تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

تفریحات رامسر

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

در این مقاله ما می خواهیم با تفریحات رامسر اشنا شویم پس با ما همراه شوید.شهر رامسر یکی از زیباترین شهر های شمال کشور به شمار می آید چرا که هم دارای جنگل های زیبا وهم کنار دریا واقع شده است.

رامسر به دلیل قرار گرفتن در کنار رشته کوه البرز وهمجواری با دریا دارای آب وهوای بسیار عالی می باشد. این شهردارای فضا های تفریحی بسیار و اقامتگاه های فراوانی می باشد.شهر رامسر قدمت تاریخی نیز دارد چرا که شهر پر بازدیدکننده ای از قدیم بوده است.این شهر به خاطر داشتن جاهای دیدنی وزیبا به عروس شهر های شمالی معروف شده است چرا که شهر بسیار زیبا ودیدنی است.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به بررسی موارد زیر می پردازیم:

  • -تله کابین رامسر

  • -جواهرده

  • -قلعه مارکو

  • -چشمه های آب گرم رامسر

  • -جنگل  دالخانی

[/stextbox]

تله کابین رامسر:

یکی از جاهای تفریحی شهر رامسر تله کابین این شهر است چرا که از کنار دریا میتوانید سوار تله کابین شوید و از دامنه های جنگلی رشته کوه البز دیدن کنید تا وقتی شمارا به بالاترین سطح ممکن می رساند که ارتفاع در آن منطقه برابر۷۰۰ متری می باشد طول مسیر تله کابین دو کیلومتر است که در مدت ۱۵ یا ۲۰ دقیقه شمارا به ارتفاع می رساند.

تله کابین رامسر جز زیباترین وپرطرفتار ترین تله کابین ها محسوب می شود پس حتما از این جای زیبا دیدن فرمایید.

تله کابین رامسر:
تله کابین رامسر:

جواهرده:

جواهرده یکی پرمسافرترین منطقه شمال کشور محسوب می شود به این دلیل که از سه طرف به کوه می رسد با وجود این که فاصله ی چندانی با دریا ندارد ولی در دوهزار متری سطح دریا واقع شده است این موقعیت جغرافیایی باعث شده که زمستان های آن پوشیده از برف و در تابستان ها بسیار خنک ودلپذیر باشد.

معنی لغوی جواهرده یعنی ده بالایی .جواهرده قدمت تاریخی دارد به دلیل جنگل هایی که دارد.جواهرده جزءپر بازدید کننده ترین مناطق شمالی کشور می باشد.

جواهرده:
جواهرده:

قلعه مارکو:

در شرق شهر رامسر قلعه مارکو بنا شده است.در این منطقه با یکی دیگر از جاهای دیدنی رامسر روبرو می شوید که قدمت تاریخی دارد البته قسمت هایی از این بنا تخریب شده تلاش بر این است که به مرمت آن بپردازند.

یکی از منظره هایی که در آنجا می بینید شالیزار ها وچای کارها ودشت رامسر وتنکابن را نظارگر خواهید بود در طرف دیگر با قلعه زیبای مارکو روبرو می شوید که به خاطره ارتفاع با وسعت عظیمی از ابرها روبرو می شوید که به پدیده ابر اقیانوس ابر مشهور است.

قلعه مارکو مشخص نشده که در چه سالی ساخته شده است ولی از طرز ساخت این قلعه می توان گفت که این قلعه قبل از اسلام ساخته شده است.

قلعه مارکو
قلعه مارکو

 

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]مهمانداران قطارهای فدک توسط اساتید بین المللی شرکت هواپیمایی لوفت هانزا اتریشی انتخاب شده و آموزش دیده اند.[/stextbox]

چشمه آب گرم رامسر:

در اطراف شهر رامسر به دلیل همجوار بودن با رشته کوه البز که یه کوه اتشفشانی است و دارای چشمه های آب گرم که از جنس گوگردی می باشد. که در مناطقی مثل :جواهرده یا سادات محله یا رامسر ویا کتالم این نوع چشمه های اب گرم یافت می شود.

این چشمه ها ی آب گرم خاصیت درمانی بعضی از بیماری هارا دارند وبسیار ارامبخش است برای مسافرانی که دوست دارند خستگی سفر را رفع کنند.

چشمه آب گرم رامسر
چشمه آب گرم رامسر

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

برخی از ویژگی های قطارهای فدک

✅  ارائه ویلچر به مسافران برای جابجایی در ایستگاه و قطار در صورت درخواست

✅  ارائه گهواره به مسافران دارای کودک زیر دو سال در صورت درخواست

✅  ارائه هدفون

✅ ارائه روزنامه های فارسی، عربی و انگلیسی

✅ سرو غذای کودک و غذای سلامت در صورت انتخاب مهمان

[/stextbox]

جنگل دالخانی:

یکی از جاهای دیدنی که در شهر رامسر وجود دارد جنگل داخانی است.این جنگل جز جنگلهای بسیار زیبا وناب محسوب می شود.این جنگل به دالان بهشت معروف است چرا که انسان را جذب زیبایی خود می کند طوری که احساس می کنی در روی زمین زندگی نمی کنی.

بزرگترین خاصیت این جنگل دارا بودن مه غلیظ است که باعث شده این منطقه بسیار خاص و جذاب باشد.این جنگل بسیار بازدیدکننده دارد به شما پیشنهاد می کنم حتما از این منطقه دیدن فرمایید.

 

جنگل دالخانی
جنگل دالخانی

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از ۲۰۰ دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است..

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-۰۲۱

[/stextbox]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x