تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

قیمت بلیط قطار تهران مشهد درجه ۲

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

در مقاله امروز می‌خواهیم درباره قیمت بلیط قطار تهران مشهد درجه ۲ با شما صحبت کنیم. در زندگی روزمره هر کسی به نوعی سعی می‌کند که شرایط مطلوب روحی و روانی را برای خود و خانواده‌اش فراهم کند. در این بین افرادی هستند که با سفر کردن این آرامش را برای خود رقم می‌زنند. امروزه سفر کردن جز قسمت های جدایی ناپذیر زندگی است و همه ما به آن احتیاج داریم و تلاش می کنیم که به بهترین شکل این نیاز را برطرف کنیم.

برخی دوست دارند سریع‌ترین وسیله را انتخاب کنند، برخی کم هزینه‌ترین و عده ای هم آرامش و راحتی را بر همه چیز ترجیح می دهند،که استفاده از قطار برای این گروه مناسب ترین وسیله است. در ادامه این مقاله ما را همراهی کنید تا اطلاعات بیشتری در زمینه قیمت بلیط قطار تهران مشهد درجه ۲ به دست آورید.

 

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در این مقاله سعی می شود که به سوالات زیر پاسخ داده شود:

  • قطارهای درجه دو چه ویژگی هایی دارند؟

  • قیمت بلیط قطار تهران مشهد درجه ۲ چقدر است؟

  • برای لغو بلیط رزرو شده و دریافت هزینه آن چه کار کنیم؟

  • بیمه قطار در چه حالتی که شامل حال مسافران خواهد شد؟

[/stextbox]

 

قطارهای درجه 2 چه ویژگی هایی دارند؟

اگر تصمیم دارید که سفری با هزینه ی نسبتاً پایین داشته باشید و حدالمقدور از امکانات خوبی در قطار استفاده کنید می‌توانید قطارهای درجه 2 را در  لیست انتخاب خود قرار دهید. معمولا کوپه های این دسته از قطارها به صورت اتوبوسی طراحی شده اند.

ارائه سرویس در این نوع قطارها در 2 وعده امکان پذیر است. برای صرف غذا در قطار می توانید از خدماتی که در قطار در اختیار شما قرار داده اند بهره مند شوید. قطارهای مدل سریع السیر، هزینه بالاتری نسبت به قطارهای درجه 2 عادی دارند. به هر حال اگر تصمیم دارید که قدری اقتصادی تر عمل کنید و امکانات خوبی هم شامل حال شما شود قطارهای درجه 2 انتخاب خوبی هستند.

 

قیمت بلیط قطار تهران مشهد درجه ۲ چقدر است؟

برای اینکه از قیمت بلیط قطار تهران مشهد درجه 2 آگاهی پیدا کنیم کافی است که در وب سایت های زیر نظر شرکت‌های ریلی خصوصی یا دولتی در منوی تهیه بلیط آنها اقدام به پُر کردن فیلدهای خواسته شده کنید. اطلاعاتی همچون مبدأ و مقصد، تاریخ رفت و برگشت، تعداد مسافران،

نوع کوپه (ویژه خواهران،برادران یا عادی) و …. را وارد کنید و در ادامه دکمه جستجو را بزنید تا سیستم به دنبال بلیط مورد نظر به گردد و قیمت نهایی را به شما اعلام کند. در صورت تمایل در همان صفحه می توانید بلیط را به صورت اینترنتی خریداری کنید. برای فهمیدن قیمت بلیط می توانید از اپلیکیشن ها یا مراکز فروش بلیط هم کمک بگیرید.

قیمت بلیط قطار تهران مشهد درجه ۲ چقدر است؟
قیمت بلیط قطار تهران مشهد درجه ۲ چقدر است؟

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]فدک، همسفر رویاهای شیرین شما[/stextbox]

 

برای لغو بلیط رزرو شده و دریافت هزینه آن چه کار کنیم؟

اگر بلیطی تهیه کرده اید و از سفر منصرف شده اید می توانید با کنسل کردن آن مبلغی از هزینه بلیط را پس بگیرید. برای این کار باید قبل از حرکت قطار اقدام کنید. در صورتی که قطار حرکت کند به هیچ وجه نمی توانید بلیط را پس دهید و بلیط شما عملاً سوخت می شود.

اگر در ساعت ۱۲ روز قبل از آغاز حرکت قطار اقدام به استرداد بلیط کنید تنها ۱۰ درصد از هزینه بلیط به عنوان جریمه کسر می‌شود و در ساعت ۱۲ روز قبل تا ۳ ساعت مانده به حرکت قطار ۳۰ درصد به عنوان جریمه و 3 ساعت مانده به حرکت ۵۰ درصد به عنوان جریمه کسر می‌شود.

 

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

ما شما را با برخی از ویژگی های قطارهای فدک آشنا می کنیم

  • قابلیت حرکت با سرعت 200 کیلومتر بر ساعت
  • سامانه ی اعلام و اطفای حریق
  • راهنمای مسیر در بخش بیرونی واگن
  • پنل های نمایش اطلاعات مسافرین در بخش سرکلگی و ورودی کوپه ها
  • سامانه ی دوربین مداربسته cctv در فضاهای عمومی
  • عایق های صوتی و حرارتی جهت حذف صداهای مزاحم و افزایش سطح کیفی سفر
  • تزئینات داخلی لوکس و مدرنبه منظور جریان هوای تازه در واگن به منظور ایجاد شرایط آسایش مسافران

[/stextbox]

 

بیمه قطار در چه حالتی که شامل حال مسافران خواهد شد؟

این نکته بسیار مهم است که همه مسافران قطار بدانند که از زمان آغاز سفر تا پایان سفر که در قطار هستند، همه آنها بیمه می‌شوند. اگر در قطار دچار مشکلات ناشی از تصادف قطار، خروج از ریل، آتش سوزی، سنگ پراکنی و …. شوند طبق قانون، مراکز مربوطه باید هزینه درمان و خسارت مسافران را بپردازند.

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از 200 دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است.

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید.

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-021

[/stextbox]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x