تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

قیمت بلیط قطار کرمان مشهد رفت و برگشت

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

دراین مقاله می خواهیم راجع به قیمت بلیط قطار کرمان مشهد رفت و برگشت با شما صحبت کنیم .

این روزها بیشتر افراد به خاطر مناسب بودن قطار از نظر هزینه  امنیت و راحت بودن حتی یک بار از این وسیله استفاده کرده یا دوست دارند حتی یک بار هم که شده آن را تجربه کنند  . به یاد داشته باشید که سفر با هدف مقصد سالهاست در نظر توریست های دنیا دیده نمی باشد. در عین حال آنان سفر با قطار را ترجیح می دهند. چرا که لذت بردن از مسیر بخش مهمی از سفر گردیده است.

سفر از شهر های مختلف به مشهد نیز جز یکی از مسیرهای پرتدد در راه آهن محسوب شده و معمولا بلیط آن را به صورت رفت و برگشت خریداری کرده یا از تورها استفاده می کنند .

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در این مقاله با پاسخ  سئوالات زیر همراه شما خواهیم بود :

  • قطارها به طور کلی چند نوع اند ؟

  • امکانات مهم و ویژه قطار از مسیر کرمان –مشهد کدام اند ؟

  • قیمت ها و شرایط خرید بلیط قطار از مسیر کرمان – مشهد به چه صورت است ؟

  • سفر با قطار در ایران جزو کدام نوع سفرها محسوب می شود ؟

  • جاذبه های گردشگری کرمان چیست؟

[/stextbox]

 

قطارها به طور کلی چند نوع اند ؟

به طور کلی قطار ها به دو دسته ی قطار های کوپه ای و سالنی تقسیم می شوند . قطار های سالنی شباهت بسیاری به فضای اتوبوس دارد. اگر چه که قطار های مدل سالنی در دو نوع طراحی می شوند. در نوع اول صندلی مانند اتبوس طراحی شده است و افراد به یکدیکر پشت می کنند و در نوع دیگر دو به دو صندلی ها رو به روی هم طراحی شده است. اگر چه این مدل حریم خصوصی افراد را کاهش می دهد اما این امکان را فراهم می کند تا مسافران با هم تعامل داشته باشند.

قطارها به طور کلی چند نوع اند ؟
قطارها به طور کلی چند نوع اند ؟

امکانات مهم و ویژه قطار از مسیر کرمان –مشهد کدام اند ؟

یک . امکان خرید  رزرو  یا استرداد بلیط  قطار:

قطار های مختلف زیادی به صورت رفت و برگشت ازکرمان و سایر شهر ها به سمت مشهد وجود دارد که می توان بلیط  آن را به صورت آنلاین و حضوری تهیه نمود یا حتی استرداد داد ( بعد از کسر هزینه بابت کنسلی ) که از مزیت های ویژه محسوب می شود  .

که همین مسئله امکان استرداد بلیط قطار موجب شد تا افراد زیادی از قطار استقبال کرده و استفاده از آن رشد چشمگیری پیدا کند .

دو . امکان حمل خودرو شخصی  از کرمان – مشهد :

امکان خرید بلیط  حمل خودرو به صورت آنلاین نیز یکی از مزایای بلیط قطار مشهد برای مسافرانی است که می خواهند این شهر را با خودروی شخصی خود بگردند  .

سه . راحت ترین وسیله نقلیه :

قطار برخلاف وسایل نقلیه دیگر سختی ها و شرایط بدی چون نوسانات هوا کمبود سوخت و … را ندارد و شما می توانید با آرامش خاطر کامل به سفر رفته و تا همیشه خاطره خوبی از سفر با قطار در ذهنتان بماند  .

چهار. کوپه دربست :

کوپه دربست که یکی از امکاناتی است که موجب راحتی شما در سفر شده و سایر وسایل نقلیه این امکان را ندارند .

برای دربست کردن کوپه هنگام رزرو به صورت آنلاین ( از طریق سایت یا اپلیکیشن ) باید بلیط خود را با این عنوان انتخاب کنید .

