19 تا 22 آمادۀ پذیرایی از مهمانان عزیز است.

  • آدرس: قزوین، بلوار فلسطین غرب، بین خیابان حیدری و کنارگذر میرعماد
رستوران مدیترانه قزوین
رستوران مدیترانه

رستوران شانی، از لوکس‌ترین رستوران‌های قزوین

سفر به قزوین نیز مانند رشت و بسیاری دیگر از شهرهای ایران، اماکن زیادی برای بازدید دارد. همانطور که سینماهای رشت یکی از جاذبه‌های این شهر هستند، قزوین نیز جاذبه‌های زیادی دارد.

یکی از لوکس ترین رستوران‌ های قزوین، رستوران شانی است. این رستوران انواع غذاهای ایرانی را سرو می‌کند. اگر می‌خواهید در کنار خانواده به یک رستوران شیک و زیبا بروید و قیمت غذا برایتان مهم نیست پیشنهاد ما این رستوران زیبا و شیک است. رستوران شانی، فعالیت خود را از سال 1392 شروع کرد و سالن وی‌آی‌پی آن با فضای اختصاصی و شیک، آمادۀ برگزاری مراسم‌‌های مهمانی و جشن‌هاست.

در رستوران شانی قزوین می‌توانید از خوردن انواع کباب‌ها به همراه چلو لذت ببرید. کباب کوبیده مخصوص گوسفندی، کوبیده نگینی، برگ ممتاز، برگ مخصوص، سلطانی ممتاز، شیشلیک برۀ شاندیزی، شیشلیک بدون استخوان، کباب مصری، لاری، چنجه، کباب ترش، وزیری و انواع جوجه کباب از جمله غذاهای لذیذ این رستوران هستند.

همچنین انواع خورشت‌ها شامل قیمه نثار نیز در رستوران شانی سرو می‌شوند. زرشک پلو با مرغ سرخ شده، باقالی پلو با گوشت، غذاهای دریایی و انواع پیش‌غذا نیز از دیگر غذاهای این رستوران هستند.

رستوران شانی قزوین از ساعت 11 ظهر تا 23:30 آمادۀ پذیرایی از مهمانان است.

  • آدرس: قزوین، خیابان فلسطین غرب، حد فاصل بلوار دهخدا و کنارگذر میرعماد، مجتمع تجاری داریوش، طبقۀ دوم
رستوران شانی قزوین
رستوران شانی

رستوران سنتی تالار شهر، واقع در مکانی زیبا

مجتمع مجلل و دیدنی تالار شهر، واقع در بوستان باراجین در منطقۀ ویژۀ گردشگری استان قزوین است. این مجتمع، یک انتخاب عالی برای اقامت، تفریح، وقت‌گذرانی و صرف غذاست. این مجموعه دارای یک هتل 21 طبقه و چندین رستوران سنتی و مدرن است.

وجود فست‌فود و کافی‌شاپ نیز باعث بهبودی تجربۀ حضور در این مجتمع شده‌اند. مجتمع تالار شهر قزوین، یک مکان عالی برای قرارهای دوستانه و خانوادگی، صرف نهار و شام در فضایی آرام و قدم زدن در فضای سبز است.

رستوران تالار شهر قزوین با معماری اصیل و سنتی ایرانی، به سبک دوران صفویه ساخته شده است. این رستوران در ضلع غربی مجتمع با نمای بیرونی کلاسیک قرار دارد. در جلوی حیاط آن، آب‌نماهای زیبا خودنمایی می‌کنند. فضای سبز با نورپردازی ویژه، تصویری زیبا ایجاد کرده‌اند.

رستوران سنتی تالار شهر قزوین قادر به ارائۀ سرویس به بیش از 300 نفر است. صندلی‌ها و تخت‌های منبت‌کاری‌شده و چشم‌انداز زیبا به کوه‌های باراجین، فضایی بی‌نظیر برای یک تجربۀ فراموش‌نشدنی ایجاد کرده‌اند. اجرای موسیقی اصیل ایرانی توسط هنرمندان نیز به تجربۀ شما خواهد افزود.

  • آدرس: قزوین، اتوبان تهران به رشت، خروجی قزوین (دانشگاه آزاد اسلامی قزوین)، پارک باراجین
رستوران سنتی تالار شهر قزوین
رستوران سنتی تالار شهر

کافه رستوران نثارالسلطنه، غذای لذیذ در بنای تاریخی

نثارالسلطنه، نام یکی از رستوران های تاریخی قزوین است که در کاروانسرای سعدالسلطنه قرار دارد. این کاروانسرا، یکی از مهم‌ترین بناهای تاریخی شهر قزوین است که قدمت آن به دوران ناصرالدین شاه قاجار می‌رسد.

این مجموعه شامل چندین راسته، سرا، تیمچه، شترخان، حمام و مسجد است و در سال 1377 در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسید. در حال حاضر، چندین کافه، رستوران و فروشگاه صنایع دستی در آن فعالیت دارند.

