تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

خرید بلیط قطار مشهد برای ایام عید

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

امروز در خدمت شماهستیم با موضوع خرید بلیط قطار مشهد برای ایام عید

ایام نوروز نزدیک و باروبندیل سفر آماده

با درود فراوان به همراهان عزیز وبسایت ما

امیدواریم ایام به کام و سفر های نوروزی شما پا بر جا باشد.

یکی از شهر هایی که در ایام نوروز پذیرای سیل عظیمی از مردم غیور و متدین کشورمان میباشد شهر زیبای مشهد است که علاوه بر مرقد مبارک امام هشتم امام رضا (ع) که همیشه از اصلی ترین دلایل سفر مردم به این شهر است میتوان به زیبای های دیگر این شهر نیز اشاره کرد.

به نظر شهر مشهد برای سفر نوروزی یک انتخاب بی نظیر است چرا که علاوه بر زیارت ، سیاحت را نیز همراه دارد و چه خوب که ما در طول سفر نوروزی خود از مرقد امام رضا (ع)زیارت کنیم.

در این مقاله سعی می شود تا به پرسش های زیر پاسخ داده شود:

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

خرید بلیط قطار مشهد برای ایام عید چگونه است؟

ریاست اتحادیه دفاتر خدمات مسافربری چه مطلبی را برای قیمت درتعطیلات نوروز ارائه داده است؟

آیا قیمت ها برای عید تغییری می کند؟

چگونه می توان بلیط قطار به مشهد مقدس را تهیه نمود؟

آیا میدانید کدام ویژگی ها قطار فدک را از دیگر انواع قطار های متمایز ساخته است؟

[/stextbox]

 

ایام نوروز

اما مسئله بعدی اقدام به خرید بلیط قطار مشهد در ایام نوروز میباشد.

به هر حال شهر مشهد در ایام نوروز یکی از شهر های پر طرفدار و شلوغ است و صدرصد اگر دیر اقدام به خرید بلیط قطار کنیم با موضوع کمبود بلیط قطار مواجه خواهیم شد.البته شاید بهتر باشد به جای کلمه کمبود بلیط قطار به موضوع کمبود گزینه های خوب از نظر شرکت های قطاری و جایگاه های ویژه(واگن هایی با امکانات بسیار مخصوص)و…اشاره کنیم.

ایام نوروز
ایام نوروز

جالب است که بدانید 37 درصد از مسافرانی که با قطار به مشهد مقدس سفر میکنند از استان تهران میباشند.که مسئولین برای این موضوع چاره ای اندیشیده اند و جهت راه اندازی قطار ها و خطوط ریلی جدید اقدام نموده اند.

که هر یک از این قطارها نیز با توجه به امکانات و … در رده بندی های متفاوتی در دسته بندی قطار های موجود جای میگیرند.رده هایی نظیر ترانست ها ،قطار های کوپه ای،قطار اکسپرس،اتوبوسی و… که هر کدام دارای ویژگی هایی میباشند و قاعدتا دارای امکانات و ویژگی های متفاوتی هستند.

ریاست اتحادیه دفاتر خدمات مسافرتی

در ادامه باید به گفته های جناب آقای محمد سعید ولی زاده که ریاست اتحادیه دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی را بر عهده دارد اشاره کنیم.

ایشان در اطلاعیه ای بیان کردند که ما در ایام نوروز امسال هیچ گونه افزایش قیمتی در خرید بلیط قطار نداریم و تا کنون نیز هیچ دستور العملی در این باره برای ما ارسال نشده است.

ثابت ماندن قیمت بلیط ها

شاید یکی از بهترین خبر ها برای افراد اهل سفر،بخصوص اشخاصی که قصد سفر با قطار و به شهر مقدس مشهد را دارند موضوع ثابت ماندن هزینه بلیط قطار باشد.

آقای ولی زاده در ادامه گفت:که در جلساتی که مربوط به هزینه بلیط ها در ایام نوروز تشکیل شده است هیچگونه موافقتی برای افزایش قیمت بلیط ها نظیر بلیط قطار را نداشته ایم و مردم عزیز ایران بدون نگرانی میتوانند به خرید بلیط های خود اقدام نمایید.

چرا که ما باید شرایط را برای مردم طوری فراهم کنیم که در موقعیت های مختلف بتوانند سفر های خود را به بهترین شکل ممکن داشته باشند، ایشان بیان کردند که مردم میتوانند هر چه زود تر برای خرید بلیط های قطار خود به سایت و مراکز مربوطه سر بزنند و سفری ایمن  و با هزینه ای معقول به شهر مقدس مشهد را داشته باشند.

اسباب سفر

یکی مهمترین نکته هایی که هنگام سفر باید به آن دقت ویژه داشت مسئله وسیله نقلیه است.

اتوبوس،هواپیما،اتومبیل شخصی ،قطار و…

پیشنهاد ما به شما همراهان عزیز که قصد سفر به مشهد مقدس را دارید ،قطار است چرا که یکی  از امن ترین وسایل نقلیه عمومی در ایران میباشد.وشما میتوانید با خیال راحت تری نسبت به سایر موارد این گزینه را انتخاب کنید.

امیدواریم از مطالعه این مقاله استفاده کافی برده باشید.

نگاهی گذرا به برخی خدماتی که توسط مهمانداران و پرسنل تشریفات در قطارهای 5 ستاره فدک ارائه می شود

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

  • مجهز به بالاترین کیفیت تهویه در هر کوپه به صورت مجزا، (از 22 تا 26 درجه) در فصول مختلف، شرایط آسایش مسافر را طبق استاندارد های ASSHRE و UIC553 مهیا می کند.
  • فدک سنت میهمان نوازی ایرانی را به خوبی اجرا می کند تا شما سفری خوش را تجربه نمایید.
  • دارای دپارتمان تخصصی انتخاب و آموزش پرسنل مجرب را برای ارائه سرویسی با سطح کیفی خطوط هواپیمایی روز دنیا ایجاد کرده است.
  • مهمانداران قطارهای فدک توسط اساتید بین المللی شرکت هواپیمایی لوفت هانزا اتریشی انتخاب شده و آموزش دیده اند.
  • میزبانی در فدک یک اصل سازمانی است

[/stextbox]

 

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از 200 دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است..

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

 

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-021

[/stextbox]

 

 

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x