تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

بلیط قطار اهواز

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

بلیط قطار اهواز

اهواز یکی از شهرهای جنوبی کشورمان است که به دلیل جاذبه های گردشگری و وجود تأسیسات نفتی در آن همواره متقاضیان زیادی برای سفر به این شهر دارد. افراد بسیاری که عجله چندانی برای سفر ندارند قطار را انتخاب می کنند که نسبت به سفر هوایی مقرون به صرفه تر است و نسبت به سفر جاده ای ایمن تر و راحت تر.

امروز در خدمت شما کاربران گرامی هستیم با موضوع بلیط قطار اهواز امیدواریم تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید.

در ادامه به مطالب زیر می پردازیم:

قطار اهواز

آشنایی با شهر اهواز

تهیه بلیط قطار اهواز

قطار اهواز

اهواز یکی از شهرهای پر جمعیت کشورمان محسوب می شود که مرکز استان خوزستان به حساب می آید. شرکت های ریلی متعددی در مسیرهای منتهی به اهواز تردد می کنند و مسافران را به مقصد این شهر جابجا می کنند. یکی از این قطارها قطار 5 ستاره فدک است که بهترین خدمات و امکانات را به مسافرین ارائه می کند و میزان رضایتمندی بسیاری را به خود اختصاص داده است. این قطار به صورت یک روز در میان از تهران به مقصد اهواز و پس از آن به سمت خرمشهر حرکت می کند. قطار فدک با ارائه خدماتی در حد خطوط هوایی و چه بسا بیشتر از آن توانسته مسافران خود را راضی نگه دارد. مهمانداران آموزش دیده قطار فدک در تمام طول مسیر آماده کمک و خدمت رسانی به مسافران می باشند.

قطار فدک اهواز
قطار فدک اهواز

آشنایی با شهر اهواز

شهر اهواز با مساحت ۱۸۶۵۰ هکتار و با دارا بودن جمعیتی بیش از یک میلیون و صد هزار نفر (در سال ۲۰۱۶) یکی از پر جمعیت ترین شهرهای کشورمان ایران به حساب می آید. در این شهر رود معروف کارون جاریست که بزرگ ترین رودخانه ایران است که علاوه بر ایفای نقش مهم در ایجاد درآمد به طرق مختلف، آب آشامیدنی این شهر را تامین می کند. این رودخانه ۹۵۰ کیلومتر طول دارد و پل های زیبایی که بر روی آن احداث شده است یکی از جاذبه های زیبای این منطقه به شمار می رود. تعداد این پل ها به ۸ عدد می رسد یکی از این پل ها که به پل سیاه معروف است جهت عبور قطار ساخته شده است. پل های سفید و پل فولاد به دلیل ظاهر زیبایی که دارند توجه گردشگران زیادی را به خود جلب می کنند. جدیدترین پل احداث شده بر روی این رودخانه پل هشتم آن است که ساخت آن در سال ۱۳۹۰ به اتمام رسیده است. این پل به صورت کابلی و بدون پایه ساخته شده و برای مرتبط ساختن مناطق امانیه و مرکز شهر احداث شده است. سدهای زیادی در مسیر این رودخانه ساخته شده اند. سد های کارون ۱، کارون ۳ و کارون ۴ و سد مسجد سلیمان از مهم ترین آن ها هستند. این رودخانه شهر اهواز را به دو قسمت غربی و شرقی تقسیم کرده است. وجود پارک ها، مراکز خرید، تالارها و رستوران های مختلف این شهر را به محلی مناسب جهت گذراندن تعطیلاتی دلچسب تبدیل کرده است. در این شهر آثار تاریخی همچون خانه دادرس، خانه معین التجار، کلیسای سورت مسروپ و…. نیز وجود دارد.

رودخانه کارون
رودخانه کارون

تهیه بلیط قطار اهواز

اگر مایل به خرید بلیط قطار اهواز هستید می توانید از چند روش به این کار اقدام کنید: یکی به روش سنتی و قدیمی به صورت حضوری به راه آهن مراجعه کنید و بلیط قطار فدک را به مقصد اهواز خریداری کنید و یا با مراجعه به دفاتر فروش بلیط این کار را انجام دهید. روش دیگر به صورت اینترنتی می باشد که می توان با مراجعه به وب سایت های فروش بلیت و یا اپلیکیشن های فروش بلیط اقدام به خرید کرد. به این ترتیب دیگر نیازی به چاپ بلیت هم نخواهد بود و تنها نشان دادن تصویر بلیط کفایت می کند. بلیت قطار اهواز فدک را نیز می توان به راحتی از طریق سایت این شرکت خریداری کرد.

تهیه بلیط قطار اهواز
تهیه بلیط قطار اهواز

 

نگاهی گذرا به برخی خدماتی که توسط مهمانداران و پرسنل تشریفات در قطارهای ۵ ستاره فدک ارائه می شود:

  • قابلیت حرکت با سرعت حداکثر ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت
  • تعبیه عایق صوتی مناسب جهت حذف صداهای مزاحم و افزایش سطح کیفی سفر
  • تعبیه عایق حرارتی مناسب  برای حفظ دمای مطلوب کوپه ها و آسایش مسافران
  • طراحی تزئینات داخلی لوکس و مدرن به منظور جریان هوای تازه در واگن و ایجاد آسایش هر چه بیشتر مسافران
  • قابلیت تنظیم دمای فضای داخل کوپه به صورت مجزا از ۲۲ تا ۲۶ درجه در تابستان و زمستان
  • قابلیت تنظیم روشنایی در داخل کوپه و استفاده از چراغ های اختصاصی برای هر تخت
  • تعبیه پریز برق داخل کوپه ها برای استفاده مسافران
  • سامانه ی صوتی و تصویری بسیار متنوع و کامل با امکان انتخاب و نمایش مجموعه ای از فیلم ها و موسیقی های روز
  • امکان استفاده مجزا هر یک از مسافران از سامانه صوتی و تصویری بدون تداخل با دیگران
  • امکان مشاهده مسیر سفر و موقعیت لحظه ای در مسیر یاب سامانه صوتی و تصویری
  • طراحی تخت هایی بزرگتر از تخت های قطارهای مشابه (۶۰۰×۱۷۶۰)
  • ارائه ملزومات خواب به تعداد مسافران
  • سرو غذاهای متنوع داخلی و خارجی مطابق با ذائقه و سلیقه ایرانی
  • سرو نوشیدنی و میان وعده در طول سفر
  • سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی وکیوم
  • ارائه خدمات توسط مهمانداران حرفه ای و آموزش دیده

شما عزیزان می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای خرید بلیط قطار تهران اهواز رفت و برگشت از خدمات قطار فدک استفاده کنید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از ۲۰۰ دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است.

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده ای برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند و می توانند به راحتی استراحت کنند.

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-۰۲۱

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x