مطبخ نثارالسلطنه در سال 1399 در این کاروانسرا افتتاح شد و در دو فضای سرپوشیده و روباز، از مهمانان پذیرایی می‌کند. در این رستوران، اوان غذاها شامل قیمه نثار، دیزی، کباب تابه‌ای، دیماج، آش رشته و آش دوغ موجود هستند. همچنین در فصول گرم سال، آب‌دوغ‌خیار یکی از محبوب‌ترین غذاهای آن است. علاوه بر این‌ها، غذاهایی مانند قرمه‌سبزی، عدس پلو، فلافل، سینی سبزیجات، لوبیا پلو، فسنجون، میگو، کشک بادمجان، دلمه، کوفته و چندین غذای دیگر نیز سرو می‌شوند.

همچنین منوی کافۀ آن نیز شامل قهوه‌های سرد و گرم، انواع شربت، گلاسه، موهیتو، باقلوا، دسر و انواع کیک‌هاست. در این رستوران امکان برگزاری انواع جشن‌ها نیز وجود دارد.

  • آدرس: قزوین، خیابان امام خمینی شرقی، سرای سعدالسلطنه، انتهای راستۀ وزیر، حیاط شترخان

رستوران نایب، از رستوران‌های سنتی و زیبا

رستوران نایب یکی از رستوران‌ های سنتی قزوین است که بیش از 10 سال سابقه دارد. این رستوران در دو طبقه از مهمانان پذیرایی می‌کند. طبقۀ اول مختص سرو غذا و طبقۀ دوم به کافه و قلیان اختصاص دارد.

در این سفره‌خانه می‌توانید انواع غذاهای اصیل ایرانی شامل قیمه نثار، سبزی پلو با ماهی، زرشک پلو با مرغ، باقالی پلو با ماهیچه، چلو کباب‌های مخصوص، چلو کباب کوبیده، زعفرانی، شیشلیک، کباب ترش، جوجه کباب و انواع پیش‌غذاها را سفارش دهید. منوی کافۀ این رستوران نیز شامل انواع قهوه، نوشیدنی‌های سرد و گرم و انواع آبمیوه‌های طبیعی است.

  • آدرس: قزوین، بلوار آیت‌الله خامنه‌ای شرقی، بین گلستان دوازدهم و خیابان دمساز، نرسیده به هتل مرمر
رستوران نایب قزوین
رستوران نایب

رستوران عتیق، با بیش از 30 سال سابقه از بهترین رستوران های قزوین

رستوران عتیق، یکی از رستوران‌های قدیمی شهر قزوین است که بیش از 30 سال سابقه دارد. فضای این رستوران به سبک سنتی طراحی شده است و عکس‌های قدیمی از دیدنی‌های شهر قزوین روی در و دیوار آن آویزان شده‌اند.
همچنین انواع اشیاء عتیقه نیز در گوشه و کنار رستوران به چشم می‌خورند.

در این رستوران می‌توانید انواع چلو کباب و غذاهای اصیل ایرانی را سفارش دهید. قیمه نثار، باقالی پلو با گوشت، ماهی قزل آلا، قورمه سبزی، شنیسل مرغ و انواع پیش‌غذاها نیز در منوی رستوران وجود دارند. اگر قصد سفر به مشهد برای یک شکم‌ گردی فوق‌العاده دارید بهتر است از بلیط قطار استفاده کنید و مراحل سوار شدن به قطار را بدانید.

  • آدرس: قزوین، چهارراه پادگان (ضلع جنوب شرقی)، ابتدای بلوار فلسطین، جنب سازمان آب

فست فود چیلی، ارائه‌دهندۀ بهترین برگرهای زغالی

اگر هوس فست‌فود کردید، یکی از بهترین مکان‎ها برای خوردن فست‎فود، فست فود چیلی است که فیله و کنتاکی و همبرگرهای آن بسیار خوشمزه است. همینطور از برگر زغالی آن بسیار تعریف می‌شود. این فست‌فود در محلۀ عدل قزوین واقع شده است.

چیلی، یکی از هفت فست‌فود واقع در این محله است که از نظر موقعیت مکانی در نزدیکی مراکز مهمی مانند شهربازی، خانۀ شادی، بیمارستان فوق‌ تخصصی مهرگان و مجتمع مهر و ماه واقع شده است. همچنین مرکز خرید ایرانیان و مرکز تصویربرداری میرعماد نیز در نزدیکی آن قرار دارند.

تجربۀ مشتریان فست‌فود چیلی، کیفیت و طعم برگرها و دیگر غذاهای فست‌فود چیلی را ثابت کرده‌اند. همچنین که غذاهای آن نسبت به قیمت، مقرون‌به‌صرفه هستند. علاوه بر این، سرویس‌دهی کارکنان و برخورد آن‌ها با مشتریان نیز بسیار قابل قبول هستند.

در این فست‌فود، انواع برگر، مرغ سوخاری، پیتزا، سیب‌زمینی و قارچ سوخاری و غذاهای مخصوص کودک سرو می‌شوند. همچنین پیش‌غذاها شامل سالاد سزار، سالاد یونانی، سالاد گاردن و نان سیر هستند.