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

برخی از ویژگی های قطارهیا فدک

✅  ارائه ویلچر به مسافران برای جابجایی در ایستگاه و قطار در صورت درخواست

✅  ارائه گهواره به مسافران دارای کودک زیر دو سال در صورت درخواست

✅  ارائه هدفون

✅ ارائه روزنامه های فارسی، عربی و انگلیسی

✅ سرو غذای کودک و غذای سلامت در صورت انتخاب مهمان

[/stextbox]

قیمت ها و شرایط خرید بلیط قطار از مسیر کرمان – مشهد به چه صورت است ؟

قیمت بلیط قطار از مسیر کرمان به مشهد نیز بستگی به  زمان نوع قطار و شرکت ریلی  انتخاب شده دارد پس هزینه ها متغیر بوده و ثابت نیستند  .

ممکن است شما امکانی مثل حمل خودرو  یا سایر امکاناتی که توسط شرکت ریلی پیشنهاد می شود را در خواست کنید که هزینه ای به بلیط شما اضافه می شود .

اگر قصد شما هم این است که ارزان ترین بلیط قطار را انتخاب کنید می توانید در سایت فیلد خود را بر روی مرتب سازی بر اساس قیمت تنظیم کنید .

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]فدک، همسفر رویاهای شیرین شما[/stextbox]

سفر با قطار در ایران جزو کدام نوع سفرها محسوب می شود ؟

سفر در ایران با قطار جز سفرهای لوکس مقرون به صرفه و به طور کلی یک وسیله نقلیه میانی بین هواپیما و اتوبوس محسوب می شود  که با وجود قطارهایی با امکانات ویژه و قیمت مناسب وجود دارند که  به زودی جای سفر با هواپیما را می گیرد .

جاذبه های گردشگری کرمان چیست؟

اگر قصد سفر به کرمان را دارید به یاد داشته باشید که این شهر مکان های دیدنی بسیاری دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات مناسبی را در این زمنیه دریافت کنید و بتوانید از قبل برای سفر خود به کرمان برنامه ریزی مناسبی داشته باشید تا زمان شما  در سفر بهینه باشد و در زمان بازگشت افسوس نخورید.

مسجد جامع کرمان

یکی از مهم ترین بناهای تاریخی شهر های ایران مساجد جامع است. چراکه در طول تاریخ بیشترین تلاش ها برای احداث مسجدی تمام عیار در مساجد جامع هر شهری انجام شده است. این را بدانید که مساجد جامع تنها بناهای مذهبی نیستند. این بناها گنجینه تاریخی و فرهنگی هر شهری محسوب  می شوند.
بنابر این به شما پیشنهاد می شود در صورت سفر به کرمان حتما از مسجد جامع آن دیدن کنید . در عین حال به یاد داشته باشید که مسجد جامع کرمان یک تفاوت بسیار مهم با نمونه های مشابه خود دارد. اگر چه که این مسجد در زمان صفوی احداث شده است اما صفویان از جمله معماران زبر دست ساخت گنبد بوده اند اما این مسجد گنبد ندارد.

مسجد جامع کرمان

ارسن گنجعلی خان کرمان

ارسن به معنی فضاها و میدان های شهری است که در اختیار عموم مردم قرار می گیرد ولیکن اکثرا توسط حاکمان ساخته می شود. نمونه بسیار بارز ارسن ها میدان نقش جهان اصفهان می باشد. ارسن گنج علی خان کرمان هم نمونه ای از همین فضاها محسوب می شود.

ارسن گنجعلی خان کرمان

حمام گنجعلی خان کرمان

یکی از بناهای بسیار مهم در ارسن گنجعلی خان کرمان حمام این شهر می باشد. که دارای تزیینات و پلان بسیار هوشمندانه می باشد.

حمام گنجعلی خان کرمان

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از ۲۰۰ دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است..

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-۰۲۱

[/stextbox]

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
رزرو بلیط قطار کرمان مشهد | مجله قطارهای فدک
4 سال قبل

[…] هایتان نیز افزوده می شود . در ضمن اگر مایل به استعلام قیمت بلیط قطار کرمان مشهد رفت و برگشت هستید می توانید به سایت های فروش مراجعه کنید و قیمت […]

نوشته های مرتبط

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x