تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

قیمت بلیط درجه یک قطار تهران مشهد

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

در مقاله امروز می‌خواهیم درباره قیمت بلیط درجه یک قطار تهران مشهد  صحبت کنیم مسیر تهران مشهد همیشه یکی از پرطرفدارترین مسیرهای ریلی کشور است، وعلت آن وجود مرقد مطهر امام هشتم(ع) می باشد .باتوجه به پرتردد بودن این مسیر، قطار های متنوع با امکانات متفاوت در این مسیر در حال جابه جایی مسافران هستندکه در ادامه مطالب به برخی از آنها اشاره می کنیم.

سفر با قطار نسبت به سایر وسایل نقلیه مقرون به صرفه تر است اما در این بین افراد زیادی تمایل دارند که با قطار های درجه یک مسیر تهران مشهد یک سفر لذت بخش را تجربه کنند. بنابراین در ادامه این مقاله ما را همراهی کنید تا اطلاعات بیشتری در زمینه قیمت بلیط درجه یک قطار تهران مشهد به دست آورید.

[stextbox id=’info’]

در این مقاله سعی می شود که به سوالات زیر پاسخ داده شود:

  • چه قطارهایی در مسیر تهران مشهد اقدام به جابجایی مسافران می کنند؟

  • قیمت بلیط درجه یک قطار تهران مشهد چگونه است؟

  • تفاوت قطار های درجه یک با سایر قطار ها در چیست؟

  • ارزانترین و گران ترین بلیط قطار تهران مشهد مربوط به کدام قطار است؟

  • قطار تهران مشهد در چه ایستگاه هایی توقف می کند؟

[/stextbox]

 

چه قطارهایی در مسیر تهران مشهد اقدام به جابجایی مسافران می کنند؟

با توجه به اینکه این مسیر یک مسیر شلوغ و پر رفت و آمد است، قطار های زیادی از شرکت های ریلی متفاوت در این مسیر تردد می کنند. قطارهای ۵ ستاره و درجه یک بر افزایش قیمت بلیط تاثیر گذار خواهند بود

  • قطار های ۵ ستاره فدک در کلاس های ویژه، بیزینس و اکونومی با واگن های کوپه ای ۴ نفره
  • قطار های ۵ ستار نورالرضا در کلاس های ویژه، بیزینس ،اکونومی و ویژه بانوان با واگن های کوپه ای ۴ نفره
  • قطارهای ۴ ستاره غدیر، غزال، سبز، پرستو، سیمرغ، ستاره سپهر و سروش با واگن های کوپه ای ۴ نفره
  • قطارهای ۳ ستاره ۴ تخته طوس، شهاب، الوند
  • قطارهای ۳ ستاره ۶ تخته پارسی، اپتیما،جوپار و مهتاب
  • و …..

 

قیمت بلیط درجه یک قطار تهران مشهد چگونه است؟

قیمت بلیط قطار به پارامترهای زیادی بستگی دارد مثل نوع قطار، خدماتی که در قطار خواستار آن هستید مثل استفاده از رستوران قطار، نوع شرکت ریلی ارائه دهنده بلیط، دربست بودن کوپه، دو طرفه بودن بلیط و….بنا براین تا لحظه ثبت بلیط توسط خود شما نمی توان از قیمت بلیط درجه یک قطار تهران مشهد صحبت کرد. برای دریافت اطلاعات کامل در سایت فدک با مراجعه به صفحه دریافت بلیط و پر کردن مشخصات بلیط از قیمت نهایی آن مطلع شوید.

 

تفاوت قطار های درجه یک با سایر قطار ها در چیست؟

قطارها با توجه به امکانات رفاهی که به مسافران ارائه می دهند در ۳ درجه دسته بندی می شوند. قطارهای درجه یک از آپشن های ویژه ای برخوردار هستند از جمله صندلی های شیک و راحت، سیستم های صوتی و تصویری مدرن، ارائه پکیج کامل پذیرای، امکانات سرگرم کننده مثل کتاب و نشریات ، شکل ظاهری دلنشین کوپه ها و بسیاری امکانات دیگر. از جمله این قطار ها می توان به قطارهای ۵ ستاره فدک، قطار های ۵ ستاره نور و قطارهای ۴ ستاره مثل غزال ،سبز و … اشاره کرد.

تفاوت قطار های درجه یک با سایر قطار ها در چیست؟
تفاوت قطار های درجه یک با سایر قطار ها در چیست؟

قطارهای درجه دو که معمولا شامل امکاناتی از قبیل سیستم صوتی و تصویری، سیستم تهویه هوا و ….است. قطارهای درجه یک شش تخته و قطارهای سالنی شامل این سطح از قطارها می شوند. قطارهای درجه ۳ که کمترین امکانات را ارائه می دهند و شامل قطارهای درجه ۲ شش تخته سالنی می شوند.

 

ارزانترین و گران ترین بلیط قطار تهران مشهد مربوط به کدام قطار است؟

با توجه به مطالبی که درباره درجه بندی قطار ها عنوان کردیم به راحتی می توان متوجه شد که گران ترین و بهترین قطار ها مربوط به قطار های ۵ ستاره همچون قطارهای فدک می باشد که لوکس ترین امکانات را در اختیار شما قرار می دهد و ارزان ترین قیمت بلیط قطار مربوط به قطار های ۳ ستار می باشد.

 

قطار تهران مشهد در چه ایستگاه هایی توقف می کند؟

مسافران عزیز مطلع باشند که مسیر تهران مشهد یک سفر تقریبا ۱۰ ساعته است و مسافران با تهیه این بلیط می توانند در یکی از ایستگاه های : ده نمک، باتری، گرمسار، کویر، ابردژ ،چاه شیرین، لارستان، آب گرم، سرخ دشت، سمنان، ، پیشوا و ورامین توقف داشته باشند.

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از ۲۰۰ دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است..

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-۰۲۱

[/stextbox]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x