  • آدرس: قزوین، فردوسی شمالی، کوچه یاقوت، ساختمان یاقوت

فست فود گرینویچ، فست فودی بی‌تعطیلی رستوران های قزوین

فست‌فود گرینویچ، یکی از بهترین فست‌فودهای شهر قزوین است که انواع برگر، سالاد و سیب‌زمینی سرو می‌کند. برگر ساده، چیزویچ برگر، شروم ویچ برگر، گرینویچ برگر، میکس ویچ برگر، ساندویچ وجی ویچ و چیکن سالاد از بهترین غذاهایی هستند که در این فست‌فود سرو می‌شوند. پیش‌غذاهای گرینویچ نیز شامل سیب‌زمینی کرینکل، سیب‌زمینی با پنیر و چیپس هستند.

اگر قصد سفارش آنلاین غذا دارید، غذاهای این فست‌فود به صورت گرم تازه به دست شما می‌رسند. برگرهای گرینویچ، خوش‌ادویه خوش‌طعم هستند و با روغن‌های تازه و سالم تهیه می‌شوند. کیفیت مرغ‌های در حد عالی و سیب‌زمینی‌های بسیار لذیذ طبخ می‌شوند. علاوه بر این، برخورد کارکنان و پیک‌های ارسال غذا نیز باعث جلب رضایت مشتریان شده‌اند.
فست‌فود گرینویچ همه روزه از ساعت 12 ظهر تا 23:30 آمادۀ پذیرایی از مشتریان و مهمانان عزیز است.

  • آدرس: قزوین، بلوار مدرس، جنب نمایشگاه اتومبیل ایران

جوجه بروستد، مناسب طرفداران مرغ سوخاری

جوجه بروستد قزوین در محلۀ توحید قرار دارد و یکی از رستوران‌های محبوب این شهر به شمار می‌رود. این رستوران از نظر موقعیت مکانی در نزدیکی بیمارستان کودکان قدس و پارک دهخداست و یکی از 13 رستوران موجود در این محله است.

همانطور که از نام آن پیداست، در این رستوران انواع مرغ سوخاری سرو می‌شود. مرغ سوخاری چهار تکه، سینه و بال، سوخاری پارتی، ران مرغ سوخاری سه تکه، بال و کتف، فیله استریپس نرمال، پک اکونومی و مرغ سوخاری خانواده از انواع غذاهای جوجه بروستد هستند.

علاوه بر این‌ها، جوجه بروستد، مکانی برای تهیۀ انواع سالادها و پیش‌غذاهاست. زیتون پرورده، سالاد فصل، سالاد سزار سوخاری، سوپ شیر، قارچ سوخاری و سیب‌زمینی سرخ‌شده از بهترین پیش‌غذاهای جوجه بروستد قزوین هستند. همچنین که امکان تهیۀ انواع نوشیدنی نیز در کنار غذا وجود دارد. اگر سری به شهر قزوین زدید و هوس جوجه سوخاری با کیفیت کردید، حتماً به این مکان بروید.

جوجه بروستد همه روزه از ساعت 19:30 تا 23 آمادۀ پذیرایی از مهمانان عزیز است.

  • آدرس: قزوین، کمربندی شهید بهشتی، مقابل پارک دهخدا
جوجه بروستد قزوین از رستوران های قزوین
جوجه بروستد

سوغات قزوین

اکنون که با رستوران‌های شهر قزوین آشنا شدید بهتر است به انواع سوغات این شهر نیز نگاهی بیندازید. سوغات قزوین یکی از جاذبه‌های بی‌نظیر این شهر است که می‌توان آن را به سه دسته تقسیم بندی کرد.

شیرینی‌های سنتی و باقلوای قزوین که بسیار متنوع هستند و طعم‌های گوناگون دارند، میوه‌ها و خشکبار قزوین و صنایع دستی شهر قزوین سوغات مهم قزوین هستند. با گردش در بازارهای شهر قزوین می‌توانید بهترین و مناسب‌ترین سوغات را با قیمت مناسب تهیه کنید. از جمله این بازارها می‌توان به بازار سعدالسلطنه اشاره کرد که پس از بازدید از این کاروانسرا می‌توانید خرید‌های مناسبی در بازار داشته باشید.

جمع‌بندی

قزوین، یکی از شهرهای توریستی کشور با جاذبه‌های زیاد برای گردش است. یکی از جاذبه‌های اصلی این شهر، غذاهای اصیل و با کیفیت آن است. رستوران‌های قزوین انواع غذاهای ایرانی، بین‌المللی و محلی را سرو می‌کنند. قیمه نثار از مهم‌ترین غذاهای محلی قزوین است که در رستوران‌هایی مانند نمونه به بهترین نحو طبخ می‌شوند. در این میان، فست فودهای قزوین نیز انواع غذاهای لذیذ و با طعم عالی سرو می‌کنند.

برای سفر به قزوین با قطار می‌توانید خرید بلیط را از سایت فدک انجام دهید و از خدمات آن بهره‌مند شوید. فدک، دارای لوکس ترین قطار ایران برای سفر است.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x