تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

خرید اینترنتی بلیط قطار قزوین مشهد

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

خرید اینترنتی بلیط قطار قزوین مشهد

خرید اینترنتی بلیط قطار قزوین مشهد

در مقاله امروز به بررسی موضوع خرید اینترنتی بلیط قطار قزوین مشهد خواهیم پرداخت. در زمان انتخاب وسیله نقلیه مناسب جهت سفر، موارد مختلفی را از جمله راحتی، امنیت، قیمت و… را در نظر گرفته و سعی خواهیم کرد بهترین انتخاب را داشته باشیم. استفاده از قطار علاوه بر راحتی در حین سفر، امنیت و قیمت مناسب، جذابیت های خاص خود را دارد که لذت یک سفر شیرین و خانوادگی را دو چندان می‌کند.

در گذشته ای نه چندان دور برای خرید بلیت قطار باید به ایستگاه راه آهن مراجعه کرده و در صف طولانی می ماندیم. اما در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی امکان خرید بلیت قطار به صورت اینترنتی نیز فراهم شده است. و همین امر باعث شده مسافران تمایل بیشتری به سفر با این وسیله نقلیه را پیدا کنند.

شما نیز اگر هنوز این روش ساده را جهت خرید بلیت امتحان نکرده اید پیشنهاد می کنیم که در ادامه مطالب این سایت ما را همراهی نمایید تا به شما کمک کنیم که بتوانید بلیط قطار خود را به صورت اینترنتی تهیه کنید .

آسایش در سفر با قطارهای فدک
آسایش در سفر با قطارهای فدک

 

نحوه خرید اینترنتی بلیط قطار قزوین مشهد چگونه است؟

شرکت‌های مختلفی وجود دارند که مسیر ریلی قزوین مشهد را تحت پوشش قرار می‌دهند. بنا‌براین جهت خرید بلیط، می‌توانید یکی از این شرکت‌ها را انتخاب کرده و با مراجعه به سایت آن، اقدام به خرید بلیط نمایید.

مجموعه فدک جهت آسودگی مسافران خود، تهیه بلیط از طریق اینترنت را ممکن ساخته و شما می‌توانید علاوه بر خرید حضوری، از طریق سایت هم اقدام کنید.

در حالت کلی برای تهیه بلیط، تنها کافی است که وارد سایت مد نظر خود شوید و فرم مربوط به اطلاعات خود را پر کنید و سپس از طریق درگاه پرداخت اینترنتی اقدام به پرداخت مبلغ تعریف شده نمایید. در نهایت بلیط خود را چاپ نموده و با مراجعه به دفتر فروش بلیط قطار در قزوین یا مشهد، بلیط به نام شما صادر خواهد شد.

این شیوه برای تمامی سایت‌ها جهت خرید اینترنتی بلیط قطار قزوین مشهد یکسان است و می‌توانید به راحتی و بدون مراجعه حضوری، اقدام به خرید بلیط نمایید.

 

خرید اینترنتی بلیط قطار فدک قزوین مشهد

برای تهیه بلیط قطار فدک، تنها کافی است به صفحه اصلی سایت بروید و فرم باز شده مربوط به اطلاعات سفر را تکمیل کنید تا روند تهیه بلیط قطار فدک برای شما آغاز شود.

هدف شما از جستجوی این کلمات کلیدی قطعاً رسیدن به پاسخ این سوال است. اگر قصد دارید که از قزوین به مشهد سفر کنید و می خواهید بلیط خود را به صورت اینترنتی تهیه کنید به دو روش می توانید این کار را انجام دهید

  1. وارد یکی از سایتهای فروش بلیط شوید و در صفحه مربوط به تهیه بلیط اطلاعاتی که سیستم از شما می‌خواهد را وارد کنیم مثل مبدا، مقصد، تاریخ حرکت یا تاریخ برگشت (در صورت تمایل)، نوع کوپه، تعداد نفرات، در اختیار گرفتن کوپه و سپس دکمه جستجو را در پایین کادر بزنید تا سیستم در صورت وجود بلیطی مطابق با نیاز شما اطلاعاتی همچون ساعت حرکت و قیمت نهایی بلیط را در اختیار شما قرار دهد. شما با پرداخت هزینه بلیط را ثبت می کنید .
  2. وارد سایت شرکت های حمل و نقل ریلی مانند سایت قطارهای ۵ ستاره فدک شده و مستقیما بلیت قطار را از شرکت تهیه نمایید. به این نکته توجه کنید که شرکت های ریلی معمولاً کدهای تخفیف را در سایت خود قرار داده و در این روش شما می توانید بلیت خود را با تخفیف خریداری نمایید.
    جهت آموزش نحوه خرید اینترنتی بلیت قطارهای فدک اینجا را کلیک کنید.
  3. در این روش شما می توانید از برنامه های کاربردی تلفن های همراه استفاده کنید که مراحل ثبت بلیط آن نیز همانند روش اول است.

 

عوامل تعیین کننده قیمت بلیط قطار

قیمت بلیط به عنوان یک موضوع قابل تغییر شناخته می‌شود که عوامل مختلفی در آن تاثیر می‌گذارند. در حقیقت برخی فاکتورها باعث می‌شوند تا خرید اینترنتی بلیط قطار قزوین مشهد در زمان‌های مختلف، با قیمت‌های متفاوتی صورت بگیرد. به همین دلیل بهتر است نسبت به این زمان‌ها آگاهی پیدا کنید.

از مهم‌ترین عوامل موثر در روند قیمت گذاری، می‌توان به فصل‌ها اشاره کرد. در واقع برخی از فصل‌ها برای سفر به یک شهر بیشترین تضا را دارند در نتیجه قیمت‌ها افزایش پیدا خواهد کرد.

