تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

قطار سه ستاره الوند

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

 

در این مقاله همراه شما عزیزان خواهیم بود تا به معرفی قطار سه ستاره الوند بپردازیم ، امید است که این مقاله مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد .

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

مطالبی که در این مقاله شرح داده می شود :

  • خدمات و امکاناتی که قطار سه ستاره الوند ارائه می دهد

  • مزایای قطار سه ستاره الوند

  • قیمت بلیط سه ستاره الوند

[/stextbox]

 

خدمات و امکاناتی که قطار سه ستاره الوند ارائه می دهد :

قطار مسافربری سه ستاره الوند یکی از قطارهای شرکت حمل و نقل ریلی رجا می باشد .

یکی از قطارهای قدیمی می باشد که توسط شرکت رجا واگن های این قطار بازسازی شده اند و امکانات زیادی به این قطار اضافه گردیده است ، قطار سه ستاره الوند یکی از قطار های مناسب و مقرون و به صرفه ای می باشد

که می توانید برای مسافرت های خود همراه با خانواده و جمع دوستان آن را برگزینید و از مزایای این قطار استفاده کرده و لذت یک سفر به یاد ماندنی را با این قطار تجربه کنید . این قطار مهمانداران بسیار کارآزموده و با تجربه ای و خوش برخوردی دارد.

قطار سه ستاره ی الوند دارای کوپه های چهار نفره می باشد ، درون هر واگن دو سرویس بهداشتی برای راحتی مسافران قرار دارد . این قطار از امکاناتی مانند رستوران ، سیستم صوتی و تصویری که درون هر واگن قرار دارد و سیستم تهویه ی هوای واگن ها برخوردار می باشد ،

در طول ساعات سفر در این قطار شما می توانید به دیدن فیلم و یا گوش دادن موسیقی مورد علاقه ی خود بپردازید . کیفیت غذایی که در رستوران این قطار ارائه می شود در حد معمولی می باشد ، و می توان ساعتی را همراه با خانواده و دوستان در رستوران گذراند و از غذا ها و نوشیدنی آن لذت برد .

قطار سه ستاره الوند
خدمات و امکاناتی که قطار سه ستاره الوند ارائه می دهد :

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

برخی از ویژگی های قطارهای فدک

✅  سرو نوشیدنی خوشامدگویی

✅  استفاده از ظروف چینی

✅  سرو عصرانه یا صبحانه با توجه به ساعت حرکت قطار

✅  سرو پیش غذا، غذای اصلی و دسر

✅  سرو نوشیدنی گرم بعد از غذا بصورت نامحدود

[/stextbox]

مزایا قطار سه ستاره ی الوند

قطار سه ستاره ی الوند دارای واگن هایی با شیشه های دو جداره می باشد و این یکی از مزیت های این قطار مسافربری می باشد و باعث آرامش خیال و کاهش صدا های قطار میگردد . بدنه ی واگن های قطار از بدنه ی دو لایه می باشد .

درون هر کوپه ی قطار یک پریز برق دویست و بیست ولتی قرار دارد که شما می توانید با استفاده از آن گوشی همراه و یا تبلت و سایر وسایل الکترونیکی خود را شارژ نمایید  و یا از وسایل شخصی خود که احتیاج به برق دارند استفاده نمایید .

در هنگام رزرو بلیط قطار و پرداخت مبلغ شما می توانید از خدمات رستوران و پذیرایی شام استفاده نمایید ولی اگر تمایلی به دریافت غذا نداشتید این هزینه کسر می گردد . کوپه های چهار تخته ی این قطار با روکش های یکبار مصرف تخت ها پوشش داده شده اند و شما می توانید با خیال راحت از پاکیزکی و نظافت این تخت ها بر روی آن ها استراحت نمایید .

مزایا قطار الوند

قیمت بلیط سه ستاره الوند :

با توجه به شرکت های مسافربری مختلفی که خدمات فروش و رزرو بلیط قطار را انجام میدهند قیمت های متفاوتی ارائه می شود ولی تقریبا همه در یک حدود قیمت می باشند و بعضی از شرکت ها تخفیفاتی را به مسافران ارائه می دهند . قطار الوند در مسیرهای شهرهایی چون تهران – مشهد – شیراز و ساری حرکت کرده و مسافران را جا به جا می نماید .

قیمت بلیط قطار الوند در بعضی ماه ها مانند اسفند که مسافرت زیاد است بالا میرود ، در ماه های بعد از فروردین قیمت بلیط ها کاهش چشمگیری خواهد داشت . یکی از مزیت های رزرو بلیط به صورت رفت و برگشت کاهش پنج تا ده درصدی قیمت بلیط می باشد .

برای مسافرت از تهران به مشهد این قطار از شهرهای ، سمنان ،دامغان ، شاهرود و نیشابور عبور میکند . و برای رفتن از تهران به شیراز این قطار از شهرهای محمدیه ، کاشان ، شهرضا ، آباده و اقلید عبور میکند . این قطار در این ایستگاه ها توقف دارد و می توان به قطار سوار و یا از قطار پیاده شد .

 

قیمت بلیط سه ستاره الوند
قیمت بلیط سه ستاره الوند :

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]مهمانداران قطارهای فدک توسط اساتید بین المللی شرکت هواپیمایی لوفت هانزا اتریشی انتخاب شده و آموزش دیده اند.[/stextbox]

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از 200 دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است..

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-021

[/stextbox]

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جواد
جواد
4 سال قبل

سلام
من با این قطار سه ستاره الوند سفر کردم و بعنوان یک نفر از طبقه متوسط نظر میدم
اگه تجربه قطار 5 ستاره را دارید هرگز با این قطار سفر نکنید
کوپه کثیف
اتباع خارجی با زیرپوش رکابی در راهرو قدم میزنند
سرویس رستوران بد
دستشویی کثیف
کلا خسته نباشند…

fadakadmin
fadakadmin
مدیر
پاسخ به  جواد
4 سال قبل

سلام
امیدواریم بتوانیم در قطارهای پنج ستاره فدک میزبان شما باشیم

نوشته های مرتبط

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x