تعطیلاتی چون تعطیلات عید، به سبب مسافرت اغلب خانواده‌ها، از دیگر دلایل و عوامل موثر در قیمت بلیط قطار هستند. در این فصل حتی بیشتر تقاضا جهت مسافرت به مشهد است. از این رو اگر بخواهید در تعطیلات سفر کنید، هزینه خرید اینترنتی بلیط قطار قزوین مشهد به مراتب بیشتر خواهد بود.

شرکت انتخابی و خدماتی که به شما ارائه داده می‌شود هم می‌تواند از دیگر دلایل این موضوع باشد. در نتیجه هر چه کیفیت خدمات رسانی بالاتر باشد، به همان میزان قیمت بلیط بیشتر خواهد بود.

 

 برای سفر از قزوین به مشهد از چه قطار هایی می توان در مسیر استفاده کرد؟

قطار های زیادی در این مسیر ریلی مسافران را جابه‌جا می‌کند همانند:

  • قطارهای ۵ ستاره فدک در کلاس های خدماتی ویژه ،اکونومی و بیزینس با ظرفیت کوپه های ۴ نفره
  • تورهای قطار با هتل قطار های ۵ ستاره فدک
  • قطار های ۴ ستاره ۶ تخته میلاد با واگن کوپه ای ۶ نفره
  • قطار های ۳ ستاره خلیج فارس با ظرفیت واگن کوپه ای ۴ نفره
 با سفر از استان قزوین به مشهد از چه قطار هایی می توان در مسیر استفاده کرد؟
برای سفر از استان قزوین به مشهد از چه قطار هایی می توان در مسیر استفاده کرد؟

 

ایستگاه‌های قطار قزوین مشهد

مسیر قزوین تا مشهد، ۱۳ ساعت است که از شهرهای مختلفی عبور می‌کند. در نتیجه با تهیه و خرید اینترنتی بلیط قطار قزوین مشهد می توانید در یکی از ایستگاه‌های نیشابور، نقاب، شاهرود، سمنان، تهران و کرج توقف کنید.

ویژگی‌های قطارهای فدک

استفاده از قطار برای سفرهای داخلی و بین شهری، یکی از شیوه‌های رایج مسافرت است که جزء انتخاب‌های بی‌دردسر قرار می‌گیرد. قطارهای فدک، با ارائه انواع خدمات، می‌توانند مسیر را برای شما دلپذیرتر کنند. سرو غذا و پیش غذا در ظروف چینی، به علاوه میان وعده‌ها، از جمله خدمات این قطار است. در نتیجه نیازی به نگرانی از بابت مسافت‌های طولانی نخواهد بود. چرا که تغذیه راه توسط خود قطار قابل تامین است.

به علاوه در طراحی تخت‌های این قطار، با اصول ارگانومی، به راحتی مسافران توجه ویژه‌ای شده تا زمان سفر برای افراد مشکلی ایجاد نکند. همچنین لازم به ذکر است که تمامی مهماندارای این قطار با ارائه بهترین خدمات، تلاش در افزایش کیفیت سفر مسافران دارند.

قطارهای 5 ستاره و لوکس فدک
قطارهای 5 ستاره و لوکس فدک

 

کلام آخر

سالانه مسافران بسیاری شهرهای مشهد و قزوین را برای سفر انتخاب می کنند. این دو شهر دارای جاذبه های گردشگری فراوانی هستند و به همین دلیل مقصد گردشگران زیادی می باشند. یکی از روش های سفر به این دو شهر قطار است که انتخاب قطارهای لوکس فدک می تواند گزینه بسیار خوبی باشد.

 

    نگاهی گذرا به برخی خدماتی که توسط مهمانداران و پرسنل تشریفات در قطارهای ۵ ستاره فدک ارائه می شود:
  • قابلیت حرکت با سرعت حداکثر ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت
  • تعبیه عایق صوتی مناسب جهت حذف صداهای مزاحم و افزایش سطح کیفی سفر
  • تعبیه عایق حرارتی مناسب  برای حفظ دمای مطلوب کوپه ها و آسایش مسافران
  • طراحی تزئینات داخلی لوکس و مدرن به منظور جریان هوای تازه در واگن و ایجاد آسایش هر چه بیشتر مسافران
  • قابلیت تنظیم دمای فضای داخل کوپه به صورت مجزا از ۲۲ تا ۲۶ درجه در تابستان و زمستان
  • قابلیت تنظیم روشنایی در داخل کوپه و استفاده از چراغ های اختصاصی برای هر تخت
  • تعبیه پریز برق داخل کوپه ها برای استفاده مسافران
  • سامانه ی صوتی و تصویری بسیار متنوع و کامل با امکان انتخاب و نمایش مجموعه ای از فیلم ها و موسیقی های روز
  • امکان استفاده مجزا هر یک از مسافران از سامانه صوتی و تصویری بدون تداخل با دیگران
  • امکان مشاهده مسیر سفر و موقعیت لحظه ای در مسیر یاب سامانه صوتی و تصویری
  • طراحی تخت هایی بزرگتر از تخت های قطارهای مشابه (۶۰۰×۱۷۶۰)
  • ارائه ملزومات خواب به تعداد مسافران
  • سرو غذاهای متنوع داخلی و خارجی مطابق با ذائقه و سلیقه ایرانی
  • سرو نوشیدنی و میان وعده در طول سفر
  • سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی وکیوم
  • ارائه خدمات توسط مهمانداران حرفه ای و آموزش دیده

 

شما عزیزان می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای خرید بلیط قطار مشهد قزوین رفت و برگشت از خدمات قطار فدک استفاده کنید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از ۲۰۰ دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است.

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده ای برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند و می توانند به راحتی استراحت کنند.

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-۰۲۱

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x